Ga naar inhoud

Elegance : 24 april 2018 : Dr. decoene : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

 

Wil me graag even voorstellen...

Ik ben een 42 jarige alleenstaande mama van 3 tieners, een zoon van 18, een dochter van 17 en de jongste zoon van 15, ik heb een vriend sinds december 2016 maar we wonen niet samen.

Ik heb een heel moeilijk jaar achter de rug, er is bij mij eind juni 2017 multiple sclerose vastgesteld en dat heeft mijn leven toch wel op zijn kop gezet, daardoor ben ik momenteel niet aan het werk... het heeft me ook doen beseffen dat ik dingen niet meer moet uitstellen en volop moet leven en genieten!!

Gelukkig ben ik positief ingesteld 

 

De borsten dan...pffff... ik ben al 25 jaar aan het wachten tot ze beginnen te groeien maar denk dat ik nu wel kan zeggen dat het niet meer zal gebeuren... alle gekheid op een stokje ben ik al ruim 20 jaar aan het zeggen dat ik een borstvergroting wil, maar het is er door omstandigheden gewoon nooit van gekomen, het is ook gewoon niet goedkoop.

Na mijn diagnose van MS is het allemaal veranderd... en heb ik besloten dat ik er gewoon voor ga, ik wil dit namelijk al 20 jaar!!

Ik heb op 27 februari een eerste consultatie in de Wellness kliniek in Genk (België) en ik ben heel erg enthousiast, en zenuwachtig tegelijkertijd 

Ik wou dat het al zover was...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje! Wat heftig @Elegance! Maar wat ontzettend goed dat je nu voor jezelf durft te kiezen! Je mag trots zijn op jezelf en ik hoop dat je zo positief mag blijven:116:!

Laat je ons weten hoe je consult was? Ik vond mijn consult fantastisch maar wel erg emotioneel. Opeens heb je vorm! Gaat er iemand met je mee? Mijn vriend was mee en heeft geholpen met alle informatie onthouden want er komt zoveel op je af. Daarnaast kon hij zo ook mee kiezen.;)

Nog even en je mag gaan genieten van mooie boobies!:57:

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs. Dank je wel voor je leuke reactie! Mijn beste vriendin gaat met me mee, ze is een verpleegster en kan idd meer onthouden dan ik. Ik heb besloten om een eerste consultatie zonder mijn vriend te doen om de simpele reden dat ik me gewoon DOODSCHAAM voor mijn borsten (eigenlijk, het gebrek aan borsten) dit klinkt misschien hard en kan het ook niet goed uitleggen maar voel me er niet goed bij telkens hij dat ziet. En aangezien ik al gehoord heb dat je logischerwijs je borsten moet laten zien zak ik door de grond van schaamte met hem daarbij... het zit gewoon enorm diep bij mij.

Ik wil me tijdens dat consult gewoon op mijn gemak, voor zover dat gaat, voelen.

Maar eenmaal thuis vertel ik hem er ALLES over en hij mag op de dag van de operatie wel mee om het als eerste te zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Elegance:

@Mrs. Dank je wel voor je leuke reactie! Mijn beste vriendin gaat met me mee, ze is een verpleegster en kan idd meer onthouden dan ik. Ik heb besloten om een eerste consultatie zonder mijn vriend te doen om de simpele reden dat ik me gewoon DOODSCHAAM voor mijn borsten (eigenlijk, het gebrek aan borsten) dit klinkt misschien hard en kan het ook niet goed uitleggen maar voel me er niet goed bij telkens hij dat ziet. En aangezien ik al gehoord heb dat je logischerwijs je borsten moet laten zien zak ik door de grond van schaamte met hem daarbij... het zit gewoon enorm diep bij mij.

Ik wil me tijdens dat consult gewoon op mijn gemak, voor zover dat gaat, voelen.

