Ga naar inhoud

Coconut : 29 juni 2018 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Welkom! Ik zou zeggen, neus lekker rond tussen de resultaten en dan komt dat consult vanzelf. En eenmaal op consult gaan de remmen los :P de meeste die dan in de spiegel kijken, worden zo enthousiast! Ik voelde me althans ineens een soort van compleet en wist zeker dat dit moest gaan gebeuren.

Mijn operatie staat aankomende woensdag dan ook gepland.

 

Heb je wel al een idee/voorkeur qua PC die je zou willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 18-2-2018 om 09:09 zei C-her:

Welkom! Ik zou zeggen, neus lekker rond tussen de resultaten en dan komt dat consult vanzelf. En eenmaal op consult gaan de remmen los :P de meeste die dan in de spiegel kijken, worden zo enthousiast! Ik voelde me althans ineens een soort van compleet en wist zeker dat dit moest gaan gebeuren.

Mijn operatie staat aankomende woensdag dan ook gepland.

 

Heb je wel al een idee/voorkeur qua PC die je zou willen?

Hoe is het met je? 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo, vanmiddag het eerste consult gehad, samen met mijn man :D. Dat was leuk! 

 

Ik schrok een beetje van mijn eigen hebzucht maar kwam uit op een 650cc corsé. Dit zal vast nog veranderen in overleg met de arts. Woepwoep daar gaan we. Over twee weken plannen!

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Helaas, er is een wachtlijst ontstaan. Gelukkig vliegt de tijd hier. Ik heb 2 afspraken staan: 

4 mei dr Klein van FL en 9 mei dr Fresow via Bauland. Via FL heeft dr Fresow schijnbaar een patientenstop. 

Dan toch eind juni 2 operatiedata ingepland :D.

 

Na de gesprekken zal ik moeten gaan kiezen. Gevoelsmatig heb ik een voorkeur voor dr Fresow. Maar dat is misschien omdat er over en van hem meer te vinden is. 

Tips en zo zijn welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo een kleine verandering. 650cc was niet mogelijk, volgens dr Klein was mijn borstbreedte niet goed opgemeten. 12.5 ipv 13. Daardoor nu Max 510cc en dat gaat het worden. Schrik steeds een beetje van het aantal cc's maar dat komt blijkbaar door de breedte van mijn borst. 

29 juni is mijn datum en Dr Klein mijn arts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Coconut

 

Hoi hoi,

 

Aangezien er een datum bekend is, heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je dadelijk je verslag maar ook alle updates neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

 

x

Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hii,

 

Ik zie dat je ook in juni wordt geopereerd.

Ik ben 19juni eindelijk aan de beurt.

Zou je t leuk vinden om in de juni club tezitten en samen met andere meiden aftellen tot de grote dag?

Let me know.

 

Liefs Gwenda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-5-2018 om 10:52 zei GWND:

Hii,

 

Ik zie dat je ook in juni wordt geopereerd.

Ik ben 19juni eindelijk aan de beurt.

Zou je t leuk vinden om in de juni club tezitten en samen met andere meiden aftellen tot de grote dag?

Let me know.

 

Liefs Gwenda

Hi Gwenda!

Sorry voor de late reactie. Ja dat zou ik leuk vinden. Voeg je me toe?

Aftellen tot de 19e en 29e! 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Coconut:

Hi Gwenda!

Sorry voor de late reactie. Ja dat zou ik leuk vinden. Voeg je me toe?

Aftellen tot de 19e en 29e! 

Groetjes

Super leuk! We schelen ons 10dagen dan hihi.

Je kunt rechtsboven op de streepjes duwen dan zie je onderaan clubs staan. Daar duw je op en dan moet je 'de boobs van juni' zoeken en aanklikken. Dan wordt je aanvraag verstuurd en dan zal best_boobie je berichten!

