Ga naar inhoud

Liesjes : 15 februari 2018 : Dr. Tielemans : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik ben 22 jaar oud en ik heb afgelopen donderdag 15 februari een borstvergroting ondergaan.  Daarover vertel ik later meer in de operatietopic. 

Ik werk al twee jaar met veel plezier in de thuiszorg. Ik wissel van baan (nog steeds thuiszorg, ander team) en ik heb twee maanden vrij genomen om deze operatie te kunnen doen.

Ik woon samen met mijn lieve vriend en mijn goudvis.

Ik ben 1,69 lang en ik weeg 70kg.

 

Jullie horen snel meer van mij! 

 

Liefs, LIESJE 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liesjes

 

hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Operatie verslag mag je gewoon in dit topic zetten, als je dan ook vermeld waar en door wie je bent geopereerd dan passen we de titel aan en verhuizen dit topic naar operatie verslagen borstvergroting, zo heb je dan dadelijk alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jarenlang heb ik rondgelopen met de gedachte mijn borsten te laten vergroten, maar ik sprak dit weinig uit. Ik was bang voor de reactie van mijn omgeving en van mijn vriend. Door mijn christelijke achtergrond associeerde ik plastische chirurgie met alles wat niet goed was. :140:

Ik baalde dat ik niet tevreden was met mijn lichaam. En ik hoopte diep van binnen dat het nog goed zou komen met mij en dat op miraculeuze wijze mijn borsten vast groter zouden worden. Maar helaas.. dat gebeurde niet.:unsure:

Toen ik closer werd met een vriendin spraken we samen over plastische chirurgie. Zij bleek ook een grote wens voor een BV te hebben. Dat was ook het moment dat ik ging inzien dat het helemaal niet gek is om te verlangen naar een aanpassing van je lichaam. 

Wordt vervolgd...

 

Mijn vraag aan jullie is: Wat heeft jullie opvoeding/gezinssituatie voor invloed gehad op de beslissing wel of geen borstvergroting te doen?

Link naar reactie