Ga naar inhoud

Saartjet : 27 maart 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! :D

 

Ik word 27 maart geopereerd door dr Fresow bij Bauland kliniek in Mill.

Ik krijg 425cc rond dual plane, ik ben zelf 1.71m en weeg ongeveer 60kilo. Ik heb nu ongeveer een lege 70b.

 

Ik ben echt heel erg benieuwd of er hier mensen zijn met ook 425cc rond dual plane en op welke maat ze zijn uitgekomen?! Ik had namelijk ergens gelezen dat er ongeveer 30cc verdwijnt?...

 

Graag zou ik ook jullie foto's willen zien.

Liefs, saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Saartjet:

Hallo allemaal! :D

 

Ik word 27 maart geopereerd door dr Fresow bij Bauland kliniek in Mill.

Ik krijg 425cc rond dual plane, ik ben zelf 1.71m en weeg ongeveer 60kilo. Ik heb nu ongeveer een lege 70b.

 

Ik ben echt heel erg benieuwd of er hier mensen zijn met ook 425cc rond dual plane en op welke maat ze zijn uitgekomen?! Ik had namelijk ergens gelezen dat er ongeveer 30cc verdwijnt?...

 

Graag zou ik ook jullie foto's willen zien.

Liefs, saartje

Hoi hoi

Welkom hier!

Waar heb je dat eigenlijk gelezen van die 30 cc? Ik heb er al eens naar gezocht, maar het niet gevonden haha.. Vind het ook niet helemaal kloppen eigenlijk, vandaar dat ik het vraag.. Kan ik eens kijken in welke context het hier vermeld wordt.

Ik ga je even de regels van de club van maart sturen, aangezien je daar toegang tot vroeg.
Hopelijk krijg je nog meer reacties, maar dat zal wel, zeker als je eenmaal in de club zit :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Welkom hier!

Waar heb je dat eigenlijk gelezen van die 30 cc? Ik heb er al eens naar gezocht, maar het niet gevonden haha.. Vind het ook niet helemaal kloppen eigenlijk, vandaar dat ik het vraag.. Kan ik eens kijken in welke context het hier vermeld wordt.

Ik ga je even de regels van de club van maart sturen, aangezien je daar toegang tot vroeg.
Hopelijk krijg je nog meer reacties, maar dat zal wel, zeker als je eenmaal in de club zit :)

xx BB

Heee bedankt!

 

Ja Ik heb dat op een andere site gelezen niet op deze site.

Ik vond het ook al raar klinken haha. Ik hoop dat dat niet klopt inderdaad.

 

Is goed, leuk! Ben echt benieuwd. 

Heb ook echt super veel zin in de operatie.  :D

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Saartjet:

Heee bedankt!

 

Ja Ik heb dat op een andere site gelezen niet op deze site.

Ik vond het ook al raar klinken haha. Ik hoop dat dat niet klopt inderdaad.

 

Is goed, leuk! Ben echt benieuwd. 

Heb ook echt super veel zin in de operatie.  :D

 

Liefs

Die facebooksite toevallig voor borstvergrotingen? 
Daar schijnt echt een hoop onzin uitgekraamd te worden, als ik het zo hoor van andere meiden hier...

Nou, dat is je geraden dat je er zin in hebt haha!!! 
Veel plezier nog met aftellen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-2-2018 om 22:33 zei best_boobie:

Die facebooksite toevallig voor borstvergrotingen? 
Daar schijnt echt een hoop onzin uitgekraamd te worden, als ik het zo hoor van andere meiden hier...

Nou, dat is je geraden dat je er zin in hebt haha!!! 
Veel plezier nog met aftellen!

xxx

Nee klopt inderdaad... 

Haha ja dankjewel komt goed :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Saartjet, spannend, nog een dikke maand!

 

Ik ben 1.70cm en weeg 62 kg. Droeg eerst een 70B/70C afhankelijk van het model en merk bh. Het was alweer 2 jaar geleden dat ik mezelf heb laten opmeten in een lingeriezaak, maar mijn omvang blijkt inmiddels 75 te zijn :P Ik heb 400 en 450 cc gekregen, ronde protheses dual plane. Ben inmiddels 8 weken po en draag nu een 75E/75F, maar voor het zicht is het meer een D cup :) Ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt.

 

Veel succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-2-2018 om 13:29 zei Aloysa:

Hoi @Saartjet, spannend, nog een dikke maand!

 

Ik ben 1.70cm en weeg 62 kg. Droeg eerst een 70B/70C afhankelijk van het model en merk bh. Het was alweer 2 jaar geleden dat ik mezelf heb laten opmeten in een lingeriezaak, maar mijn omvang blijkt inmiddels 75 te zijn :P Ik heb 400 en 450 cc gekregen, ronde protheses dual plane. Ben inmiddels 8 weken po en draag nu een 75E/75F, maar voor het zicht is het meer een D cup :) Ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt.

 

Veel succes met aftellen!

Hoooi!

 

Ooh super. Ik heb dan ongeveer de zelfde bouw alleen jij had van te voren al meer!  

Jaa is goed Ik ben wel benieuwd naar je foto's. :D

 

Dankjewel! Nog eventjes haha liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wens2017:

Ik heb motiva 425cc full gekregen van dr fresow! Heb nu een 70g, dat klinkt megagroot maar voor t oog valt dat echt wel mee hoor! Bij fresow en bauland kliniek ben je echt in goede handen!

Okeee thanks! Jaa ik heb nog geen slecht verhaal kunnen vinden van hem. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 26-2-2018 om 19:15 zei Saartjet:

Hoooi!

 

Ooh super. Ik heb dan ongeveer de zelfde bouw alleen jij had van te voren al meer!  

Jaa is goed Ik ben wel benieuwd naar je foto's. :D

 

Dankjewel! Nog eventjes haha liefs.

Hoi! Ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Moontje7:

Hi @Saartjet.. Gefeliciteerd met je keuze :) ik ga zelf ook door dr Fresow geopereerd worden dus ik ben erg benieuwd naar je ervaring straks.. Veel succes! Xx

Heee! Oh spannend. Wanneer heb je de operatie en wat krijg je? Dankjewel , jij ook alvast succes. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
42 minuten geleden zei Saartjet:

Dankjewel! Heb er zin in. :D

Jaaaa snap ik. Ik weet nog wel hoe ik me voelde 2 weken geleden. Net een klein kind wat voor het eerst naar een pretpark gaat ofzo haha.

Dat is ook het fijne van dit forum dat we allemaal precies weten waar we doorheen gaan en wat we voelen/meemaken.

Vlug gaan slapen vanavond. Des te sneller is het morgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.