Ga naar inhoud

Implantaten te hoog - tepels te laag


Jillo

Aanbevolen berichten

Hey, 

 

Ik ben een meisje van 23 jaar en ik heb ondertussen 2,5jaar geleden een borstvergroting gehad. Ronde implantaten van 265cc. Ik ben altijd heel blij geweest dat ik de stap heb gezet maar al vanaf het begin had ik het gevoel dat mijn implantaten wat hoog staan. De chirurge bleef lang volhouden dat ze wel zouden zakken maar dit is niet meer hard geëvolueerd. Wat mij vooral stoort is niet zozeer de hoogte, maar wel de stand van de tepels tegenover de borst. Ze staan nu 4 cm van de plooi onder mijn borst en dus eigenlijk op de rand van waar mijn borst ombuigt naar beneden. Er zit dus veeeeeeel meer volume borst boven de tepel dan eronder...  Ik zou graag eens weten of nog vrouwen dit voor hebben of dat jullie wel echt tevreden zijn met waar jullie tepels staat tov het implantaat... 

Dus bij deze, heeft nog iemand dit voor? :/ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Jillo:

Hey, 

 

Ik ben een meisje van 23 jaar en ik heb ondertussen 2,5jaar geleden een borstvergroting gehad. Ronde implantaten van 265cc. Ik ben altijd heel blij geweest dat ik de stap heb gezet maar al vanaf het begin had ik het gevoel dat mijn implantaten wat hoog staan. De chirurge bleef lang volhouden dat ze wel zouden zakken maar dit is niet meer hard geëvolueerd. Wat mij vooral stoort is niet zozeer de hoogte, maar wel de stand van de tepels tegenover de borst. Ze staan nu 4 cm van de plooi onder mijn borst en dus eigenlijk op de rand van waar mijn borst ombuigt naar beneden. Er zit dus veeeeeeel meer volume borst boven de tepel dan eronder...  Ik zou graag eens weten of nog vrouwen dit voor hebben of dat jullie wel echt tevreden zijn met waar jullie tepels staat tov het implantaat... 

Dus bij deze, heeft nog iemand dit voor? :/ 

Oef meid, dat is wel echt een fout van jouw pc...

Dat je tepels te laag staan is een logisch gevolg van het te hoog plaatsen van je prothesen. Ben je ooit nog op controle geweest, nadat in eerste instantie gezegd werd dat je geduld moest hebben? Vind het wel gek, dat als het zo overduidelijk is, dat een pc een fout gemaakt heeft, die dat niet toegeeft..

 

Er moet dus niks aan je tepels gedaan worden, maar je prothesen moeten fatsoenlijk geplaatst worden. Dan gaan je tepels vanzelf goed staan :)

 

Wat is je plan? Ga je nog eens terug maar je pc van toen? Om te vragen of je nog steeds geduld moet hebben of dat het nu wel duidelijk is dat het niet meer gaat veranderen ;) of ben je van plan eens naar een andere pc te gaan en na te vragen wat de mogelijkheden zijn?

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.