Maar eenmaal thuis vertel ik hem er ALLES over en hij mag op de dag van de operatie wel mee om het als eerste te zien :)

Heel fijn dat je vriendin mee gaat! 2 horen meer dan 1. Mijn vriend zit ook in de medische wereld en het hielp mij dat hij deze achtergrond heeft omdat hij toch de dingen makkelijker begreep en goeie vragen stelde!

Ik snap je gevoel heel goed. Vond het ook verschrikkelijk om zo open en bloot voor de pc te staan maar het is voor het goede doel en het gaat allemaal beter worden straks!

Straks kan je samen met je vriend lekker genieten van je boobs!

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi @Elegance

Ik zag jouw aanvraag voor de april club, maar ik zie hier geen update in je topic wanneer je je operatiedatum hebt, dus misschien wil je dat nog even doen? :)
Geef even aan wanneer je geopereerd gaat worden, hoe je consult verlopen is, en bij welke pc je je laat opereren.
Dan kunnen we je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Vervolgens kan ik je ook de regels van de club toezenden :35: 

Jeetje meid, MS op je 42ste... Ik kan me heel goed voorstellen dat je besloten hebt alles uit je leven te halen wat er in zit, en je beslissingen niet meer voor je uit te schuiven!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ff een update...

Ik ben op 27 februari op consultatie geweest bij de wellnesskliniek in Genk (België).

De bedoeling was om daarna ook nog naar andere klinieken te gaan maar de pc, Dr. De Coene daar had ik echt wel die klik mee en was heel vriendelijk en luisterde echt naar mijn wensen. Het was eigenlijk echt een fijne ervaring geworden!

 

Ze heeft me zelfs even doorgestuurd naar de anesthesist ivm mijn ms... de anesthesist is tss 2 operaties eventjes naar mij toegekomen om te bekijken hoe ze het gaan doen ivm mijn ms.

 

Ik had zo een goed gevoel dat ik na de consultatie direct een afspraak gemaakt heb voor de operatie (eerst moest ik de goedkeuring krijgen van mijn prof.neuroloog en die heb ik gelukkig gekregen!) De operatie gaat doorop 24 april... zo ENORM enthousiast maar nu beginnen de zenuwen en een beetje de twijfels (als je dat zo kan noemen) over de grootte van de implantaten... ik ga voor 330cc onder de borstspier.

Ik heb nooit gemeten hoe groot mijn cupmaat nu is omdat ik me te erg schaam, maar er is gewoon niks met een tepel op!

Ben heeeeeel blij dat het over 24 dagen bye bye itty bitty titty committy is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Elegance:

Ff een update...

Ik ben op 27 februari op consultatie geweest bij de wellnesskliniek in Genk (België).

De bedoeling was om daarna ook nog naar andere klinieken te gaan maar de pc, Dr. De Coene daar had ik echt wel die klik mee en was heel vriendelijk en luisterde echt naar mijn wensen. Het was eigenlijk echt een fijne ervaring geworden!

 

Ze heeft me zelfs even doorgestuurd naar de anesthesist ivm mijn ms... de anesthesist is tss 2 operaties eventjes naar mij toegekomen om te bekijken hoe ze het gaan doen ivm mijn ms.

 

Ik had zo een goed gevoel dat ik na de consultatie direct een afspraak gemaakt heb voor de operatie (eerst moest ik de goedkeuring krijgen van mijn prof.neuroloog en die heb ik gelukkig gekregen!) De operatie gaat doorop 24 april... zo ENORM enthousiast maar nu beginnen de zenuwen en een beetje de twijfels (als je dat zo kan noemen) over de grootte van de implantaten... ik ga voor 330cc onder de borstspier.

Ik heb nooit gemeten hoe groot mijn cupmaat nu is omdat ik me te erg schaam, maar er is gewoon niks met een tepel op!

Ben heeeeeel blij dat het over 24 dagen bye bye itty bitty titty committy is :)

Super!!!
Ik zal even je titel aanpassen, je verhuizen naar de operatieverslagen en je de regels van de club toe sturen.

Dit topic kun je blijven gebruiken voor al je verdere updates en je operatieverslag straks :35: 

Veel aftelplezier!
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Elegance:

Ff een update...

