Chantals

Chantals : 4 april 2018 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Omdat ik hier nieuw ben, stel ik mijzelf graag eventjes voor. 

Ik ben 21 jaar oud en eindelijk kan ik mijn grote wens uit laten komen, een borstvergroting. 

Na twee verschillende consults heb ik ervoor gekozen mijzelf te laten opereren door dokter van der Meulen, Velthuis Kliniek, te Rotterdam. 

Ik heb een erg goed gevoel bij deze dokter, vandaar de keuze.

De laatste tijd betrap ik mijzelf er eigenlijk wel op dat ik continue bezig ben met de grootte van mijn protheses. 

Ik ben bang dat ik de 430 cc toch iets te klein gaan vinden, vooral omdat ik nogal groot ben qua bouw.

Ik ben 1.85 en weeg daarbij ongeveer rond de 80 kilo. 

Wat betreft de protheses specifiek, krijg ik Mentor 430 CC Anatomisch Cohesive 333 (CPG 333, High Projection). 

Vooraf heb ik al besloten dat ik voor zo een natuurlijk mogelijk resultaat wil gaan, maar toch begin ik te twijfelen. 

Heeft iemand advies of nog beter ervaring hiermee?

• Like 1

Hi welkom op het forum!!! En gefeliciteerd met je datum!! Aftellen maar..... heel herkenbaar hor wat je zegt... enige waar ik aan denk zijn boobies en mooie lingerie en kleding die ik straks aan kan:D

Er is een besloten april-clubje. Hier zitten meiden die in april worden geholpen. Hopelijk ereer dames aan.... Gewoon een kletshoekje.... beetje tijd doden en af tellen zeg maar... je bent van harte uitgenodigd om daar ook bij te komen. :tatice_04:

@Chantals

Hoi hoi, 

Ik heb de titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je dan alle verdere updates, eventuele vragen en ook je verslag neerzetten, en heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

x

• Like 1

@Chantals Hoe is het nu met de boobies? Helemaal blij mee? Hoe is je ervaring met Velthuis Kliniek in Rdam? Ik ga 28 juni bij dr. Van der Meulen op consult.... :blush:

Guest Andrea88

@essie85 hoe was het met jouw consult? Ik heb op juni 21 met Dr. Van der Meulen geweest and ik heb voor hem gekozen voor mijn operatie. 

@Andrea88 Mijn consult bij hem vond ik wat tegenvallen. Voelde me wel een nummer bij hem. Alsof het hem niet echt interesseerde. Hij kwam ook over alsof hij het consult even snel tussendoor wilde doen. Zijn standaard presentatie daar ging die snel doorheen.

Bij dr. Van der Weij is het een heel ander verhaal. Man wat een verschil met Velthuis Kliniek. Ik heb mijn keus op dr. Van der Weij laten vallen in het Boerhaave Kliniek in Amsterdam. 

Guest Andrea88

Dank je... ja, ik ook heb dezelfde impressie dat hij snel tussendoor wilde doen met de afspraak.

@Andrea88 Ja, wel jammer he?! Als hij gewoon ruim de tijd neemt komt het al anders over. Maar dit kwam op mij niet goed over. Voelde me een nummer en toen ik aangaf dat ik 75C had keek hij me raar aan van ‘Wat doe je dan hier’. Totdat ik m’n shirt en bh uitdeed. Toen snapte hij het wel. Mijn gevoel bij hem is gewoon niet zo goed als bij dr. Van der Weij.