Ga naar inhoud

Lisanne95_ : 13 april 2018 : Dr. Klein : Bauland kliniek


Aanbevolen berichten

Dag meiden,

 

Ook ik ben over een tijdje aan de beurt, alleen twijfel ik nog zo erg over de maat. Op mijn eerste consult toch voor 375cc gegaan maar ben bang dat dit te veel wordt. Ik ben 1.69 en weeg 67 kilo mijn borstomvang is ongeveer 80. Nou is mijn vraag of jullie foto's hebben van Motiva full van 335 of 355 cc dual plane. Ik kan namelijk niet zoveel foto's van deze maat vinden.

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, thankss!

 

♥♥♥♥♥

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Xie dat nog niemand gereageerd heeft, dus dan reageer ik wel as eerste niet wetende of je er iets aan heb.

Ik ben 168 & 53kg....nu na bv waarschijnlijk iets meer kilo btw :45:

Heb 400cc motiva rond full dualplane laten zetten op 29/1

Mocht je geïnteresseerd zijn dan kun je alles lezen en zien in mijn eigen topic. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎17‎-‎2‎-‎2018 om 13:55 zei Lisanne95_:

Dag meiden,

 

Ook ik ben over een tijdje aan de beurt, alleen twijfel ik nog zo erg over de maat. Op mijn eerste consult toch voor 375cc gegaan maar ben bang dat dit te veel wordt. Ik ben 1.69 en weeg 67 kilo mijn borstomvang is ongeveer 80. Nou is mijn vraag of jullie foto's hebben van Motiva full van 335 of 355 cc dual plane. Ik kan namelijk niet zoveel foto's van deze maat vinden.

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, thankss!

 

♥♥♥♥♥

 

Hoi hoi

Welkom hier!!
Mag ik vragen bij welke pc je geopereerd gaat worden, en wanneer precies? Ik zag jouw aanvraag voor de aprilclub, maar moet dan wel iets meer over je weten, voordat ik je kan toelaten :) 

Wat is je wens, qua cup en wat heb je nu voor cupmaat? Is wel bepalend voor wat het gaat worden straks, met het geadviseerde aantal cc :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Lisanne95_:

Hoi !

 

Ik word door Steven klein geopereerd op 13 april . Ik heb op dit moment een kleine C en wil graag naar een volle D gaan , dus hoop dat jij raad voor me heb! :P

 

xxxx

In Bauland he? 

Je vergeet je omtrek te vermelden ;)
Maar zou je me even een pb willen sturen hierover? Is voor mij toch net iets makkelijker. Er komen vaak nog meer vragen uit voort en dan heb ik het allemaal bij elkaar staan. HOef ik niet een topic terug te lezen.

Verder zal ik je even de regels van de club in pb sturen.

Verhuis ik je ook nog even naar de operatieverlagen, dan kun je in dit topic al je updates blijven plaatsen en je operatieverslag. Zo heb je alles makkelijk bij elkaar staan en blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.