Ik ben op 27 februari op consultatie geweest bij de wellnesskliniek in Genk (België).

De bedoeling was om daarna ook nog naar andere klinieken te gaan maar de pc, Dr. De Coene daar had ik echt wel die klik mee en was heel vriendelijk en luisterde echt naar mijn wensen. Het was eigenlijk echt een fijne ervaring geworden!

 

Ze heeft me zelfs even doorgestuurd naar de anesthesist ivm mijn ms... de anesthesist is tss 2 operaties eventjes naar mij toegekomen om te bekijken hoe ze het gaan doen ivm mijn ms.

 

Ik had zo een goed gevoel dat ik na de consultatie direct een afspraak gemaakt heb voor de operatie (eerst moest ik de goedkeuring krijgen van mijn prof.neuroloog en die heb ik gelukkig gekregen!) De operatie gaat doorop 24 april... zo ENORM enthousiast maar nu beginnen de zenuwen en een beetje de twijfels (als je dat zo kan noemen) over de grootte van de implantaten... ik ga voor 330cc onder de borstspier.

Ik heb nooit gemeten hoe groot mijn cupmaat nu is omdat ik me te erg schaam, maar er is gewoon niks met een tepel op!

Ben heeeeeel blij dat het over 24 dagen bye bye itty bitty titty committy is :)

Hee meid!

Wat fijn dat je een datum hebt!!(en je bent 1 dagje voor mij aan de beurt!:63:) En wat goed dat ze zo serieus meedenken met je MS. 330cc gaat vast heel mooi worden! Ik krijg 390cc, ook dual plane en twijfel ook wel eens maar denk dan, mijn pc zal wel kiezen wat mooi gaat staan.^_^

Er is een aprilclubje waar we gezellig samen kletsen en aftellen. Wie weet vind je het ook leuk om aan te sluiten?

Ohh ik weet precies hoe je je voelt. Byebye doperwtjes op een plankje!:43: Zo fijn om straks een bh of bikini te kopen die leuk is en niet omdat er zoveel vulling in zit.

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Wil direct mijn verslagje schrijven want door mijn ms vergeet ik vrij snel een aantal dingen...

 

Ik mogt me smorgens om half 9 aanmelden in de wellness kliniek, zelf woon ik maar 20 minuutjes van de kliniek maar om het zekere voor het onzekere te nemen zijn we om half 8 vertrokken( smorgens kan er door het spits uur wel eens vertraging zijn)... tegen 10 na 8 kwamen we aan en mogt ik samen met mijn vriend plaats nemen in de wachtkamer.

Na 20 minuutjes werden we opgehaald door een lieve verpleegkundige en naar onze kamer gebracht, het laaaaange wachten kon beginnen (om eerlijk te zijn, zelfs een half uurtje wachten was op dat moment te lang :) )

 

Eerst kwam een verpleegster nog wat foto's maken en wat vraagjes stellen... ik heb van nature lange nagels en toen ze dat zag kreeg ik de opmerking dat ik er eentje moest afhalen, waarop ik antwoordde dat ik van de pc de toestemming gekregen had om ze te behouden aangezien ze echt zijn, leek de verpleegster niet echt heel blij mee maar heeft er niks meer van gezegd, gelukkig maar want was al weken ontzettend bang dat ik er eentje moest afdoen (voor mijn gevoel waren mijn nagels lang het enige vrouwelijke wat ik had aan mijn lichaam en dat wilde ik zooooo graag behouden)

 

Rond kwart voor 11 kwamen ze mij ophalen en mogt ik (gelukkig) zelf naar de o.k wandelen... 

Wat was het daar koud zeg en er hing een heel raar geurtje waar ik wat misselijk van werd, maja hoort erbij.

