Sanderella

Sportbh

Recommended Posts

Hoi hoi, 

graag wil ik weten of er mensen zijn die zelf een sportbh hebben gekocht of hem gelijk hebben aangeschaft bij de plastisch chirurg. 

Alvast bedankt voor jullie reactie x 

Ik heb de sport-bh's via de kliniek gekocht. Ze zijn van het merk Triumph. Ik moest hem meteen aan nadat ik wakker werd in de recovery. Ze hadden verschillende maten klaarliggen zodat ze op het moment de geschikte maat konden nemen voor me. Na enkele dagen heb ik zelf ook enkele carefix bh's gekocht. Dit zijn geen sportbh's maar wel post-op compressie bh's. Heb dit wel eerst overlegd met de consulente want ze keurden niet iedere carefix bh zomaar goed. Best altijd overleggen met de consulent of pc voor je iets aanschaft :35:

xxx

• Like 1

Guest hubje

Hoi ik heb mijn sportbeha's gekocht in Decathlon. Stevig, geen irritatie, goeie steun en kost een tientje maar:beach:

Hoi,

Ik heb voor mijn borstvergroting op 15 januari de carefix anna besteld. Deze draag ik nog dag en nacht en zit erg fijn. 

Wanneer je bij Verdonck geopereerd wordt krijg je eerst 2 weken verband. 

Kan me niet voorstellen dat hij dat niet gemeld heeft tijdens consult :)

Daarna mag je pas een sportbh gaan dragen. Die kun je daar eventueel aanschaffen. Ik heb zelf de Carefix Anna besteld. 

Maar overleg eerst met de pc want ze hebben vaak specifieke merken die ze adviseren. 

Gekke vraag misschien, maar ik wil zo een carefix Anna aanschaffen voor na mijn bv. Maar welke maat neem ik? Ik heb nu 75A, krijg 450 cc dual plane... volgens Nio zou ik een E-cup bh moeten aanschaffen. Alleen die carefix komt in Small, Medium, Large etc.... :mellow:

Ik moest van dr Nio na mijn compressievest ( in de kliniek erbij gekregen) de hema non padded haevy support dragen. Een heel fijne sportbh die ik nu nog steeds draag als ik werk! Maar vraag aan je pc welke merken hij/zij goedkeurt. je pc is leidend in welke bh je koopt

Hoi hoi,

Op de site waar je hem kunt bestellen staat ook een maat tabel. Je moet dan even je omvang meten en dan in die tabel kijken maar neem 1 maat groter want ze vallen klein. Ik heb omvang 75 en draag een L. Ik zou uit komen op een D/E.

• Like 1

Hey hey, ik mocht van mijn pc de carefix Anna zeker NIET dragen. Dus inderdaad best overleggen. Ik ken hier nog iemand die bij Nio is gegaan en zij mocht geen enkele carefix bh dragen. Ook alleen de sportbh van de Hema. En die schijnt ook wel heel fijn te zitten hoor. Xxx