 

Hopelijk tot in het clubje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Zo nog 2 weken... Gisteravond maakte ik me ineens druk over vanalles. Weet iemand hoe er in het algemeen met een licht verhoogde bloeddruk om wordt gegaan? 130/100 zou dat een reden zijn om niet te opereren? De anesthesist belt me vandaag (of na het weekend ..). Pfff ineens houdt me dat bezig. Zit me al zolang te verheugen, heb het vermeld bij de intake en de factuur betaald. Nu wil ik ze ook hebben! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ben nu voor de tweede dag de trotse eigenaresse van 510cc Motiva Corsé :wub:

Om 10 uur geopereerd, om 12 uur schrok ik wakker :3:. Om 14 uur zat ik te lunchen in het zonnetje. Wat een prachtige dag! 

 

Ik vind dat er weinig te vinden is over Bauland/Faceland en dan over dr Steven Klein. Mijn ervaring: hele fijne kliniek, Bauland beter bereikbaar als Faceland. En over de dokter en zijn team alleen maar lof! Een fijne kundige arts die me gezegd heeft 'dit past Coconut en groter doe ik niet'.

Ik vond dat ergens wel fijn, gaf houvast.

 

Schijnbaar ben ik een cc vreter want ik zie hetzelfde resultaat bij vrouwen met minder cc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vergeten mijn eigen onderwerp bij te houden... 

Ooooh wat heb ik me het weekend na de operatie fijn gevoeld zeg. Geen pijn. Geen blauwe plekken. Echt ik kon best de was vouwen en zo..... 

 

Maandag werd ik wat moe en kon niet zo goed doorademen. Dinsdag was dat nog erger en s avonds oplopende koorts. Borsten rustig, geen gekke dingen op het oog. Hmmmm... De kliniek gebeld, het zouden mijn hart of longen zijn. Wel knap zo door de telefoon maar ik was het met ze eens dat het vermoedelijk niet vanuit mijn borsten kwam. Ik verdacht mijn te strakke bh maar daar krijg je geen koorts van... @best_boobie heeft me superfijn bijgestaan.

 

Huisartsenpost gebeld, afspraak gemaakt. Om half tien hijgend gemeld en ze keken erg argwanend. 'Meteen komen als het slechter gaat mevrouw!'. Huh...... De arts keek me na, verhoogde ontstekingswaarde in mijn bloed. Hij wilde een longembolie uitsluiten. Watte?! Vanaf toen een groot circus. Foto's, nog meer bloedonderzoek, hartfilmpje, CT scan... Te horen gekregen dat mijn protheses er misschien uit zouden moeten. Toen werd ik me toch fel! Lekker makkelijk maar niet zomaar.....! 

 

Uiteindelijk een longembolie en een longontsteking uitgesloten. Hart ok, bloedwaarden waren te verklaren door de toch wel grote operatie. Weer naar huis om 4 uur. Zo blij! Koorts was inmiddels gezakt. Wat een gedoe. 

 

De volgende dag de S bh geruild voor M. Wat een opluchting!! Letterlijk.

 

Daarna ben ik echt rust gaan houden. Met hier en daar een escape. Allebei broodnodig voor mij. 

 

Nu, ruim 2 weken na dato ben ik nog steeds meer moe als normaal. Heb geen pijn, voel hooguit de hechtingen wat trekken. De pleisters zijn eraf en de wondjes zijn netjes en, op een drupje gisteravond na, bijna droog. Meteen weer afgestraft voor het verschonen van 5 bedden....

 

Deze week begint mijn man weer met een nieuwe klus. Wat heeft hij gewerkt en gezorgd voor mij en de 4 kleintjes. Ik heb mazzel met hem! Hoop dat hij er snel aan mag zitten haha!

 

Ik ga met een helpend handje hier en daar weer aan het roer staan en het middag dutje is voorbij. Het kan niet anders helaas. Word ook wel suf van het geniks. En mijn darmen mega lui...

 

Laat het proces maar verder gaan en de drop en fluff maar komen! Ik heb een privealbum, mocht je me willen volgen.

 

Ik ben blij met dit forum en de mensen hier! Kei fijn!

 

X Coconut

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag lijkt het kleine 'gaatje' ook netjes dicht :43:

Nu kan ik pas echt oprecht blij zijn, ik had toch wat zorgen.

 

Rechter boobie begint ook wat te zakken en ze worden wat voller. 

Die verrekte hechtingen trekken wel nog flink zo nu en dan. Maar dan weet ik 'tot hier en niet verder'.

 

Now go Drop....en fluff... :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.