In de o.k ging alles heel snel... infuusje werd geprikt en saturatiemeter op de bewuste vinger... opnieuw kreeg ik door een licht geirriteerde verpleegster te horen "eens kijken of dat iets gaat opmeten door jou "dikke" gelnagels", deze keer besloot ik om er niet op te reageren en de saturatiemeter deed natuurlijk gewoon zijn werk :)

 

Op eens stonden er zoveel mensen rond mij en waren allemaal een voor een aan het praten tegen mij, ik werd er eventjes emotioneel van, nog even mijn pc gezien en ze was zo lief voor me...

De anesthesist meldde dat ze de medicatie ging toedienen en voor ik het wist werd ik wakker in de uitslaapkamer, eventjes checken wat ik zag en ik zag dat het goed was, hahaha, ook even mijn nagels gecheckt en gelukkig had ik ze nog alle 10 ;)

 

Om 12 uur lag ik terug op mijn kamer en vriendlief zat op mij te wachten en had een lief kaartje voor mij... wat een schatje heb ik toch!

Op mijn kamer kreeg ik direct 2 broodjes en wat cola, daarna nog ff op de gang gewandeld en mogt ik om 13uur terug naar huis.

 

Voorlopig valt de pijn mee behalve in mijn rug en op mijn ribben... ik weet dat de meeste pijn nog moet komen maar hopelijk kan ik het hebben met de pijnmedicatie.

Ohja, er is ook een behoorlijke druk en diep inademen gaat vrij moeilijk, gelukkig van voorbijgaande aard.

 

Nu nog 2 weekjes wachten tot het drukverband eraf mag want ik heb nog niks gezien.

 

Nu maar herstellen...

 

Lieve groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Elegance:

Wil direct mijn verslagje schrijven want door mijn ms vergeet ik vrij snel een aantal dingen...

 

Ik mogt me smorgens om half 9 aanmelden in de wellness kliniek, zelf woon ik maar 20 minuutjes van de kliniek maar om het zekere voor het onzekere te nemen zijn we om half 8 vertrokken( smorgens kan er door het spits uur wel eens vertraging zijn)... tegen 10 na 8 kwamen we aan en mogt ik samen met mijn vriend plaats nemen in de wachtkamer.

Na 20 minuutjes werden we opgehaald door een lieve verpleegkundige en naar onze kamer gebracht, het laaaaange wachten kon beginnen (om eerlijk te zijn, zelfs een half uurtje wachten was op dat moment te lang :) )

 

Eerst kwam een verpleegster nog wat foto's maken en wat vraagjes stellen... ik heb van nature lange nagels en toen ze dat zag kreeg ik de opmerking dat ik er eentje moest afhalen, waarop ik antwoordde dat ik van de pc de toestemming gekregen had om ze te behouden aangezien ze echt zijn, leek de verpleegster niet echt heel blij mee maar heeft er niks meer van gezegd, gelukkig maar want was al weken ontzettend bang dat ik er eentje moest afdoen (voor mijn gevoel waren mijn nagels lang het enige vrouwelijke wat ik had aan mijn lichaam en dat wilde ik zooooo graag behouden)

 

Rond kwart voor 11 kwamen ze mij ophalen en mogt ik (gelukkig) zelf naar de o.k wandelen... 

Wat was het daar koud zeg en er hing een heel raar geurtje waar ik wat misselijk van werd, maja hoort erbij.

In de o.k ging alles heel snel... infuusje werd geprikt en saturatiemeter op de bewuste vinger... opnieuw kreeg ik door een licht geirriteerde verpleegster te horen "eens kijken of dat iets gaat opmeten door jou "dikke" gelnagels", deze keer besloot ik om er niet op te reageren en de saturatiemeter deed natuurlijk gewoon zijn werk :)

 

Op eens stonden er zoveel mensen rond mij en waren allemaal een voor een aan het praten tegen mij, ik werd er eventjes emotioneel van, nog even mijn pc gezien en ze was zo lief voor me...

