Ga naar inhoud

Solange1 : 1 juli 2017 : Dr. Grabietz : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Goedemiddag dames,

 

Ik ben nieuw hier en weet nog niet hoe dit werkt. 

 

Ik ben Solange 29jaar,  hen 1 Juli 2017 een borstvergroting gedaan bij Diana Gabriels ben geholpen door Dr Grabietz een hele lieve man. Hij heeft 400cc dualplane bij mij geplaats. 2 weken na mijn operatie had ik hele erge pijn aan mijn rechterborst en een opgezette klier te hebben in mijn rechter oksel. Moest terug naar de kliniek en bleek ik een onsteking te hebbem aan mijn borst. Heb daarvoor antibiotica gehad en toen bleek de erge pijn weg te zijn. Waar ik heel blij mee was, alleen zit die opgezette klier erg nog en heb ik nog een zeurende pijn over wat opkomt en weer weg gaat. Ben naar mijn laatste controle geweest bij Dr Grabietz, hij vond mijn borsten er goed uit zien. Hij gaf aan dat die klier en nog zat maar dat het even tijd kost om weg te gaan. Is gewoon normaal, maar omdat het mij nog niet lekker zat. Zei hij weet je wat komt maar over 6 maanden terug voor je eigen gemoedsrust dan houden we je laatste afspraak. Nu zijn we 3 maanden verder en heb ik hele erg pijn in mijn oksel het brand heel erg. De pijn trekt door naar mijn schouder en boven arm. Kan geen eens me zoontje van 3 optillen of boodschappen dragen. Ben naar de dokter geweest, hij heeft me door verwezen naar het ziekenhuis om een echo te maken. Die heb ik vandaag gehad me silicoon ziet er goed uit, wel ziet hij nog vocht in mn borst en een wat opgezette Lymfeklier. Verder zag hij niets ernstigs en gaf aan dat hij niet kan aangeven waar de pijn vandaan komt. Ik moet de kliniek benaderen. Heb nu een bel afspraak gemaakt met Dr. Grabietz wacht daar op. Nu is mijn vraag heeft iemand dit meegemaakt of kan me hier informatie overgeven. Ben toch een beetje ongerust.  Sorry voor mijn lange bericht groetjes Solange

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei dat is schrikken. 

Hopelijk heb je gauw duidelijkheid en kan je er wat aan laten doen. Dit is nu al een hele tijd. 

 

Anders misschien je huisarts er naar laten kijken? Twee blikken er op en wie weet heb je dan sneller een plan van aanpak. Of wil je de prothese eruit laten halen? 

 

Sterkte ermee. En bij geen gehoor er achteraan blijven zitten hè! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.