Ga naar inhoud

Mannie : 6 maart 2018 : Dr. Decoene : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hey ladies,

 

Wie o wie kan me helpen? 6 maart krijg ik een borstvergroting met ronde monobloc prothesen die achter de borstspieren worden geplaatst in de wellness kliniek in Genk. Ik twijfel enorm over het aantal cc's. Namelijk tussen 265 en 300 cc. Momenteel heb ik een kleine b cup en wil graag naar een mooie volle c . Is 300 cc dan niet teveel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier!!

Mag ik vragen welke omtrek je hebt in bh's? Een 70B is namelijk heel iets anders dan een 85B ;) Daar zitten 3 cupmaten verschil tussen, dus dan is het moeilijk om te bepalen wat het ongeveer gaat worden :)

Krijg je de XP van Monobloc en door welke pc wordt je geopereerd?

Laat maar ff weten, dan kijk ik wel ff voor je in de catalogus

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Welkom hier!!

Mag ik vragen welke omtrek je hebt in bh's? Een 70B is namelijk heel iets anders dan een 85B ;) Daar zitten 3 cupmaten verschil tussen, dus dan is het moeilijk om te bepalen wat het ongeveer gaat worden :)

Krijg je de XP van Monobloc en door welke pc wordt je geopereerd?

Laat maar ff weten, dan kijk ik wel ff voor je in de catalogus

xx BB

Hallo BB,

Dankjewel voor je reactie. Mijn omtrek is 70B. Ik ben 1.65 cm en weeg 53 kg. Ik krijg de XP van Monobloc en mijn pc is Veroniek Decauwe. Ik ken haar niet maar volgens mij is ze redelijk nieuw in die kliniek.

Xxx mannie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Mannie:

Hallo BB,

Dankjewel voor je reactie. Mijn omtrek is 70B. Ik ben 1.65 cm en weeg 53 kg. Ik krijg de XP van Monobloc en mijn pc is Veroniek Decauwe. Ik ken haar niet maar volgens mij is ze redelijk nieuw in die kliniek.

Xxx mannie

 

Hoi hoi

Oh dat is idd een nieuwe in de wellness kliniek! Tenminste.. ik heb nog niet over haar gehoord.
De 265 XP bestaat niet, wel de 265 HP
De 300 XP bestaat wel, en ik denk dus ook dat de keuze bij jou bestaat uit de 265 HP en de 300 XP
Dit naar aanleiding van de breedtes van beide prothesen. Die komen met elkaar overeen, en dat is meestal wat bepalend is voor de pc, de breedte van de prothese.

Ik zet ze even onder elkaar, dan zie je wat ik bedoel. Zal ook per prothese aangeven wat ik denk dat de cup wordt. (wel dus even navragen tzt of het idd zo is, dat de 265 HP is en de 300 XP!!)

265 HP is 11,1 cm breed en heeft een projectie van 3,9 cm
300 XP is 11,1 cm breed en heeft een projectie van 4,8 cm
Uitgaande van een volle 70B, ga je met de 265 uitkomen op een volle C, en met de 300 op een aardige D.
Echter, als je nu geen volle 70B hebt, maar een legere, dan ga je met de 265 uitkomen op een kleine C, en met de 300 op een volle C, kleine D..
Het handigste is misschien als je me even een foto van je boobs stuurt in pb.. Kopieer dan aub even dit bericht erbij, of verwijs ernaar, dan kijk ik met je mee.. Soms zeggen meiden een 70B te hebben en dan kijk ik, en hebben ze weefsel als een A'tje.. Dat is niet erg, maar wel bepalend voor de uiteindelijke cupmaat ;) 
Zelf dacht ik vroeger ook een 75B te hebben, en ik bleek een kleine 70B te hebben. Scheelt toch anderhalve cupmaat haha

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Oh dat is idd een nieuwe in de wellness kliniek! Tenminste.. ik heb nog niet over haar gehoord.
De 265 XP bestaat niet, wel de 265 HP
De 300 XP bestaat wel, en ik denk dus ook dat de keuze bij jou bestaat uit de 265 HP en de 300 XP
Dit naar aanleiding van de breedtes van beide prothesen. Die komen met elkaar overeen, en dat is meestal wat bepalend is voor de pc, de breedte van de prothese.

Ik zet ze even onder elkaar, dan zie je wat ik bedoel. Zal ook per prothese aangeven wat ik denk dat de cup wordt. (wel dus even navragen tzt of het idd zo is, dat de 265 HP is en de 300 XP!!)

