Ga naar inhoud

Bikini Foto's en Swimwear adressen


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

hi Ladies,

 

lang geleden dat ik ben geweest!

ik heb pas geleden 2 bikini's bested bij Dollboxx Australie, niet duur, mooie broekjes en topjes, foto volgt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei TessaDLCDP:

hi Ladies,

 

lang geleden dat ik ben geweest!

ik heb pas geleden 2 bikini's bested bij Dollboxx Australie, niet duur, mooie broekjes en topjes, foto volgt..

Heb even op de site gespiekt, ik hou van die brazilian scrunchy broekjes! Verzenden ze het helemaal uit Australie? Ik ben benieuwd naar je foto’s :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn aankoop van de Otto was geen succes haha. 80E was echt te groot. Terwijl ik in bh’s 75/80F draag. Daarbij stond hij de dame op de foto een stuk beter... tijd dat ik iets aan de lijn ga doen. Wel een heel mooi en fijn bovenstuk besteld bij zalando. Nog nooit van gehoord maar zit echt super. Ik heb de XL besteld. Mooie is dat die aansluit op je lichaam tussen de borsten. Kan als halter of bandeau gedragen worden 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On ‎3‎/‎16‎/‎2018 at 9:49 PM, Aloysa said:

Heb even op de site gespiekt, ik hou van die brazilian scrunchy broekjes! Verzenden ze het helemaal uit Australie? Ik ben benieuwd naar je foto’s :D 

ik ben dus mijn foto kwijt, alleen een foto waarbij ik voorover hang en enorme meloenen erin heb, om een vriendin die een bv wil gek te maken hihi.. sorry! zal nieuwe maken van het weekend! ik had ze binnen 5 dagen binnen, maat F is wel max wat in L kan, broekmaat heb ik 38/40, dst gaat ook net!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik bump dit topic weer eventjes omhoog :P Zojuist wat bikini's besteld bij asos.com! Ik ben er net achter gekomen dat zij een speciale lijn hebben voor de 'vollere borsten'. Maten gaan vanaf een 65E tot 80H. Klik hier om te shoppen. :125:

 

Ik ben twee weken terug de stad in geweest met de intentie om leuke bikini's te shoppen, ik ben helaas met lege handen naar huis gegaan :( Meeste bh's draag ik nu een 75F, dus ik heb de topjes ook in 75F besteld, hopelijk passen er een paar!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Natjes_twins:

welke heb je besteld @Aloysa?:3:  toch delicaat zonder passen vind ik! heb je er met koortjes besteld achteraan?

Nee de meeste zijn wel gewoon met een haakje zegmaar. Dus ik hoop dat er wat past! Sommige waren in de sale en 75F was uitverkocht dus voor die heb ik een 75E gepakt. En anders is het gratis retourneren, je krijgt een postnl label bij je pakket. :) 

 

Veel matchende broekjes waren er helaas niet meer in mijn maat. Dus heb een los zwart en een los rood broekje erbij gedaan. Heb sowieso nog wel bikini broekjes van mijn oude bikinis die nog wel passen. De topjes alleen niet meer :45: 

 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa wanneer ga je ze hebben? zou er dan ook wel willen bestellen zijn wel veel mooie bij..

toch ni gemakkelijk te vinden e.eerst zaten we te zagen da we geen borsten hadden en nu is het een ramp om iets deftig te vinden want alles is te klein.

 

Ik had deze week eens mijn oude BH aangedaan. Juist de onderkant was bedekt:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Natjes_twins:

amai  @Aloysa je hebt alles daar opgekocht zeker!!:101:

Yup :45: voor zo’n kleine prijsjes :44:

1 uur geleden zei Natjes_twins:

@Aloysa wanneer ga je ze hebben? zou er dan ook wel willen bestellen zijn wel veel mooie bij..

toch ni gemakkelijk te vinden e.eerst zaten we te zagen da we geen borsten hadden en nu is het een ramp om iets deftig te vinden want alles is te klein.

 

Ik had deze week eens mijn oude BH aangedaan. Juist de onderkant was bedekt:45:

De verwachte leveringsdatum is 19 april. Ben heel benieuwd! Hopelijk zit er wat leuks bij voor mijn vakantie volgende maand :D Ik hou je op de hoogte! Ze konden ook sneller leveren maar daar moest je dan voor betalen, normale

levering is gratis vanaf een bepaald bedrag. 

 

Haha ja hebben we eindelijk borsten loop je tegen dat probleem aan :45: Ik had een mooie strapless bikini aan in de stad, topje zat perfect maar daar zat dan een enorm broekje bij en je kon het topje niet los kopen :( en als het dan een goedkope bikini was geweest.. 

 

Whaha ik denk dat ik dat niet eens hoef te proberen. :44: Ben nu stiekem wel benieuwd hoeveel een oude bh nog zou bedekken :46: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 16-2-2018 at 9:30 PM, Aloysa said:

Hoi @Zee-Bra77, ik heb toevallig gisteren mijn eerste bikini binnen gekregen! Ik heb een foto in mijn statusupdates geplaatst :P

 

Deze bikini heb ik bij beach-look.nl gekocht, hele vriendelijke dames met een erg goede service. Sites waar ik verder op aan het speuren ben zijn:

www.brazilianbikinishop.com
www.magichandsboutique.com
www.azula.nl
www.chilla.nl

 

Veel plezier met shoppen! :D 

Mag ik in je album kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei vanAnaarC:

Mag ik in je album kijken? 

