Ga naar inhoud

Prothese verplaatsen of nieuwe protheses


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

 

Vorig jaar heb ik mijn borsten laten doen, omdat ik van de push up bhs afwilde en graag een mooie decollete wilde. Mijn voorsituatie was 70B en met 325cc mentor HP heb ik 70F gekregen.

 

Mijn borsten zijn in principe mooi gelukt, maar het is niet wat ik wilde. Ze zijn naar buiten geplaatst en heb geen decollete. Tot nu toe alle bhs die ik heb gepast, drukken mijn borsten verder naar buiten. Ook in een bikini ziet het er niet uit en voel ik me niet fijn. Dus ik baal nu enorm dat ik me borsten heb laten doen, want met mijn 70B kon ik wel decollete forceren en nu helemaal niks.

 

Nu ben ik bij 4 verschillende artsen geweest voor een second opinion en zij zeggen allemaal wat anders.

 

Dr Damen en Hupkens adviseren mij een prothese wissel met 500cc /600cc. Dit omdat als de prothese meer naar binnen toe wordt geplaatst, er aan de buiten een ruimte ontstaat wat weer opgevuld moet worden. Maar dit is in mijn ogen te groot voor mijn lichaam.

 

Gabrietz adviseerde mij 450cc / 475cc, hierin kon ik me meer in vinden en had echt het gevoel dat hij met me mee dacht.

 

Gisteren ben ik op gesprek bij Timmenga geweest en hij was het met mij eens dat mijn borsten best ver uit elkaar staan. Hij adviseerde mij om de prothese te verplaatsen door de pocket groter te maken aan de binnenkant en was van mening dat de pocket nu te klein was.

 

Nu ben ik een beetje radeloos met het laatste advies, omdat ik het raar vind dat 3 artsen adviseren om een nieuwe grotere prothese in te doen en een ander adviseert mij om de huidige prothese te verplaatsen.

 

Hoe denken jullie hierover? Alle adviezen of tips of verhalen zijn welkom. Ik wil gewoon zeker zijn van de keuze die ik ga maken.

 

x liefs Moon

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@Elfjes Hi Elfje,

 

Ik heb in ieder geval de keuze gemaakt om het niet via praktijk Gabriels te doen. Het advies van Timmenga trok mij ook het meest, ik stond echter wel van dit advies op te kijken dus heb nog zo mijn twijfels.

 

18 mei heb ik een afspraak bij dr Nio staan. Dus dan ga ik het advies van Timmenga ook voorleggen bij hem, ben zo benieuwd wat Nio zal zeggen. Dus moet nog even geduld hebben en dan hoop ik op positief advies, want dan wil ik het liefst in augustus nog geholpen worden. :blush:

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Moon,

Ik zou het niet durven via de praktijk van Gabriels. Ik weet niet waarom, maar heb daar toch geen goed gevoel bij... Ik ben heel benieuwd wat Nio zegt, dat is een collega van Timmenga (ze werken beiden in Park kliniek, toch?). Ik lees hier dat iedereen weg is van Laura moojen van Velthuis kliniek. Ik zag haar ook in allemaal filmpjes van vloggers voorbijkomen. Maar ik vind Amsterdam / Hilversum te ver weg. Heb jij je toevallig in haar verdiept? En bij wie heb je je eerste operatie laten doen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Moontje95 wat vervelend dat je jiet tevreden bent met het resultaat. Ik zelf had mijn borsten ook graag ietsje korter bij elkaar gehad. Maar bij mijn voor situatie stonden ze ook al ver uit elkaar. Dus informeer je heel goed voordat je iets laat doen. Ik het eerder op het forum gelezen dat een vergroting puur een vergroting is van de voor situatie. Zou zonde zijn als je straks alsnog ontevreden bent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elfjes vriendinnen van mij zijn ook bij praktijk gabriels geholpen en die zijn heel tevreden. Vandaar dat ik het aandurfde. Helaas is het bij mij anders gegaan. Ik ben geopereerd door dr Roosenburg, daar werken ze ook niet meer mee samen omdat kort na mijn operatie de kliniek Amstelveen failliet ging.

 

Na dat ik op klacht was geweest bij Diana zelf, heeft zij fotos van mijn borsten gemaakt en een week later stond dit op instagram onder de hashtag #happycustomer. Ik was echt woest! Nee... als ik de tijd kon terug draaien pfff.. 

