Ga naar inhoud

Goede BH om borsten naar elkaar te brengen


Gabriella82

Aanbevolen berichten

Na mijn BV heb ik maat 80G (wat overigens meer als D lijkt) en die staan echt prachtig naast elkaar zonder BH. Gek genoeg gaan ze zodra ik een BH aan doe juist verder uit elkaar staan. Ik heb het idee dat dit komt omdat het tussenstuk bij grotere maten vaak erg groot zijn. Ze zijn overigens erg soepel en zitten onder de spier (mentor mod+).

 

Ik weet dat hier al diverse topics over zijn, die ook gelezen en daar gelezen dat een plunge bh hiervoor goed werkt. Dus ik heb de Freya Deco en Freya Hero gekocht. Hier zitten ze prachtig in maar niet meer naar elkaar toe dan zonder BH. Prima voor everyday maar ik zoek een BH voor een goed spleetje in laag uitgesneden kleding. Een maat kleiner ook geprobeerd, dat helpt niet en een band kleiner lukt echt niet... Heeft iemand nog specifieke modellen die aan te bevelen zijn? Push up mag helaas niet en is denk ik ook niet te vinden in deze maat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.