Ga naar inhoud

Tamaartjuhh : 28 februari 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

Dag lieve dames, 

ik ben nieuw hier en probeer nog heel hard om een beetje wegwijs te worden.. Maar dat zal wel goed komen, hoop dat ik het zo goed doe. Zal me even voorstellen, ik ben Tamara, 31 jaar, mama van 2 kindjes (Jenna 8 en Joe 1, en nog een bonusdochter Shania van 7, maar die heeft geen effect op me borsten gehad haha). Ik word 28-02 geopereerd door dr Grabietz in het worldeye in Amsterdam. 15-02 had ik mijn eerste consult in Barendrecht bij Diana Gabriels (niet haarzelf) en vanavond om 19:00 uur mijn consult met dr Grabietz zelf. Ik heb gekozen voor 400cc hp dp. Ben 1,60 m en weeg 49 kilo. Moet zeggen dat ik bij het passen met een shirtje aan het een beetje klein vond overkomen, maar weet niet of dit aan mij ligt. De consulente die ik vorige week had zei dat ze ook denkt dat er niet meer in zal passen dan 400cc. Wou vragen of er dames zijn die ook ongeveer mijn bouw hebben en hoeveel ze hebben laten plaatsten. Ik zal ook fotos van het passen erbij voegen. Zoals misschien al wel duidelijk is ga ik niet echt voor de natuurlijke look :P Als ik na 31 jaar geen borsten te hebben gehad besluit om me te laten opereren, dan mogen ze nu ook wel aanwezig zijn ;) Hoop dat er meiden zijn die me een beetje kunnen laten zien hoe het eruit ziet met mijn bouw. Ga nu even in en tussentijd verder lezen. En zou ik misschien in het februari groepje mogen? :)

 

Groetjes Tamara

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Tamaartjuhh:

Als ik na 31 jaar geen borsten te hebben gehad besluit om me te laten opereren, dan mogen ze nu ook wel aanwezig zijn ;) 

 

:45:  Welkom en groot gelijk hoor :P 

 

De consulente bepaalt niet hoeveel erin kan want dat beslist je PC. Heb je deze beste man gevraagd of dit je max was of dat er meer  mogelijk was? Of is hij begonnen met 400CC en ook hiermee geëindigd? Persoonlijk zou ik je gevoel volgen en bij twijfel groter passen. Je wil het natuurlijk wel in 1 x goed doen toch? Op de foto zien ze prima uit bij je lijf echter moet jij ze jaren gaan dragen.

 

Ik ben 1.68/53 kilo en heb 500CC en dit was bij mijn PC (dr.Nio) EN ... NIET mijn max ;) Wil hierbij aangeven dat als je meer wenst dit wellicht wel mogelijk is als je erom vraagt? Ik had een Push-up aan bij mijn consult en gaf aan dat ik deze volume wenste of groter. . zonder dat ik het wist knalde hij er al  gelijk 500 CC in :45: en ik was om... Nu achteraf gezien had er nog een pondje bij gekund :P Nou moet ik er wel bij vermelden dat ik platte pannenkoeken had en deze vulling wel nodig had voor mijn gewenste resultaat en Nio bekend staat om met grotere volumes te werken. 

 

Je kunt jezelf aanmelden in het februarigroepje door "join the club" te kiezen. Ze zullen je vast met open armen verwelkomen.

 

Succes bij je voorbereiding en veel wijsheid bij je beslissing!

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tamara, ik ben 178 en zon 70 kg, iets groter en iets zwaarder. Spannend allemaal hoor! Ik mag de 26ste bij dhr.Gabrietz in Amsterdam voor 450 of 500cc. Als je twijfelt moet je gewoon nog een consult met de beste man vragen, heb ik ook gedaan en toen was ik een stuk meer overtuigd, passen heb ik inmiddels 3 x gedaan.Ik vind deze maat mooi bij je staan, maar snap ook als je iets groter wilt. Met welke methode wordt je geopereerd en wat vond je van de pc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi!

 

Ik ben meer dan 3 maanden PO en ook geopereerd door P.Gabrietz.. ontzettend lieve man en heel behulpzaam. ( In mijn eerst ontmoeting kwam hij eerst wat koel over ).

 

Ik ben 1.65 en 65 kilo.

Slank postuur maar wat breed van beneden.

 

 

Mijn consulente adviseerde 375 CC achter de borstpier. En Gabrietz ook. En eenmaal op de operatie tafel bleek dat helemaal niet te passen en heb ik 300 CC gekregen.

 

Toch vind ik ze ook wat klein nu.. dus ga aub na vragen of het niet groter zou kunnen en anders misschien een ander gesprek in plannen met DR NIO, hij opereert vaak vrouwen met een hoger aantal CC's.

 

Ik denk er zeker wel over na om in de toekomst mij nogmaals te laten opereren.. Ik zou echt goed nadenken want ze vallen ook gewoon wat kleiner uit..

 

Alhoewel , vind ik de foto met de passprotheses prachtig!! :33:

 

 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.