 

Timmenga en Nio zijn inderdaad collega’s van elkaar en werken in het Park kliniek. Laura Moojen? Nee, nog nooit eerder voorbij zien komen. Ga gelijk eventjes kijken, thanks! ^_^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Bobbie88:

@Moontje95 wat vervelend dat je jiet tevreden bent met het resultaat. Ik zelf had mijn borsten ook graag ietsje korter bij elkaar gehad. Maar bij mijn voor situatie stonden ze ook al ver uit elkaar. Dus informeer je heel goed voordat je iets laat doen. Ik het eerder op het forum gelezen dat een vergroting puur een vergroting is van de voor situatie. Zou zonde zijn als je straks alsnog ontevreden bent. 

Ja klopt, dat heb ik ook gelezen. Maar heb ook weer veel voorbeelden gezien waarin de situatie sprekend op die van mij leken en uiteindelijk er een mooie decollete te zien was.

 

Timmenga verbaasde zich hoe ver de protheses naar buiten zijn geplaatst. Daarom wil ik langs Nio gaan om te kijken hoe hij er naar kijkt en eventueel naar een andere arts. Ik wil gewoon graag zeker zijn over de keuze die ik ga maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Moontje95:

Ja klopt, dat heb ik ook gelezen. Maar heb ook weer veel voorbeelden gezien waarin de situatie sprekend op die van mij leken en uiteindelijk er een mooie decollete te zien was.

 

Timmenga verbaasde zich hoe ver de protheses naar buiten zijn geplaatst. Daarom wil ik langs Nio gaan om te kijken hoe hij er naar kijkt en eventueel naar een andere arts. Ik wil gewoon graag zeker zijn over de keuze die ik ga maken. 

 

Hallo moontje95

 

Bij wie heb je eerste operatie laten doen ? Ben je ook bij die pc terug geweest en wat zegt hij/zij er van ?

 

Ik zelf heb het probleem dat ik een laag hangende borst heb en 1 hoge borst......dus ben op het moment ook niet echt happy maar ik mag vrijdag tuig komen bij mijn pc omdat ik niet blij ben.

Zelf ben ik 4,5 mnd po, dus hoop dat het nog goed kom en geen operatie nodig is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Zee-Bra77:

 

Hallo moontje95

 

Bij wie heb je eerste operatie laten doen ? Ben je ook bij die pc terug geweest en wat zegt hij/zij er van ?

 

Ik zelf heb het probleem dat ik een laag hangende borst heb en 1 hoge borst......dus ben op het moment ook niet echt happy maar ik mag vrijdag tuig komen bij mijn pc omdat ik niet blij ben.

Zelf ben ik 4,5 mnd po, dus hoop dat het nog goed kom en geen operatie nodig is.

 

Hi @Zee-Bra77, ik heb mijn borsten laten doen door dr Roosenburg. Ik was meteen toen ik wakker werd niet tevreden. 3 maanden later op controle geweest en toen vertelde hij dat het een jaar nodig heeft voordat het een beetje naar elkaar toe gaat staan. Maar er is dus precies helemaal niks veranderd.

 

En uiteindelijk ben ik daarna ook niet meer terug gegaan, omdat praktijk Gabriels mij vertelde dat ze niet meer samenwerkte met deze arts en dat de kliniek Amstelveen failliet is gegaan. 

 

Hmm jou situatie lijkt me ook lastig. Maar 4,5 maand is nog best kort, er kan nog van alles gebeuren. Maar begrijp je angst wel. Door wie ben jij geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei divatjeontour:

Ik heb hier op het forum gelezen dat Wouter van der Pot van de Bloemingdael kliniek ook heel goed is met het plaatsen van protheses dicht bij elkaar. Misschien handig om te bekijken? Succes!

Sorry kom er even mee bemoeien maar kijk vooral even op zijn instagram!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tussenstuk vind ik ook te groot. En het lastige is dat ik niet een smal spleetje wil. Ik ga de komende tijd informatie lezen over deze "verbouwing" Heb 8 weken terug een 345cc gekregen en was voorheen plat. Pc vertelde dat het Tussenstuk van nature breed is en na de operatie ook zal zijn. En nu met de vergroting vind ik het niet mooi de borsten zelf wel, maar het Tussenstuk trek de aandacht en alles oogt klein omdat je tegen het borstbeen kijkt. Wil ook gelijk een grotere projectie. Vrouwen hier met a en b cup die 400/450 cc hebben trekt mijn aandacht. Dus van plat zou ik dan 500 ofzo moeten hebben. Maar nu is er straks al wat oprekt dus moet echt goed erin verdiepen. Ze moeten zeker niet te groot worden. 

 

In het shirtje je de schaduw hoe de borsten het shirtje naar voren trekken maar de tussenruimte hol is. En die bikini maakt bij helemaal aan het janken. Mijn borsten wisselen nog, paar dagen die groot, maar dagen die groot. Ik ben er echt down van. Sleep mij na de jankbuien weer omhoog. Dit is een tussenstap van plat naar iets en de volgende stap moet ik mij er nog meer in verdiepen om het echt af te maken. 

