Ga naar inhoud

Timbolini : 23 april 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave :


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Timbolini:

Super leukk!!!! Ik kan ook niet wachten om lekker te shoppen voor mn nieuwen boobies!! Ben je alweer aan het sporten etc??? Ik mis het zo erg, ben een echte bank aardappel geworden!!

 

ik zit zelf niet aan mn pleisters, dus ben bang dat ze ook van mij afgerukt gaan worden hahahah

Ik ga dinsdag beginnen met sporten! Heb het zo gemist!! Ging altijd 5 keer in de week.. Ben 2,5 kg aangekomen en alles is slap.... vooral mn buik en benen :( wil echt binnen 2 maanden weer in shape zijn dus ik ga flink aan de bak! Misschien kan je gaan wandelen op de loopband of buiten? Dagelijks 2 uurtjes lopen vond ik echt fijn. Zo was ik toch een beetje in beweging zonder mn borsten te belasten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei AvLx:

Ik ga dinsdag beginnen met sporten! Heb het zo gemist!! Ging altijd 5 keer in de week.. Ben 2,5 kg aangekomen en alles is slap.... vooral mn buik en benen :( wil echt binnen 2 maanden weer in shape zijn dus ik ga flink aan de bak! Misschien kan je gaan wandelen op de loopband of buiten? Dagelijks 2 uurtjes lopen vond ik echt fijn. Zo was ik toch een beetje in beweging zonder mn borsten te belasten 

Goed idee indedaad! Ik loop vanaf dag 2 mee als de hond word uitgelaten, maar dan begin ik het op een gegeven moment wel weer ik die hechtingen te voelen, zo vervelend! Vanaf wanneer begon je echt met wandelingen van 2 uurtjes enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Timbolini:

Ik heb een nieuwe foto in mn album geplaatst voor wie geintresseerd is hihi:rolleyes:

Dat zijn flinke boobs meid hahaha! Mooi om te zien hoe ze veranderen he ze zijn al een stuk meer gelijk! Ziet er echt mooi uit!! Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Timbolini wat een leuk verslag heb je geschreven. Ik word 29 mei door dr vd Weij geopereerd en kijk er erg naar uit. Was eerst 28 mei dus ook ik moet mijn topic aanpassen. Ik vond het contact met de mensen van Boerhaave tot nu toe echt top en vooral geduldig en begripvol. Heb een aantal keren de maat laten wijzigen omdat ik twijfelde hahaha. Ben er nu 100% uit en t wordt 340cc. Ik ben heel benieuwd hoe het bij jou geworden is. Zou ik jou album mogen zien. Zodra ik geopereerd ben post ik uitgeregeerd ook een aantal foto’s.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Timbolini Dank je voor het toevoegen.Wauw wat zijn ze mooi geworden vrouw!!! Ik heb zo’n zin in de operatie, kan niet wachten om mijn nieuwe vriendinnen te verwelkomen. Zodra ik het achter de rug heb zal ik ook foto’s posten. Ik wens jou verder een fijn herstel en geniet van je nieuwe boobs. Binnenkort lekker shoppen zeker hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 5 weeks later...
  • 9 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.