Ga naar inhoud

Bikini Foto's en Swimwear adressen


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

@Natjes_twins Ja ik houd er 3! Alleen die zwarte halter met touwtjes niet, hij zit toch niet zoals hij hoort te zitten. 

 

Ik ben afgelopen maandag op controle geweest. Wou nog een update in mijn topic posten,maar ben er nog niet aan toegekomen :P Alles zag er goed uit! Frans zei ook dat ze niet groter of kleiner hadden moeten zijn, dat ze zo echt perfect bij mijn lichaam passen. :D Wanneer moet jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
5 minuten geleden zei BRST:

Thanks @Aloysa voor de gouden tip! Ik heb prachtige bikini's voor weinig gekocht. Voor iedereen die meeleest.. Ik vind het een snelle levering (vanuit het buitenland) en je kan het gratis retourneren. Ter info.. zondag besteld en vandaag ontvangen.

Geen geld he! Zeker met de sale nu. Gratis levering boven 25 euro en gratis retourneren inderdaad :D 

 

Welke bikini's heb je gekocht? Super dat je wat aan mijn tip gehad hebt! :43: Ze zullen vast prachtig staan met je nieuwe boobies:38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.