265 HP is 11,1 cm breed en heeft een projectie van 3,9 cm
300 XP is 11,1 cm breed en heeft een projectie van 4,8 cm
Uitgaande van een volle 70B, ga je met de 265 uitkomen op een volle C, en met de 300 op een aardige D.
Echter, als je nu geen volle 70B hebt, maar een legere, dan ga je met de 265 uitkomen op een kleine C, en met de 300 op een volle C, kleine D..
Het handigste is misschien als je me even een foto van je boobs stuurt in pb.. Kopieer dan aub even dit bericht erbij, of verwijs ernaar, dan kijk ik met je mee.. Soms zeggen meiden een 70B te hebben en dan kijk ik, en hebben ze weefsel als een A'tje.. Dat is niet erg, maar wel bepalend voor de uiteindelijke cupmaat ;) 
Zelf dacht ik vroeger ook een 75B te hebben, en ik bleek een kleine 70B te hebben. Scheelt toch anderhalve cupmaat haha

 

xxx BB

Hoi Hoi,

Ik zal je een foto toesturen. Hoop dat het lukt....

Dankje....xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-2-2018 om 19:32 zei best_boobie:

Hoi hoi

Oh dat is idd een nieuwe in de wellness kliniek! Tenminste.. ik heb nog niet over haar gehoord.
De 265 XP bestaat niet, wel de 265 HP
De 300 XP bestaat wel, en ik denk dus ook dat de keuze bij jou bestaat uit de 265 HP en de 300 XP
Dit naar aanleiding van de breedtes van beide prothesen. Die komen met elkaar overeen, en dat is meestal wat bepalend is voor de pc, de breedte van de prothese.

Ik zet ze even onder elkaar, dan zie je wat ik bedoel. Zal ook per prothese aangeven wat ik denk dat de cup wordt. (wel dus even navragen tzt of het idd zo is, dat de 265 HP is en de 300 XP!!)

265 HP is 11,1 cm breed en heeft een projectie van 3,9 cm
300 XP is 11,1 cm breed en heeft een projectie van 4,8 cm
Uitgaande van een volle 70B, ga je met de 265 uitkomen op een volle C, en met de 300 op een aardige D.
Echter, als je nu geen volle 70B hebt, maar een legere, dan ga je met de 265 uitkomen op een kleine C, en met de 300 op een volle C, kleine D..
Het handigste is misschien als je me even een foto van je boobs stuurt in pb.. Kopieer dan aub even dit bericht erbij, of verwijs ernaar, dan kijk ik met je mee.. Soms zeggen meiden een 70B te hebben en dan kijk ik, en hebben ze weefsel als een A'tje.. Dat is niet erg, maar wel bepalend voor de uiteindelijke cupmaat ;) 
Zelf dacht ik vroeger ook een 75B te hebben, en ik bleek een kleine 70B te hebben. Scheelt toch anderhalve cupmaat haha

 

xxx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Gisteren 6 maart mijn borstvergroting had in de wellness kliniek in Genk. (300 cc) door V. Decoene. Ik voelde me na de operatie super. Geen pijn alleen een spierpijn gevoel in mijn armen, denk door mijn verdoving. Vandaag voel ik me rampzalig..hihi....ontzettende spierpijn in mijn buik en het begint ook al helemaal blauw te worden. Is dit normaal in de buik? Voor de rest heb ik als ik opsta, mijn man moet me dan helpen met recht  te komen, een branderig gevoel onderin mijn rechterborst. Is dit van het litteken? Ik weet natuurlijk dat pijn normaal is bij zo' n ingreep. Maar toch even vragen of er mensen zijn die hetzelfde hebben. Xxx mannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat blauwe in de buik weet ik niet. 

 

Ik heb zelf in een borstplooi een bloeduitstortinkje. Maar 1 x 1cm ofzo. Zie hier wel eens foto.s met blauw plekken. Ik mag dus zeker niet klagen. Zou ook best kunnen dat het dat is wat je bedoeld? 

 

Ik had steekjes en trekkerig gevoel de eerste drie dagen. Zou dat kan kunnen of bedoel je branderig als echt pijn? Jeuk? Strakke huid? Spieraanspanning?

 

Omhoog komen met hulp is goed de eerste tijd. 

 

Heb je medicatie? Neem dit heel strak in voor het beste resultaat. Ik had bijv. Elke 12 uur aleve en elke 6 uur paracetamol. Eventueel morfine erbij. (1 maal maar gedaan, want beviel mij niet)

maar overleg met je pc voor je eigen plan. 

 

Veel water drinken en rusten. Na wat slaap/ (bank) hangen kan je er weer wat uurtjes tegen. 

 

Sterkte met het herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

 

Ik ben nu 11 dagen PO en heb best vaak een branderig gevoel in mijn rechterborst. De prothese hebben ze achter de borstspier geplaatst. Van mijn linkerborst heb ik totaal geen last....

