Ga naar inhoud

Shaar : 3 maart 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Shaar:

 

@Annuh dankjewel! Ik denk dat ik sneller een "natuurlijk" idee heb omdat ik best wat huid over had, daardoor "hangen" ze iets meer dan wanneer je de implantaat onder een strak vel stopt natuurlijk. 

Ik vind jouwe wel ook echt mooier en ronder worden!! 

 

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ga wat langzamer, maar ook de mijne worden heel mooi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey @Shaar!

 

Jij bent nu al een tijdje opweg in het herstel en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een paar dingetjes, omdat het er idd zo mooi al uitziet!

 

Bleven jou tepels ook altijd in dezelfde stand zegmaar? Normaal reageren mijn tepels goed op warmte en kou, maar nu zit er geen beweging in hoor! Jou tepels lijken wel gwn mooi naar buiten te komen en "hard" te worden (damn dit klinkt heel raar sorry! Geen verkeerde intenties hier hoor hahaha) als je wilt kan ik een foto sturen dan zie je miss beter wat ik bedoel..

 

Verder zijn mijn meiden echt nog hard, had jij dat ook? Vanaf wanneer worden ze ongeveer wat zachter in het midden en richting de onderkant? 

 

Ik zou graag in je album meekijken als dat mag, ikzelf heb niks geplaatst maar heb natuurlijk wel fotos van voor en na situatie, durf ik wel in een privechat te delen! Laat maar weten 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-3-2018 om 17:13 zei Naomo:

Heyhey @Shaar!

 

Jij bent nu al een tijdje opweg in het herstel en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een paar dingetjes, omdat het er idd zo mooi al uitziet!

 

Bleven jou tepels ook altijd in dezelfde stand zegmaar? Normaal reageren mijn tepels goed op warmte en kou, maar nu zit er geen beweging in hoor! Jou tepels lijken wel gwn mooi naar buiten te komen en "hard" te worden (damn dit klinkt heel raar sorry! Geen verkeerde intenties hier hoor hahaha) als je wilt kan ik een foto sturen dan zie je miss beter wat ik bedoel..

 

Verder zijn mijn meiden echt nog hard, had jij dat ook? Vanaf wanneer worden ze ongeveer wat zachter in het midden en richting de onderkant? 

 

Ik zou graag in je album meekijken als dat mag, ikzelf heb niks geplaatst maar heb natuurlijk wel fotos van voor en na situatie, durf ik wel in een privechat te delen! Laat maar weten 

 

 

Ik stuur je even een privé berichtje! 

Ik heb je sowieso toegevoegd aan mn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-3-2018 om 15:47 zei sannnnnnne:

Zou ik mee mogen kijken in je album?(Het duurt nog even) maar in juni word ik geopereerd door dr. Hupkens 400cc en heb ong.. dezelfde maten ben erg benieuwd heb namelijk geen idee wat ik me er bij voor moet stellen nog.

Je kan kijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shaar, 

Bijna alle berichten teruggelezen, hihi was ik wel even mee bezig! Ben nieuwsgierig geworden naar het resultaat! Hoe bevalt de maat tot nu toe? Ik twijfel zelf nog tussen 350/375/400. De meningen in mijn omgeving zijn erg verdeeld.. Familie vindt 400 te groot en vrienden zeggen juist dat ik daarvoor moet gaan. 

Ik heb nu 75aa dus alles is groot voor mij haha. Tuurlijk moet ik het zelf beslissen maar het maakt mij wel meer aan het twijfelen. 

Liefs Sigrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sigrid:

Hoi Shaar, 

Bijna alle berichten teruggelezen, hihi was ik wel even mee bezig! Ben nieuwsgierig geworden naar het resultaat! Hoe bevalt de maat tot nu toe? Ik twijfel zelf nog tussen 350/375/400. De meningen in mijn omgeving zijn erg verdeeld.. Familie vindt 400 te groot en vrienden zeggen juist dat ik daarvoor moet gaan. 

Ik heb nu 75aa dus alles is groot voor mij haha. Tuurlijk moet ik het zelf beslissen maar het maakt mij wel meer aan het twijfelen. 

Liefs Sigrid

Ik ga je toevoegen aan mn album.

De maat bevalt me goed! Met de speciale bh aan in mn kleding vind ik ze echt niet groot, eigenlijk precies t zelfde als voorheen met mijn maximizers aan! Dan denk ik wel eens stiekem, ik had echt makkelijk een maatje groter kunnen gaan ;)

Maaaaaar  bloot of met normale bh (vandaag voor t eerst wat wezen passen) vind ik ze echt groot!!! Dat is zo'n verschil!  Ik zal.een foto toevoegen met een bralette. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Shaar:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw Shaar! Ze zijn prachtig! En wat een gorgeous bralette:wub:! Ik krijg 25 april 390 cc en zou graag een kijkje nemen in je album! Twijfel soms zo over de maat.:blush:

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mrs.:

Wauw Shaar! Ze zijn prachtig! En wat een gorgeous bralette:wub:! Ik krijg 25 april 390 cc en zou graag een kijkje nemen in je album! Twijfel soms zo over de maat.:blush:

Liefs!

Xoxo

Dankjewel!! 

Ik heb m nog maar niet gekocht aangrzien ik nog maar 3 weken po ben... 

Ik heb je toegevoegd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 10-3-2018 om 22:52 zei Shaar:

Nieuwe foto's in mn album! Vandaag 1 week po. 

Hay hay, zou ik in je album mogen spieken.. ik kan 450cc krijgen of 500 maar ik ben kleiner dan jou.. dus ben benieuwd hoe 425 bij jou heeft uitgepakt:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.