De anesthesist meldde dat ze de medicatie ging toedienen en voor ik het wist werd ik wakker in de uitslaapkamer, eventjes checken wat ik zag en ik zag dat het goed was, hahaha, ook even mijn nagels gecheckt en gelukkig had ik ze nog alle 10 ;)

 

Om 12 uur lag ik terug op mijn kamer en vriendlief zat op mij te wachten en had een lief kaartje voor mij... wat een schatje heb ik toch!

Op mijn kamer kreeg ik direct 2 broodjes en wat cola, daarna nog ff op de gang gewandeld en mogt ik om 13uur terug naar huis.

 

Voorlopig valt de pijn mee behalve in mijn rug en op mijn ribben... ik weet dat de meeste pijn nog moet komen maar hopelijk kan ik het hebben met de pijnmedicatie.

Ohja, er is ook een behoorlijke druk en diep inademen gaat vrij moeilijk, gelukkig van voorbijgaande aard.

 

Nu nog 2 weekjes wachten tot het drukverband eraf mag want ik heb nog niks gezien.

 

Nu maar herstellen...

 

Lieve groetjes.

Van harte !!!een spoedig herstel gewenst:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 11-5-2018 om 15:57 zei GWND:

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!!

Hoe gaat het nu met je?

Ik ben heel erg benieuwd.

19 juni ben ik aan de beurt bij dr Decoene :D.

 

Spoedig herstel gewenst.

Liefs Gwenda

Dank je wel...

Het gaat heel goed met me... na de ongemakken van de eerste dagen gaat het nu goed.

Het enige ongemak wat ik nu nog heb is dat mijn borstspier nog aan het uitrekken is wat ook normaal is lijkt mij, van helemaal geen borsten naar een volle C :) en dat het allemaal extreem gevoelig is nog.

 

Dr. Decoene is wat mij betreft een topdokter!! De draadjes zijn eruit ,mijn bestie is verpleegster en was met me mee tijdens de eerste consultatie en mogt van Dr. Decoene de draadjes losknippen dus hebben we er afgelopen dinsdagavond een gezellig borstenavondje van gemaakt... een heel mooi litteken waar je nu al bijna niks van ziet, dus dat gaat helemaal goedkomen.

 

Mijn linkerborst zit nog beetje hoger maar daar komt het gevoel in de tepel al weer een beetje terug, terwijl de rechter nog dood lijkt... maja ben ook nog maar 18 dagen po.

 

Hoeveel cc krijg jij?

Ik ben heel erg blij dat ik bij Dr. Decoene geweest ben!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Elegance:

Dank je wel...

Het gaat heel goed met me... na de ongemakken van de eerste dagen gaat het nu goed.

Het enige ongemak wat ik nu nog heb is dat mijn borstspier nog aan het uitrekken is wat ook normaal is lijkt mij, van helemaal geen borsten naar een volle C :) en dat het allemaal extreem gevoelig is nog.

 

Dr. Decoene is wat mij betreft een topdokter!! De draadjes zijn eruit ,mijn bestie is verpleegster en was met me mee tijdens de eerste consultatie en mogt van Dr. Decoene de draadjes losknippen dus hebben we er afgelopen dinsdagavond een gezellig borstenavondje van gemaakt... een heel mooi litteken waar je nu al bijna niks van ziet, dus dat gaat helemaal goedkomen.

 

Mijn linkerborst zit nog beetje hoger maar daar komt het gevoel in de tepel al weer een beetje terug, terwijl de rechter nog dood lijkt... maja ben ook nog maar 18 dagen po.

 

Hoeveel cc krijg jij?

Ik ben heel erg blij dat ik bij Dr. Decoene geweest ben!

 

Groetjes

Wauw wat fijn voor je!! 

Heb je ook al het idee dat je al wat meer kan?

Ik heb namelijk 4 jonge kindjes en zou toch wel fijn zijn als ik me snel weer een beetje kan bewegen haha.

Mn vriend is de 1e 3 weken wel thuis.

 

Ik krijg 380 cc XP achter de spier.

Ben zo benieuwd naar het resultaat.

Las ergens dat je met rijst kon kijken hoe het een beetje uit ging zien en dat heb ik gedaan haha. 

