Ga naar inhoud

Shaar : 3 maart 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Shaar:

Hallo!!! Vanmorgen lekker mn haren gewassen, voel me gelijk weer een stuk meer mens! Mn man kan er alleen niks van en t was een soort marteling maar toch haha ik ben weer fris!

:154::154::154:

5 uur geleden zei Shaar:

 

Verder gaat het echt super goed met me, totaal geen pijn en voor mn gevoel kan ik alles weer! En dat is nou net de pest... dat mag natuurlijk niet!! En als je je zo goed voelt is dat echt heel moeilijk... :( maar ik probeer echt zo rustig mogelijk te doen... jullie nog tips??? 

 

Heel herkenbaar! Sorry, geen tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo vandaag 5 dagen po! En t gaat echt goed! Wel nog dat ze keihard zijn, af en toe druk en wel eens wat steekjes maar over t algemeen mag ik niet klagen :)

Ik ging net even spieken en zag bij 1 borst wat lekkere rood/paarse vlekken... normaal denk ik wel toch? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het geen bloeduitstorting zijn van het erin duwen?

 

Is het je allemaal meegevallen?

Ik ga volgende week zaterdag een datum plannen.

 

Zie wel tegen alles op en dan voornamelijk de 2 weken na de operatie 

Wonen erg afgelegen en heb 2 schoolgaande kinderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-3-2018 om 10:16 zei Sunnyangel:

Kan het geen bloeduitstorting zijn van het erin duwen?

 

Is het je allemaal meegevallen?

Ik ga volgende week zaterdag een datum plannen.

 

Zie wel tegen alles op en dan voornamelijk de 2 weken na de operatie 

Wonen erg afgelegen en heb 2 schoolgaande kinderen

Het is mij qua pijn zeker meegevallen, maar nu, een week na de operatie merk ik toch dat alles nog wel moeizaam gaat! En vooral oppassen dat jr niet ter veel doet, dat vind ik nog t moeilijkste. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Angeleijen:

 

Bij mij zijn afgelopen vrijdag de hechtingen er uit gehaald. En ben daarna heerlijk gaan douchen zonder  bh! Wel even wennen maar zoooo fijn!! 

Oh lijkt mij ook zo heerlijk! Kan je wel al goed jezelf wassen enzo? Ik ben nog steeds bang voor verkeerde bewegingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Shaar:

Ik ben nog steeds bang voor verkeerde bewegingen...

Je zal merken dat je je volgende week steeds vrijer gaat voelen. Maar nog wel voorzichtig moet doen. Je doet namelijk gauw teveel. Maar je borsten geven ook wel aan of iets wel of niet kan. Dit heb ik helaas moeten ondergaan. Ik had te veel gedaan op de 11e dag en een steek en een opgezeten linker borst waren mijn beloning :(  Daarna heel rustig aangedaan. 

Wassen gaat steeds beter al wil ik niet bij het litteken komen. Maar mijn man wast nogsteeds mijn haar omdat ik mijn armen nog niet zo hoog mag optillen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mamapower
3 uur geleden zei Shaar:

Thnx!! Vrijdag moet ik naar Barendrecht.

Mag je daarna dan eindelijk lekker douchen zonder bh??

Heey  shaar 

 

Mocht je niet zonder bh douchen 

 

Ze zijn  echt mooi geworden 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei mamapower:

Heey  shaar 

 

Mocht je niet zonder bh douchen 

 

Ze zijn  echt mooi geworden 

 

Dankjewel! 

Nou bij Diana adviseten ze om de tape echt niet nat te laten worden dus t beste met bh douchen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mamapower

Ooh oké ik mocht gewoon douchen zonder bh vond dat juist zo fijn ff dat strakke ding uit en dan tape zachtjes droog dippen maar was amper nat geworden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Vinorosso:

Heel mooi aan het worden! Je ziet inderdaad dat één kant al wat gaat zakken. Jij hebt 425cc toch? Welk merk prothese heb je? En heb je ronde? 

Door jouw aantal cc's ga ik aan mijn gekozen maat twijfelen :huh:

 

super mooi iig :D

Ja ik heb ronde 425 cc mentor coh 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAAAAUW.... :wub: Daar mag je al rete-trots op zijn. Die gaan alleen maar nog mooier worden meid.... En dat 10 dagen po?!! :59:

 

Hoe zijn ze ook alweer geplaatst?? Dual Plane..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Boobs2015:

WAAAAUW.... :wub: Daar mag je al rete-trots op zijn. Die gaan alleen maar nog mooier worden meid.... En dat 10 dagen po?!! :59:

 

Hoe zijn ze ook alweer geplaatst?? Dual Plane..?

Dankjewel!!!! 

Ja dual.plane geplaatst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.