 

Wanneer en hoeveel heb jij gekregen? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik advieseer dokter fransen in quole in waalre. mijne stonden vooraf erg ver uit elkaar , 4 operaties gingen bij een borst fout, 26 april ben ik geopereerd door pc fransen hij heeft ze een cup vergroot en wat dichter bij elkaar gezet . omdat ik maar 1.55 ben en erg iel ( 49 kilo weeg) hij heeft er ultra high profile gel breast cohesive 1 ingezet nu kom uit op een mooi c cup . weet helaas niet hoe ik fotos moet plaatsen anders kon ik voor en na laten zien . is nu 4 dagen geleden maar zon fijne pijnlozen operatie heb ik nog nooit gehad. ik zou zeggen ga voor de man met gouden handen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei whisper 10:

ik advieseer dokter fransen in quole in waalre. mijne stonden vooraf erg ver uit elkaar , 4 operaties gingen bij een borst fout, 26 april ben ik geopereerd door pc fransen hij heeft ze een cup vergroot en wat dichter bij elkaar gezet . omdat ik maar 1.55 ben en erg iel ( 49 kilo weeg) hij heeft er ultra high profile gel breast cohesive 1 ingezet nu kom uit op een mooi c cup . weet helaas niet hoe ik fotos moet plaatsen anders kon ik voor en na laten zien . is nu 4 dagen geleden maar zon fijne pijnlozen operatie heb ik nog nooit gehad. ik zou zeggen ga voor de man met gouden handen 

 

Dokter Fransen werkt ook in het Elkerliek ziekenhuis in Helmond en dat is 1000 euro goedkoper geloof ik! Dus mocht je deze overwegen zou ik wel voor het ziekenhuis gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Monstrea:

Mijn tussenstuk vind ik ook te groot. En het lastige is dat ik niet een smal spleetje wil. Ik ga de komende tijd informatie lezen over deze "verbouwing" Heb 8 weken terug een 345cc gekregen en was voorheen plat. Pc vertelde dat het Tussenstuk van nature breed is en na de operatie ook zal zijn. En nu met de vergroting vind ik het niet mooi de borsten zelf wel, maar het Tussenstuk trek de aandacht en alles oogt klein omdat je tegen het borstbeen kijkt. Wil ook gelijk een grotere projectie. Vrouwen hier met a en b cup die 400/450 cc hebben trekt mijn aandacht. Dus van plat zou ik dan 500 ofzo moeten hebben. Maar nu is er straks al wat oprekt dus moet echt goed erin verdiepen. Ze moeten zeker niet te groot worden. 

 

In het shirtje je de schaduw hoe de borsten het shirtje naar voren trekken maar de tussenruimte hol is. En die bikini maakt bij helemaal aan het janken. Mijn borsten wisselen nog, paar dagen die groot, maar dagen die groot. Ik ben er echt down van. Sleep mij na de jankbuien weer omhoog. Dit is een tussenstap van plat naar iets en de volgende stap moet ik mij er nog meer in verdiepen om het echt af te maken. 

 

Wanneer en hoeveel heb jij gekregen? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hi @Monstrea, wat vervelend dat jij het ook zo ervaart. Ik herken mij heel erg in je verhaal. Ik ben vorig jaar in februari geholpen en heb 325cc gekregen en had een B.  Mijn borsten zien er precies hetzelfde uit in een shirtje als op de fotos die je stuurde. En inderdaad... als ik een bikini aan heb kan ik ook wel janken. Ik heb soms echt zo’n erge spijt dat ik hebt laten doen. 

 

Ik ben nu ook bezig met het verdiepen van een prothesewissel en probeer langs zoveel mogelijk artsen te gaan om advies te krijgen. Maar als ze 500cc voorstellen, schrik ik ervan. Ik ben al gauw bang dat het te groot wordt, want opzich vind ik het volume wat ik nu heb echt mooi bij me lichaam passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei whisper 10:

ik advieseer dokter fransen in quole in waalre. mijne stonden vooraf erg ver uit elkaar , 4 operaties gingen bij een borst fout, 26 april ben ik geopereerd door pc fransen hij heeft ze een cup vergroot en wat dichter bij elkaar gezet . omdat ik maar 1.55 ben en erg iel ( 49 kilo weeg) hij heeft er ultra high profile gel breast cohesive 1 ingezet nu kom uit op een mooi c cup . weet helaas niet hoe ik fotos moet plaatsen anders kon ik voor en na laten zien . is nu 4 dagen geleden maar zon fijne pijnlozen operatie heb ik nog nooit gehad. ik zou zeggen ga voor de man met gouden handen 