Valt me niet tegen als het zo eruit komt tezien hihi.

 

Wat draag je nu eigenlijk voor kleren als ik vragen mag? 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei GWND:

Wauw wat fijn voor je!! 

Heb je ook al het idee dat je al wat meer kan?

Ik heb namelijk 4 jonge kindjes en zou toch wel fijn zijn als ik me snel weer een beetje kan bewegen haha.

Mn vriend is de 1e 3 weken wel thuis.

 

Ik krijg 380 cc XP achter de spier.

Ben zo benieuwd naar het resultaat.

Las ergens dat je met rijst kon kijken hoe het een beetje uit ging zien en dat heb ik gedaan haha. 

Valt me niet tegen als het zo eruit komt tezien hihi.

 

Wat draag je nu eigenlijk voor kleren als ik vragen mag? 

 

Liefs

Ja hoor kan best wel veel, alleen dweilen lukt me nog niet zo goed omdat ik nog niet echt kracht kan zetten, het doet geen pijn maar voelt heel erg oncomfortabel.

Voor de rest doe ik alles, maar een beetje rustig aan eh... auto rijden geeft soms ook nog een raar gevoel als ik naar eerste schakel, maar probeer dan mijn elleboog tegen mijn zetel te houden zodat ik mijn armspier gebruik ipv mijn borstspier :)

 

Ik draag mijn normale kleding, maar met die hete dagen heb ik topjes met dunne schouderbandjes gedragen, komt mijn sportbeha dan wel bovenuit maar dat is dan maar zo... niet het allermooiste uitzicht maarja.

Is allemaal maar tijdelijk, al zal ik blij zijn als ik die sportbeha niet meer moet dragen want op het einde van de dag begint dat wat pijn te doen, maar dan ga ik douchen en laat ik dat een half uurtje uit.

 

Als je vriend 3 weken thuis is dan zal er wel geen probleem zijn... alleen opletten met je kindjes dragen, je zou jezelf 8 weken moeten ontzien van zware dingen dragen, daar probeer ik zelf ook erg op te letten, maar valt niet mee omdat je dat zo gewend bent eh.

Maar komt allemaal in orde, je krijgt er mooie borsten voor in de plaats ;)

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Elegance:

Ja hoor kan best wel veel, alleen dweilen lukt me nog niet zo goed omdat ik nog niet echt kracht kan zetten, het doet geen pijn maar voelt heel erg oncomfortabel.

Voor de rest doe ik alles, maar een beetje rustig aan eh... auto rijden geeft soms ook nog een raar gevoel als ik naar eerste schakel, maar probeer dan mijn elleboog tegen mijn zetel te houden zodat ik mijn armspier gebruik ipv mijn borstspier :)

 

Ik draag mijn normale kleding, maar met die hete dagen heb ik topjes met dunne schouderbandjes gedragen, komt mijn sportbeha dan wel bovenuit maar dat is dan maar zo... niet het allermooiste uitzicht maarja.

Is allemaal maar tijdelijk, al zal ik blij zijn als ik die sportbeha niet meer moet dragen want op het einde van de dag begint dat wat pijn te doen, maar dan ga ik douchen en laat ik dat een half uurtje uit.

 

Als je vriend 3 weken thuis is dan zal er wel geen probleem zijn... alleen opletten met je kindjes dragen, je zou jezelf 8 weken moeten ontzien van zware dingen dragen, daar probeer ik zelf ook erg op te letten, maar valt niet mee omdat je dat zo gewend bent eh.

Maar komt allemaal in orde, je krijgt er mooie borsten voor in de plaats ;)

 

Groetjes

Ahh dankjewel voor je uitleg!

Ik vind het zo ontzettend spannend en denk over vanalles na haha.

Ja als mijn vriend weer werken gaat dan begint de grote vakantie.

En een vriendin van mij komt dan veel bij me dus heb gelukkig wat extra handen.

Wauw vind t wel knap wat je allemaal al kan. Ben zo blij als ik mag hihi.

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.