Ga naar inhoud

Sportbh


Sanderella

Aanbevolen berichten

Ik heb de sport-bh's via de kliniek gekocht. Ze zijn van het merk Triumph. Ik moest hem meteen aan nadat ik wakker werd in de recovery. Ze hadden verschillende maten klaarliggen zodat ze op het moment de geschikte maat konden nemen voor me. Na enkele dagen heb ik zelf ook enkele carefix bh's gekocht. Dit zijn geen sportbh's maar wel post-op compressie bh's. Heb dit wel eerst overlegd met de consulente want ze keurden niet iedere carefix bh zomaar goed. Best altijd overleggen met de consulent of pc voor je iets aanschaft :35:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Lavelle:

Ik heb de sport-bh's via de kliniek gekocht. Ze zijn van het merk Triumph. Ik moest hem meteen aan nadat ik wakker werd in de recovery. Ze hadden verschillende maten klaarliggen zodat ze op het moment de geschikte maat konden nemen voor me. Na enkele dagen heb ik zelf ook enkele carefix bh's gekocht. Dit zijn geen sportbh's maar wel post-op compressie bh's. Heb dit wel eerst overlegd met de consulente want ze keurden niet iedere carefix bh zomaar goed. Best altijd overleggen met de consulent of pc voor je iets aanschaft :35:

 

xxx

Super bedankt voor je info. Dan ga ik daar nog even achteraan inderdaad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je bij Verdonck geopereerd wordt krijg je eerst 2 weken verband. 

Kan me niet voorstellen dat hij dat niet gemeld heeft tijdens consult :)

Daarna mag je pas een sportbh gaan dragen. Die kun je daar eventueel aanschaffen. Ik heb zelf de Carefix Anna besteld. 

Maar overleg eerst met de pc want ze hebben vaak specifieke merken die ze adviseren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekke vraag misschien, maar ik wil zo een carefix Anna aanschaffen voor na mijn bv. Maar welke maat neem ik? Ik heb nu 75A, krijg 450 cc dual plane... volgens Nio zou ik een E-cup bh moeten aanschaffen. Alleen die carefix komt in Small, Medium, Large etc.... :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest van dr Nio na mijn compressievest ( in de kliniek erbij gekregen) de hema non padded haevy support dragen. Een heel fijne sportbh die ik nu nog steeds draag als ik werk! Maar vraag aan je pc welke merken hij/zij goedkeurt. je pc is leidend in welke bh je koopt

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobs2015:

Gekke vraag misschien, maar ik wil zo een carefix Anna aanschaffen voor na mijn bv. Maar welke maat neem ik? Ik heb nu 75A, krijg 450 cc dual plane... volgens Nio zou ik een E-cup bh moeten aanschaffen. Alleen die carefix komt in Small, Medium, Large etc.... :mellow:

Hoi hoi,

Op de site waar je hem kunt bestellen staat ook een maat tabel. Je moet dan even je omvang meten en dan in die tabel kijken maar neem 1 maat groter want ze vallen klein. Ik heb omvang 75 en draag een L. Ik zou uit komen op een D/E.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Boobs2015:

Gekke vraag misschien, maar ik wil zo een carefix Anna aanschaffen voor na mijn bv. Maar welke maat neem ik? Ik heb nu 75A, krijg 450 cc dual plane... volgens Nio zou ik een E-cup bh moeten aanschaffen. Alleen die carefix komt in Small, Medium, Large etc.... :mellow:

Hey hey, ik mocht van mijn pc de carefix Anna zeker NIET dragen. Dus inderdaad best overleggen. Ik ken hier nog iemand die bij Nio is gegaan en zij mocht geen enkele carefix bh dragen. Ook alleen de sportbh van de Hema. En die schijnt ook wel heel fijn te zitten hoor. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Lavelle:

Hey hey, ik mocht van mijn pc de carefix Anna zeker NIET dragen. Dus inderdaad best overleggen. Ik ken hier nog iemand die bij Nio is gegaan en zij mocht geen enkele carefix bh dragen. Ook alleen de sportbh van de Hema. En die schijnt ook wel heel fijn te zitten hoor. Xxx

 

"Grappig" eigenlijk hè hoeveel dat per pc verschilt. Ik wil die van de Hema ook nog gaan halen maar ze hebben steeds mn maat niet <_< ook niet online. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Auks:

 

"Grappig" eigenlijk hè hoeveel dat per pc verschilt. Ik wil die van de Hema ook nog gaan halen maar ze hebben steeds mn maat niet <_< ook niet online. 

 

Ja het verschilt enorm he. Dan zou je soms de tips van anderen willen he gebruiken maar dan laat je pc het niet toe. Ik volg nu braaf alle adviezen op ;) :36: hoe komt het dat ze je maat niet hebben? Een niet veel voorkomende maat? Al eens de winkels in België geprobeerd? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Lavelle:

Ja het verschilt enorm he. Dan zou je soms de tips van anderen willen he gebruiken maar dan laat je pc het niet toe. Ik volg nu braaf alle adviezen op ;) :36: hoe komt het dat ze je maat niet hebben? Een niet veel voorkomende maat? Al eens de winkels in België geprobeerd? X

 

Nou inderdaad! Ik hou me ook aan de regels van mn pc. Dus zeg er altijd maar bij; eerst bij je eigen pc checken :36:

Heb omvang 70 en deze gaan pas vanaf 75. Zou eens een 75 moeten bestellen om te kijken of het misschien toch past maar dan moet ik de cup een maat kleiner nemen geloof ik. Dat kan ik inderdaad wel nog eens proberen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Auks:

 

Nou inderdaad! Ik hou me ook aan de regels van mn pc. Dus zeg er altijd maar bij; eerst bij je eigen pc checken :36:

Heb omvang 70 en deze gaan pas vanaf 75. Zou eens een 75 moeten bestellen om te kijken of het misschien toch past maar dan moet ik de cup een maat kleiner nemen geloof ik. Dat kan ik inderdaad wel nog eens proberen. 

De hkmx sportbh's van Hunkemöller schijnen ook heel fijn te zijn. Ik ga as zaterdag proberen om er 1tje te scoren. Dat kan je inderdaad eens proberen. Ik heb normaal ook 70 (omtrek is 68cm) maar van triumph draag ik toch 75 en die zit prima op het allerkleinste gaatje :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Lavelle:

Hey hey, ik mocht van mijn pc de carefix Anna zeker NIET dragen. Dus inderdaad best overleggen. Ik ken hier nog iemand die bij Nio is gegaan en zij mocht geen enkele carefix bh dragen. Ook alleen de sportbh van de Hema. En die schijnt ook wel heel fijn te zitten hoor. Xxx

oohhhhh goed dat ik dat weet.... thx!! Zal idd even overleggen...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 19-2-2018 at 9:29 PM, Vlinder07 said:

Meiden, ik heb het gevoel dat de sportbh heel erg tegen mijn littekens aan zit. De onderkant van de bh zeg maar. Hadden jullie dat ook...?

 Ja heel erg, ik stopte opgevouwen gaasjes tussen m'n litteken en bh. Nu moet ik zeggen dat die irritatie zoveel minder was toen de pleisters en hechtingen weg waren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.