Ga naar inhoud

Shakira : 9 april 2018 : Dr. Franken : ATS kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames! 

 

Ik heb een intake gesprek bij ATS kliniek vlijmen. Heeft iemand nog tips voor me... of is iemand er geholpen??

Ik heb nu een 75b  dat was voor mij prima geweest als ik de vorm mooi had gevonden.. maar stoor me er al aan  sinds ik botsten heb.. en als ik dan toch de stap neem dan ook gelijk maar wat  groter. Erg spannend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎19‎-‎2‎-‎2018 om 23:45 zei Shakira:

Hoi hoi 

 

Ik heb in april de operatie  gepland staan bij dr Franken. Heb er zoooon  zin in! Nu nog veel geduld!  Iemand ervaring met de Franken? 

 

Thx

Hoi hoi

Rechtsboven is een zoekbalk. Daar kun je op trefwoord zoeken (dus ook op naam van de kliniek of van de pc :) )
Zorg dat je het balkje ernaast op 'alle bijdragen' hebt staan, om zoveel mogelijk zoekresultaten te krijgen.

Op welke datum word je geopereerd? Dan kunnen we dat in je titel erbij zetten. 

Ik zal je titel nu aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen.
Dan kun je in dit topic, al je updates blijven plaatsen en straks je operatieverslag.
Verder stuur ik je even een pb, met de regels voor de club :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Rechtsboven is een zoekbalk. Daar kun je op trefwoord zoeken (dus ook op naam van de kliniek of van de pc :) )
Zorg dat je het balkje ernaast op 'alle bijdragen' hebt staan, om zoveel mogelijk zoekresultaten te krijgen.

Op welke datum word je geopereerd? Dan kunnen we dat in je titel erbij zetten. 

Ik zal je titel nu aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen.
Dan kun je in dit topic, al je updates blijven plaatsen en straks je operatieverslag.
Verder stuur ik je even een pb, met de regels voor de club :)

xxx BB

Bedankt voor de reactie. Ik heb naast de zoekbalk het op alle bijdragen gezet. Ik word 9 april geopereerd. 

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag gesprek gehad over hoe ze  het gaan aanpakken. Ik had eigenlijk ingedachte dat mijn borst alleen opgevuld  ging worden met een sneetje onder mijn borst.  Maar ze gaan een stukje van mijn tepelhof  los maken en dan de prothese opvullen via de tepel. En de tepelhof een  stukje omhoog halen. Dus een lift enden vergroting. Ik ben erg  bang voor de littekens  en  bang voor voor de borstspier  dat je de protest  ziet zitten. Heeft iemand hier  ervaring mee?

Bedankt.alvast. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.