Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Zee-Bra77

Bikini Foto's en Swimwear adressen

Recommended Posts

15 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Aloysa  ik vind ze wel mooi! welke maten zijn het allemaal? pff dan word het niet gemakkelijk om een maat te kiezen :blink:

De blauwe en zwarte strapless zijn in 75F en de rode en zwarte halter in 75E omdat ze geen F meer hadden en ik ze wel leuk vond :blush:

1 minuut geleden zei Natjes_twins:

@Aloysa  ben je zelf tevreden? ga je ze alle 4 houden? de zwarte links vind ik super

Ik ben zeer tevreden. :D zeker voor dat geld! Twijfel alleen nog over die zwarte links omdat mijn borsten er een klein beetje aan de zijkant ‘uitpuilen’ :44: Dit is een E, denk dat een F beter had gezeten maar die hebben ze niet meer :( 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die eerste en laatste zijn leuk @Aloysa:33:

Ik had toevallig ook die gestreepte op je screenshot besteld, maar die is te klein, of naja.. hij zit nu goed, maar mijn bv moet nog komen over kleine 4 weken. :118: Dus terug gestuurd en nu twee maten groter...

Ik kan niet meer wachten met kopen... En ook bang dat straks alles uitverkocht is.. :118::4:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
47 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Aloysa  ik vind da persoonlijk niet zo erg da ze er wat uitkomen aan de zijkant! je hebt er dan toch 4 e! voor weinig geld zeg!! 

Ik ga hem morgen nog een keertje opnieuw passen en dan beslis ik! Het is inderdaad geen geld :D Broekjes heb ik nog genoeg. Er zat ook een heel leuk bijpassend broekje bij die blauwe, maar die hadden ze helaas niet meer :( 

19 minuten geleden zei _Luiz:

Die eerste en laatste zijn leuk @Aloysa:33:

Ik had toevallig ook die gestreepte op je screenshot besteld, maar die is te klein, of naja.. hij zit nu goed, maar mijn bv moet nog komen over kleine 4 weken. :118: Dus terug gestuurd en nu twee maten groter...

Ik kan niet meer wachten met kopen... En ook bang dat straks alles uitverkocht is.. :118::4:

Bedankt! Dat zijn ook mijn favorieten :D Oh toevallig zeg! Maar jij moet dus nog, spannend :lol: Ik ken het gevoel hoor, voorafgaand aan mijn operatie heb ik ook al ontzettend veel naar nieuwe bikini's en lingerie lopen kijken :ph34r: Het is zo moeilijk om geduld te hebben! Ik heb even op je profiel gespiekt, en ik vind je op de pasfoto's de 400cc heel mooi staan! Alvast heel veel succes over 4 weken! :71:

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei Aloysa:

....

Bedankt! Dat zijn ook mijn favorieten :D Oh toevallig zeg! Maar jij moet dus nog, spannend :lol: Ik ken het gevoel hoor, voorafgaand aan mijn operatie heb ik ook al ontzettend veel naar nieuwe bikini's en lingerie lopen kijken :ph34r: Het is zo moeilijk om geduld te hebben! Ik heb even op je profiel gespiekt, en ik vind je op de pasfoto's de 400cc heel mooi staan! Alvast heel veel succes over 4 weken! :71:

Geduld hebben is écht heel erg lastig inderdaad.. Ik dacht dat het me wel ging lukken om te wachten met kopen tot na de operatie... helaas, gefaald. :4:

Dankjewel!! :57:

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

@_Luiz.. ik vind 400cc ook prachtig staan!

@Aloysa.. ik ben helemaal weg van die bikini van je status update toen. Waar had je die ook alweer vandaan?

Ooh oeps.. heb het al gevonden.

bewerkt door BRST
  • Like 1
  • Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@BRST dankjewel! :33:

Geeft me wat meer zekerheid, want stiekem is er toch een beetje twijfel over de maat. Maar dat hebben de meeste dames wel denk ik. ^_^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Natjes_twins Ja ik houd er 3! Alleen die zwarte halter met touwtjes niet, hij zit toch niet zoals hij hoort te zitten. 

Ik ben afgelopen maandag op controle geweest. Wou nog een update in mijn topic posten,maar ben er nog niet aan toegekomen :P Alles zag er goed uit! Frans zei ook dat ze niet groter of kleiner hadden moeten zijn, dat ze zo echt perfect bij mijn lichaam passen. :D Wanneer moet jij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Aloysa  leuk te horen dat alles goed was! ik moet nog altijd via mail doen e. maar ben net goe ziek geweest. Moet er eens werk van maken. Maar alles ziet er toch goed uit.Dus geen reden om mij zorgen te maken:P

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Natjes_twins:

@Aloysa  ik heb al enkele foto's in mijn album gezet :P er komen er nog bij :rolleyes:

Wauw mooi hoor! Waar is die bikini van? Ben benieuwd maar de rest :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik bump dit topic even, want vanaf vandaag zijn er

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.
 :3:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thanks @Aloysa voor de gouden tip! Ik heb prachtige bikini's voor weinig gekocht. Voor iedereen die meeleest.. Ik vind het een snelle levering (vanuit het buitenland) en je kan het gratis retourneren. Ter info.. zondag besteld en vandaag ontvangen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com