Ga naar inhoud

Fanye : 28 februari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hi! Ik ben nieuw hier en Ik ga Woe 28 feb onder t mes bij dr straten. Ik vind het heel spannend en twijfel tussen 350 en 390 cc.. ik krijg medium high anatomische mentor implantaten. Ik heb twee kindjes gehad en nu een 80b maar heel erg slap. Had een mooie C/D en wil dat graag terug. Ik ben zo bang dat het te groot zal zijn.. iemand een tip?? Gr 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!! 

Ik ga een dag eerder nieuwe borsten van dr. Straten krijgen! Ik krijg tegelijkertijd een buikwandcorrectie, dus dubbele ingreep. 

Maar ook ik vind het erg spannend en droom dat ik mega grote borsten krijg...

Maar ik lees al een tijdje mee hier en zie dat de meeste meiden twijfelen tot het laatste moment. Ook is er eerder spijt dat ze niet groter genomen hebben dan dat ze ze te groot geworden vinden.

Ik geloof dat dr. Straten niet echt snel hele grote borsten adviseert, volgens zijn verpleegkundige laat hij je niet iets passen wat niet bij je past. 

Ik krijg high profile anatomische protheses, 330cc of 380cc...

Denk dat het de 380cc gaat worden, maar dat beslis ik op de dag zelf met dr. Straten samen...

Wellicht zie ik je de 28e nog want ik moet een nachtje blijven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.