Hi @whisper 10, ben je in totaal 4 x geopereerd aan 1 borst omdat je lichaam het niet accepteerde of omdat je beide borsten niet mooi vond doordat ze ver uit elkaar stonden? Je kan me een privebericht sturen met een foto, ik weet namelijk zelf ook niet hoe je hier een foto op zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei whisper 10:

ik ben 4 keer in het ziekenhuis geopereerd en nu in een prive kliniek. ik geef liever 1000,- meer uit in een prive kliniek . dat is ieder voor zich natuurlijk. dit had ik dus 30 jaar geleden al moeten doen .  

 

Ja maar ik bedoel diezelfde dokter Fransen opereert ook in het ziekenhuis, maar dan voor 1000 euro minder.. Dus dan maakt voor de operatie de plaats niet uit denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi meiden,

 

Vandaag ben ik bij dr Nio langs geweest en ook hij gaf aan de huidige prothese (meer naar binnen) te kunnen verplaatsen. Echter zal mijn tepels wel ongeveer 2cm meer naar buiten gaan staan, omdat dit de stand van mijn tepels zijn en de prothese er dus ook niet meer recht achter is geplaatst.

 

Als ik mijn tepels nog steeds in het midden wil houden, moet ik toch echt gaan denken aan 600cc. Ik heb een pas bhtje aangekregen om te kijken hoe het staat en opzich zag het er ok uit. Alleen omdat ik vrij slank ben, vind ik het nogal groot ogen. Ik wil niet het effect krijgen van:”Hey! Waar gaat die borsten met dat meisje heen?! 

 

Dus krijg hierdoor wel grote twijfels. Want als ik mijn protheses laat verplaatsen, houd ik wel de volume waar ik tevreden over ben en krijg ik een decollete, maar wel tepels die naar buiten staan. Maar goed wie zien die tepels nou? Alleen ik en me vriend..

 

Of ik kies voor 600cc en ik krijg grote borsten, waarvan ik niet eens weet of het wel bij me past. 

 

Of ik accepteer voor wat het nu is en dan is het helaas niet anders. Ik weet het niet.. Ben er best verdrietig om, had ik het maar nooit gedaan :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 18-5-2018 om 23:33 zei Moontje95:

Hi meiden,

 

Vandaag ben ik bij dr Nio langs geweest en ook hij gaf aan de huidige prothese (meer naar binnen) te kunnen verplaatsen. Echter zal mijn tepels wel ongeveer 2cm meer naar buiten gaan staan, omdat dit de stand van mijn tepels zijn en de prothese er dus ook niet meer recht achter is geplaatst.

 

Als ik mijn tepels nog steeds in het midden wil houden, moet ik toch echt gaan denken aan 600cc. Ik heb een pas bhtje aangekregen om te kijken hoe het staat en opzich zag het er ok uit. Alleen omdat ik vrij slank ben, vind ik het nogal groot ogen. Ik wil niet het effect krijgen van:”Hey! Waar gaat die borsten met dat meisje heen?! 

 

Dus krijg hierdoor wel grote twijfels. Want als ik mijn protheses laat verplaatsen, houd ik wel de volume waar ik tevreden over ben en krijg ik een decollete, maar wel tepels die naar buiten staan. Maar goed wie zien die tepels nou? Alleen ik en me vriend..

 

Of ik kies voor 600cc en ik krijg grote borsten, waarvan ik niet eens weet of het wel bij me past. 

 

Of ik accepteer voor wat het nu is en dan is het helaas niet anders. Ik weet het niet.. Ben er best verdrietig om, had ik het maar nooit gedaan :(

He hoi!! Wat een onwijs lastige situatie. Heb je inmiddels al een besluit genomen? Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2018 om 09:06 zei Elfjes:

He hoi!! Wat een onwijs lastige situatie. Heb je inmiddels al een besluit genomen? Veel liefs!

Hey @Elfjes ,

 

Ik ben er in ieder geval overuit dat ik sowieso groter moet gaan om het gewenste effect te krijgen. Maar of ik dat met 600 cc laat doen? Dat denk ik dus niet. Dan neig ik toch meer naar de 500cc die al eerder is geadviseerd door dr Damen, dr Hupkens en dr Gabrietz.

 

Alleen is de vraag bij welke arts en kliniek ik dit laat doen en het liefst omgeving Zuid holland, aangezien ik geen vrije dagen meer kan opnemen van werk om een consult in te plannen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.