Ga naar inhoud

Help! Gezocht, 400 en 450 cc


Shaar

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, 

 

3 maart word ik geopereerd en ik twijfel nog enorm tussen 400 en 450 cc.

Ik ben 176cm en weeg 69 kilo. Ik heb brede schouders en heupen en dikke billen. 

Zijn er meiden met ongeveer een zelfde bouw die mij advies kunnen geven? 

Ik heb nu een kleine B cup denk ik. 

Ik wil ongeveer uitkomen op een D cup, maar ik begrijp dat cupmaten niks zeggen voor de chirurgen :D

 

Ik hoop op reacties!!

Liefs Shaar 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hai, 

 

ik ben 1,58 en weeg 52kilo. Ik twijfelde tussen 375 & 400cc. Uiteindelijk 400cc, omdat ik geen spijt wou dat ik te klein had genomen en je leest altijd liever iets te groot dan te klein. 

 

Succes met je keuze en Oja ik vind mijn resultaat tot nu toe prima. Ben tevreden met me keuze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shaar!

 

ik ben zeker vergelijkbaar qua postuur 176 en 70 kg. Ik twijfelde tussen 450 en 500. Ik ben voor 450 gaan en eerlijk gezegd voor ons postuur groot zat, maar wel passend.  Ik ben blij dat ik niet voor 500 ben gegaan. Je moet er rekening mee houden dat als je ronde protheses krijgt, ze dus ook was uitsteken naar je armen toe, met 450 heb je dat wss wat meer dan met 400. Heb je geen foto’ s van het passen? Groetjes en ben benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mamapower
Op 20-2-2018 om 10:51 zei Shaar:

Goedemorgen, 

 

3 maart word ik geopereerd en ik twijfel nog enorm tussen 400 en 450 cc.

Ik ben 176cm en weeg 69 kilo. Ik heb brede schouders en heupen en dikke billen. 

Zijn er meiden met ongeveer een zelfde bouw die mij advies kunnen geven? 

Ik heb nu een kleine B cup denk ik. 

Ik wil ongeveer uitkomen op een D cup, maar ik begrijp dat cupmaten niks zeggen voor de chirurgen :D

 

Ik hoop op reacties!!

Liefs Shaar 

 

 

 

Hey shaar 

 

Ik heb iets andere bouw 176  lang 63 kilo en brede schouders van sporten en een klein kippen kontje

Maar ik heb gekozen voor 425 ben er tussen in gaan zitten ( 7 maart worden ze geplaatst mijn pc zei al je moet rekening houden omdat je nog jong bent  ( 29 ) dat je ooit nog gaat wisselen en bij een wissel kom je altijd groter uit Door de ruimte die op gevuld moet worden maar blijft lastig kiezen mijn pc besteld meerdere maten en kijkt tijdens de operatie wat het beste is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Jennifer0:

@Shaar mooi! En ook bij jou zijn ze gelijk mooi laag en niet tot aan je nek. Toen ik de mijne voor het eerst zag dacht ik dat ze hoog en vierkantig zouden zijn :huh:

 

Maar je mag er echt mee pronken, gefeliciteerd 

Dankjewel! Ik kan jouw album niet vinden :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.