Ga naar inhoud

Coconut : 29 juni 2018 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Super mooi zijn ze!

en ik snap helemaal wat je bedoeld met CC-vreter! Ik schrok ook van Mn keuze. 

Maar zoooo blij met resultaat! Denk de hele dag ‘ik heb lekker de mooiste tieten van de wereld’ :33:

 

Merk je al iets van de drop en fluff? 

Of worden ze al zachter? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei leek:

Super mooi zijn ze!

en ik snap helemaal wat je bedoeld met CC-vreter! Ik schrok ook van Mn keuze. 

Maar zoooo blij met resultaat! Denk de hele dag ‘ik heb lekker de mooiste tieten van de wereld’ :33:

 

Merk je al iets van de drop en fluff? 

Of worden ze al zachter? Xx

Ha @leek 

Dank voor je compliment! Ik ben superblij dat ik niet minder heb genomen idd, jij dus ook haha!

Ze zijn een beetje gezakt maar nog niet op hun plekje. Ik wacht maar geduldig -_- op de fluff.. Ze zijn wel wat zachter maar hopelijk worden ze nog relaxter :3:Ze zijn sinds gisteren partyproof en voelen al meer als 'eigen'. Heb jij dat ook?

 

Lekker genieten van onze tieten :wub:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
23 uur geleden, Coconut zei:

Hm, bij nader inzien... Misschien toch beter een nieuwe topic openen meid.. Anders wordt het een heeeeeeeeeeeeeele lange topictitel hihi :P
Tag je me daar ff in dan, pas ik je titel aan en zet een link naar je oude topic en andersom erin. Of je kunt die link er natuurlijk ook zelf in zetten, kijk maar :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.