Ga naar inhoud

Bikini Foto's en Swimwear adressen


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

wie hebben er al nieuwe bikini's/badpak gekocht en willen deze graag met ons delen ;)

hopelijk wil je bij de foto ook de site of winkel benoemen :D

 

* ik zelf ben ook nog opzoek naar de juiste bikini of badpak voor de zomer met mijn nieuwe boobs en hoop hier inspiratie op te doen en de juist site of winkel te vinden :wub:

 

liefs Zeebra 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @Zee-Bra77, ik heb toevallig gisteren mijn eerste bikini binnen gekregen! Ik heb een foto in mijn statusupdates geplaatst :P

 

Deze bikini heb ik bij beach-look.nl gekocht, hele vriendelijke dames met een erg goede service. Sites waar ik verder op aan het speuren ben zijn:

www.brazilianbikinishop.com
www.magichandsboutique.com
www.azula.nl
www.chilla.nl

 

Veel plezier met shoppen! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei BRST:

... daar ben ik ook nieuwsgierig naar. Maar ook naar lingerie eigenlijk, want sommige gaan maar tot een bepaalde maat.

Dit weekend bij Christine le duc 2 bh's voor €25,- in alle maten.

Zitten super en echt een hele goede kwaliteit !! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Aloysa:

Hoi @Zee-Bra77, ik heb toevallig gisteren mijn eerste bikini binnen gekregen! Ik heb een foto in mijn statusupdates geplaatst :P

 

Deze bikini heb ik bij beach-look.nl gekocht, hele vriendelijke dames met een erg goede service. Sites waar ik verder op aan het speuren ben zijn:

www.brazilianbikinishop.com
www.magichandsboutique.com
www.azula.nl
www.chilla.nl

 

Veel plezier met shoppen! :D 

 

Ik had je bikini je status gezien en dacht ....we moeten hier een onderwerp van maken met de zomer in het vooruit zicht ;)

 

Bedankt voor het delen van je sites waarop iedereen kan zoeken. 

 

Xxx zeebra 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Weten jullie ook hoe het retourbeleid van die sites is? Kan je makkelijk ruilen, krijg je dan gewoon je geld terug, en moet je dan ook nog kosten betalen om het te retourneren. Ik vind dat meestal wel een doorslag geven of ik bh's of bikini's online koop omdat die maten altijd erg moeilijk in te schatten zijn.. en het model ook niet altijd even goed zit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een bikini besteld bij de wehkamp. Al zoek ik nog een leuke voor de zomer. Die wat ik kocht was in d3 opruiming, zodat ik in elk geval iets zou hebben als we zouden gaan zwemmen. Retourneren gaat heel makkelijk (DHL parcel point) en kan soms bij tankstations etc. Ik wil alleen graag een bandeau/strapless bikini. Maar in 75F nogal een uitdaging. Dus tips hoor ik graag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Bobbie88:

Ik heb al een bikini besteld bij de wehkamp. Al zoek ik nog een leuke voor de zomer. Die wat ik kocht was in d3 opruiming, zodat ik in elk geval iets zou hebben als we zouden gaan zwemmen. Retourneren gaat heel makkelijk (DHL parcel point) en kan soms bij tankstations etc. Ik wil alleen graag een bandeau/strapless bikini. Maar in 75F nogal een uitdaging. Dus tips hoor ik graag 

 

Hoi, 

 

Ikzelf vind deze strapless bikini heel mooi en fijn. Hij is er ook in 75F. https://www.zalando.nl/freya-deco-swim-bandeau-bikinitop-ocean-fr981j00b-m11.html 

 

Mocht je het wat vinden, kan je hem het beste ook in 70G bestellen. Freya valt soms wat groot in de omvang. Ikzelf had hem zowel in 65 als 60 (omvangmaat) besteld, paste allebei, maar ben uiteindelijk toch voor de kleinste omvangmaat gegaan voor de zekerheid. 

 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Prinsesje99:

Weten jullie ook hoe het retourbeleid van die sites is? Kan je makkelijk ruilen, krijg je dan gewoon je geld terug, en moet je dan ook nog kosten betalen om het te retourneren. Ik vind dat meestal wel een doorslag geven of ik bh's of bikini's online koop omdat die maten altijd erg moeilijk in te schatten zijn.. en het model ook niet altijd even goed zit :)

Dit kun je meestal op de desbetreffende site terugvinden. Daar staat alles omtrent het retourbeleid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei e.e.f.:

Mooi???

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

1 minuut geleden zei Bobbie88:

@B00bies dankjewel! Ik heb nu bij de Otto een besteld in 80E. Is een gokje dus ben eens benieuwd. 

Wauw heel mooi allebei! Straks mooi die boobies showen op het strand :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, allebei hele mooie bikini’s! Hoop voor jullie dat ze ook passen. Dat vind ik echt wel het lastige aan borsten. Moet nu helaas aan de duurdere bikini’s. Gelukkig zijn het luxe problemen :P 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei e.e.f.:

Mooi???

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

15 uur geleden zei Bobbie88:

@B00bies dankjewel! Ik heb nu bij de Otto een besteld in 80E. Is een gokje dus ben eens benieuwd. 

 

Hele mooie bikini’s! Ik hoop voor jullie dat ze ook passen. Kijk wel uit met een te grote omvang kopen. Je borsten moeten wel voldoende ondersteuning krijgen en die halen ze vooral uit de band onder je borsten en niet uit de schouderbandjes. 

 

Ik vind wel echt een nadeel dat bikini’s en bh’s kopen zoveel lastiger is geworden met borsten (en duurder!). Gelukkig is het een luxe probleem. Ik neem het maar voor lief :P 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies  In deze bikini zit een beugel die mooi onder om mijn borsten vallen. Ik heb ook bewust voor een triangel beugel bikini gekozen voor de steun.

Bij deze webwinkel is het fijn dat er een maattabel bij is waarop je kunt zien welke maat je moet bestellen. In mijn geval is dat 80D, dan ben je maat 40 nodig en de cupmaat kan je apart weer aanvinken dus zit je vrij goed. Heel handig!!! Dus geen gedoe met afwachten hoe maat 40 van bovenstukje uitvalt...

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei e.e.f.:

@B00bies  In deze bikini zit een beugel die mooi onder om mijn borsten vallen. Ik heb ook bewust voor een triangel beugel bikini gekozen voor de steun.

Bij deze webwinkel is het fijn dat er een maattabel bij is waarop je kunt zien welke maat je moet bestellen. In mijn geval is dat 80D, dan ben je maat 40 nodig en de cupmaat kan je apart weer aanvinken dus zit je vrij goed. Heel handig!!! Dus geen gedoe met afwachten hoe maat 40 van bovenstukje uitvalt...

 

xxx

 

Oh dat is inderdaad heel erg handig! Maakt het bestellen van de juiste maat ook een stuk makkelijker :) 

 

Hihi, tsja de naam met oo’s was al bezet. 

 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.