Hey ik probeerde je toe te voegen, maar je stond er al in :P Als het goed is moet je dus mijn album kunnen zien! 

 

De bikini die ik in mijn post bedoelde heb ik niet in mijn album staan maar in een statusupdate. Geen idee hoe ik die terug moet vinden, maar dit was de foto :P

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Aloysa said:

Hey ik probeerde je toe te voegen, maar je stond er al in :P Als het goed is moet je dus mijn album kunnen zien! 

 

De bikini die ik in mijn post bedoelde heb ik niet in mijn album staan maar in een statusupdate. Geen idee hoe ik die terug moet vinden, maar dit was de foto :P

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Wat gek kon niets zien zal straks eens op de laptop kijken .

super leuke bikini en top inhoud Haha 

wat gaan we toch een top zomer tegemoet he;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-4-2018 om 20:41 zei Natjes_twins:

@Aloysa  ik dacht ik ga die eens aandoen mijn oude BH maar hij paste juist rond mijn middel  :45:  was echt grappig en dat die oude BH mij nog te groot was daarvoor!!:P

 

Ja hou mij zeker op de hoogte ook voor de kwaliteit want ze zijn wel goedkoop!

Nou ik heb ze binnen! De kwaliteit is prima hoor voor deze prijs. De maten zijn wel lastig. Sommige pasten wel maar dan had ik het idee dat er zo een tepel uit kon floepen :44:

 

Ik denk dat ik de volgende selectie houd. Ik twijfel nog over de zwarte halter, aangezien ik denk dat een maatje groter net wat beter zou zitten. (Dit is een 75E, helaas heeft asos.com geen 75F meer op voorraad) 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Aloysa  ik vind ze wel mooi! welke maten zijn het allemaal? pff dan word het niet gemakkelijk om een maat te kiezen :blink:

De blauwe en zwarte strapless zijn in 75F en de rode en zwarte halter in 75E omdat ze geen F meer hadden en ik ze wel leuk vond :blush:

1 minuut geleden zei Natjes_twins:

@Aloysa  ben je zelf tevreden? ga je ze alle 4 houden? de zwarte links vind ik super

Ik ben zeer tevreden. :D zeker voor dat geld! Twijfel alleen nog over die zwarte links omdat mijn borsten er een klein beetje aan de zijkant ‘uitpuilen’ :44: Dit is een E, denk dat een F beter had gezeten maar die hebben ze niet meer :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die eerste en laatste zijn leuk @Aloysa:33:

Ik had toevallig ook die gestreepte op je screenshot besteld, maar die is te klein, of naja.. hij zit nu goed, maar mijn bv moet nog komen over kleine 4 weken. :118: Dus terug gestuurd en nu twee maten groter...

Ik kan niet meer wachten met kopen... En ook bang dat straks alles uitverkocht is.. :118::4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Aloysa  ik vind da persoonlijk niet zo erg da ze er wat uitkomen aan de zijkant! je hebt er dan toch 4 e! voor weinig geld zeg!! 

Ik ga hem morgen nog een keertje opnieuw passen en dan beslis ik! Het is inderdaad geen geld :D Broekjes heb ik nog genoeg. Er zat ook een heel leuk bijpassend broekje bij die blauwe, maar die hadden ze helaas niet meer :( 

19 minuten geleden zei _Luiz:

Die eerste en laatste zijn leuk @Aloysa:33:

Ik had toevallig ook die gestreepte op je screenshot besteld, maar die is te klein, of naja.. hij zit nu goed, maar mijn bv moet nog komen over kleine 4 weken. :118: Dus terug gestuurd en nu twee maten groter...

Ik kan niet meer wachten met kopen... En ook bang dat straks alles uitverkocht is.. :118::4:

Bedankt! Dat zijn ook mijn favorieten :D Oh toevallig zeg! Maar jij moet dus nog, spannend :lol: Ik ken het gevoel hoor, voorafgaand aan mijn operatie heb ik ook al ontzettend veel naar nieuwe bikini's en lingerie lopen kijken :ph34r: Het is zo moeilijk om geduld te hebben! Ik heb even op je profiel gespiekt, en ik vind je op de pasfoto's de 400cc heel mooi staan! Alvast heel veel succes over 4 weken! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Aloysa:

....

Bedankt! Dat zijn ook mijn favorieten :D Oh toevallig zeg! Maar jij moet dus nog, spannend :lol: Ik ken het gevoel hoor, voorafgaand aan mijn operatie heb ik ook al ontzettend veel naar nieuwe bikini's en lingerie lopen kijken :ph34r: Het is zo moeilijk om geduld te hebben! Ik heb even op je profiel gespiekt, en ik vind je op de pasfoto's de 400cc heel mooi staan! Alvast heel veel succes over 4 weken! :71:

 

Geduld hebben is écht heel erg lastig inderdaad.. Ik dacht dat het me wel ging lukken om te wachten met kopen tot na de operatie... helaas, gefaald. :4:

Dankjewel!! :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.