Timbolini

Timbolini : 23 april 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave :

Recommended Posts

Hi iedereen,

dit is de eerste keer dat ik iets post, maar ik lees al een tijdje mee met andere topics. Ik ben 19 jaar, 1,67 en 76 kilo met een cupmaat van 80 C/D. Ik wil eigelijk vooral de vorm van mijn borsten verbeteren, omdat het volume bij mij vooral onder zit. Ik heb vandaag een consult gehad met dr van der weij van Boerhaave en vorige week bij faceland. Ik heb gekozen voor dr van der Weij, had meteen een heel goed gevoel bij hem. Hij kwam bij mij over als een geleerde, proffesionele man met veel ervaring. Mijn operatie zal 23 april plaatsvinden waar 450 cc mentor voor de spier zal worden geplaatst.

dit kan ik niet zeggen over faceland. Daar waar ik me veel heb ingelezen over borstvergrotingen etc sprak de consulente alles tegen. Ik vond het achteraf gezien ook raar dat ik een consult had met iemand die geen plastisch chirurg is. Zoals ik al zei heb ik best grote (redelijk) hangende borsten. Ze gaf aan dat het dan alsnog beter is om dual plane te opereren met implantaten van motiva maar dat een lift absoluut nodig was en geen enkele chirurg het zonder zou doen.

bij Dr van der weij second opinion gevraagd en hij gaf aan dat omdat ik meer dan genoeg borstweefsel heb het NATUURLIJK boven de spier geplaatst zou worden, als ik het dual plane had gedaan zou ik zoveel x meer kans hebben gehad op een double bubble effect, en dat een lift ook niet nodig zou zijn ( wel een optie ) maar omdat ik het litteken echt een stoorzender zou vinden niet gedaan. Daarbij werkt faceland met het merk mentor en motiva, en heb ik op meerdere sites gezien dat mentor als nummer 1 staat aangeschreven samen met natrelle en deze als enige een FDA Approval hebben... ondanks dit probeerde de consulent mij alsnog motiva ‘ aan te smeren’ en gaf aan dat kapselvorming met mentor 15% is en met motiva 2%? Ook hier gaf dr van der weij weer aan dat dit eigelijk juist ANDERSOM is. Daarboven ook was hij verbaast dat er 450 cc MET borstlift werd geadviseerd, want volgens hem zou dit helemaal niet passen icm een borstlift.

al met al voel ik dat ik de dans ben ontsprongen wat betreft een borstvegroting bij faceland... ik heb het gevoel dat ze iedereen daar maar dual plane opereren zonder naar de afzonderijke situaties te kijken en clienten van motiva te proberen overtuigen omdat ze daar een goede ‘deal’ mee hebben gesloten. Ik kan niet wachten tot 23 april en heb volle vertrouwen in dr van der Weij!

Gefeliciteerd met je datum! Als je het leuk vindt, er is een besloten april-clubje waar meiden in zitten die in april worden geopereerd. Je bent van harte welkom om je aan te melden als je dit leuk vindt (via het tabblad clubs) ! Gewoon gezellig met elkaar kletsen en samen aftellen en onze verhalen delen :)

Liefs ! Xx

Gefeliciteerd met je datum!!! Tot snel in het april-clubje...

@Timbolini

Hoi hoi, 

Ik heb het topic even verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten, zodat je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

x

Gezellig ! Aanmelden kan via het tabblad clubs, hier kan je dan bij de aprilgroep een verzoek tot lidmaatschap indienen en dan krijg je vanzelf bericht! Xx

@Timbolini Wat fijn om weer een positief bericht te lezen over dr van der weij. Ik mag a.s. wo op consult bij hem. Het gevoel wat jij had bij Faceland, had ik bij Diana Gabriels ook. Alhoewel daar wel mentor werd aanbevolen. Ik ben heel erg benieuwd wat mijn advies gaat worden. Net als jij vind ik de littekens bij een lift niet mooi. Ik ben alleen bang na 2 zwangerschappen en gewicht verlies dat ik nog wel eens eentje nodig zou kunnen hebben ;-( . 

@chantalb spannend!! Ik ben inderdaad niet eens naar Diana Gabriels gegaan na alle negatieve berichten die ik heb gelezen. Had ook youtube filmpjes van haar gezien waar ik haar persoonlijkheid tegen vond vallen.. wat die lift betreft.. ik zag er ook heel erg tegenop. Ik had mezelf voorgenomen om de mening van dr van der weij als definitief antwoord te nemen, als hij mij dus een lift had aangeraden, had ik die gedaan. Je moet maar zo denken ; wil ik liever een streepje van tepel tot borstplooi met mooie volle borsten, of geen litteken en misschien ongelukkig blijven met wat ik nu heb? Ondanks dat hoop ik dat het ook voor jou zonder kan!!

Je bent in goede handen bij dr van der Weij. Hij maakt echt prachtige borsten en Boerhaave is echt een hele fijne kliniek.  Ben gisteren zelf door hem geopereerd en echt super tevreden!

Hi iedereen!

ik denk niet dat het mijn topic veel word gelezen maar het is vandaag mijn dag!!!! Heel nerveus en veel twijfels gehad ooeens de laatste dagen.... maar word toch gewonnen door de blijheid dat het eindelijk zover is!

heel lang naar uitgekeken... ik mag me 13;30 melden dus wel even pittig met het nuchter blijven maar het is voor een goed doel!

ik hou updates bij, liefs xx

Ik denk dat je je datum dan ook ff-ies moet aanpassen.... staat nu nl. nog 20 april!! 

Wel herkenbaar hoor... ik heb dagen ervoor en op de dag zelf ook nog gezeten met vragen en twijfels.

Komt helemaal goed meis. Die twijfels heb ik ook gehad tot op de operatietafel aan toe.

Nu vier dagen po en voel me eindelijk wat zekerder worden.

Het is ook niet niks allemaal. 

Nogmaals sterkte meid voor je het weet heb je je boobs xxxx:71:

Veel succes vandaag! Heel normaal dat je nerveus bent maar het komt allemaal goed. Je bent echt in goede handen bij vd Weij. Ben benieuwd naar je update! Xx