Is dit normaal? Ik heb geen koorts, heb alleen af en toe een warm gevoel in deze borst. 

Of als ik smorgens opsta en recht ga zitten dan branden beide borsten even, voelt een beetje zwaar maar na een paar minuutjes is dit weg.

Over 3 dagen mag de band eraf.....spannend!!! Ben echt benieuwd naar het resultaat....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, draag je een band over je beha?

Ik ben zelf 8 dagen PO en de eerste dagen ook heel erg last gehad van m’n rechterborst. Ik heb na drie dagen een maat groter compressievest gevraagd bij de kliniek en het ging al beter! Ik maf sinds gister een gewone sport beha aan en wat een verschil is dat! Dat branderige gevoel in Mn rechterborst is al veel minder! Ik denk dat het met de druk te maken heeft en vocht wat moeilijk weg kan door de druk. Wordt het gevoel minder als je je band even af hebt met douchen? 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Tammy89:

Hi, draag je een band over je beha?

Ik ben zelf 8 dagen PO en de eerste dagen ook heel erg last gehad van m’n rechterborst. Ik heb na drie dagen een maat groter compressievest gevraagd bij de kliniek en het ging al beter! Ik maf sinds gister een gewone sport beha aan en wat een verschil is dat! Dat branderige gevoel in Mn rechterborst is al veel minder! Ik denk dat het met de druk te maken heeft en vocht wat moeilijk weg kan door de druk. Wordt het gevoel minder als je je band even af hebt met douchen? 

Liefs 

Hey tammy

Ik heb een heel strakke blauwe band om....is een soort verband. Ik kan dus helaas nog niks zien...hihi...

As dinsdag mag hij eraf en dan zie ik pas het resultaat. Ik heb me nog niet mogen douchen....dit mag pas na 3 weken. Wat een gedoe hihi...ik ga natuurlijk wel ieder dag in bad met een beetje water maar daar moet ik het voorlopig mee doen...en mijn man wast mijn haar....haha...

Ik heb wel heel veel last gehad van vocht, maar dan in mijn buik. Die was ook de eerste drie dagen bont en blauw. Had wel de chirurg nog even gebeld of dit normaal was. En omdat ik volgens mij een rib gekneusd heb. De chirurg vertelde me dat ik een heel strakke borstspier had en dan ze flink had moeten wrikken. Vandaar al dat vocht, blauwe buik en waarschijnlijk gekneusde rib.

Vanaf dinsdag moet ik 6 weken een sportbh dragen. Vind het wel spannend hoor....en ben blij als ik me weer eens fatsoenlijk kan douchen....

Groetjes mannie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mannie:

Hey tammy

Ik heb een heel strakke blauwe band om....is een soort verband. Ik kan dus helaas nog niks zien...hihi...

As dinsdag mag hij eraf en dan zie ik pas het resultaat. Ik heb me nog niet mogen douchen....dit mag pas na 3 weken. Wat een gedoe hihi...ik ga natuurlijk wel ieder dag in bad met een beetje water maar daar moet ik het voorlopig mee doen...en mijn man wast mijn haar....haha...

Ik heb wel heel veel last gehad van vocht, maar dan in mijn buik. Die was ook de eerste drie dagen bont en blauw. Had wel de chirurg nog even gebeld of dit normaal was. En omdat ik volgens mij een rib gekneusd heb. De chirurg vertelde me dat ik een heel strakke borstspier had en dan ze flink had moeten wrikken. Vandaar al dat vocht, blauwe buik en waarschijnlijk gekneusde rib.

Vanaf dinsdag moet ik 6 weken een sportbh dragen. Vind het wel spannend hoor....en ben blij als ik me weer eens fatsoenlijk kan douchen....

Groetjes mannie 

Ik denk dat het echt heel erg verlichting gaat geven als dat verband eraf is! Dat afgeknelde is zoooo pijnlijk, bij mij heeft het zo geholpen. Ik moet na drie dagen douchen en dan had ik een half uurtje Mn beha uit en dat scheelt zo qua pijn. Mijn rechterspier was ook iets strakker, dus daarom meer last daar en veel meer vocht. En die opgeblazen buik heb ik nog! Wordt ietsjes minder nu ik geen medicatie meer gebruik.. stoelgang lag ook helemaal stil de eerste dagen... 

gewoon veel drinken, zodat je die narcose een beetje uit je lichaam spoelt en dat het vocht misschien wat minder wordt... voor de rest moeten we een hoop geduld hebben haha, maar ik hoop echt dat de pijn na dinsdag beter wordt als het verband eraf is! En nog één tip, zorg ervoor dat je beha niet te strak zit, heb ook moeten wisselen in de kliniek.. maar dat weten ze daar wel

liefs Tamara xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.