Ga naar inhoud

Dokter gabriel jansen/faceland


Denise

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
12 minuten geleden zei Jenny89:

Ik heb een intake met hem gehad, hij is een beetje exotisch maar had wel een goed gevoel. Heb donderdag mijn bv bij hem.

Haha exotisch? Ik zie nu een arts met een hawiaanse bloemenkrans om zn nek en een korte broek voor me haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben bij Dr Gabriel Jansen geweest. Alles is goed verlopen. Ik heb minimale pijn gehad. Ben nu 13 dagen po, ben na dag 3 al gestopt met de pijnstillers. Bij mij zitten de protheses nog wel erg hoog, dus heb sinds gister een borstband. Maar heb ook nog contact gehad met Faceland en zij zeiden dat dat helemaal goed komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 6 april een afspraak met dr Gabriel Janssen. Erg benieuwd! Ik heb wel al aangegeven wat ik graag wil al bij het eerste gesprek met een dame, Borstlift dual plane met motiva 2 high profile 400cc maar misschien ook wel kleiner. Ik zou willen uitkomen op een C. Ben jij tevreden over de maat? Wat heb jij nu en wat had je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

@Someonespecial Hoe gaat je herstel? Ik ben dezelfde dag als jou geopereerd door Gabriël Jansen. Het is nu ook mijn 6de dag po. Ik heb 295cc rond full motiva dual plane. Mijn borsten voelen sinds vandaag iets minder opgeblazen. De onderkant van mijn borst is nog gevoelloos eb ik voel  vooral in pijn linkerborst steeds prikken. Terwijl vlak na de operatie ik het meeste last van rechts had. Mijn borsten zijn langwerpig en mijn tepels zijn zacht en hangen naar beneden. Ik vraag mij af of dit door de bh komt en of ik deze wel goed draag. Heb jij ook een Hema bh gekregen en geen borstband? Hoe doe je het met wassen/douchen? Ik moet nog foto's laten maken als m'n ma er is. Als ik zelf foto's maak geeft het een vertekend beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.