Ga naar inhoud

Shaar : 3 maart 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei BRST:

 

Wauw, mooi zeg! Heel netjes.

Lekker hè die zwarte stift eraf krijgen pff. Ik heb namelijk nog steeds een lichtelijk streepje aan de zijkant van mijn borst haha 

Ja mn man heeft met make up remover aardig zitten wrijven haha het is nog steeds niet helemaal weg hoor maar die strepen boven op gaven zo'n vertekend beeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie
21 minuten geleden zei Shaar:

@BRST kan jij mijn citaat met foto erin misschien verwijderen? Ik heb mn foto's  toch liever alleen in mn album :rolleyes: ik heb m zelf al weggehaald maar in jouw bericht lukt dat mr niet... thnx!!

Ik kan het niet meer aanpassen ofzo zie ik. Kan ik het misschien rapporteren ofzo? @best_boobie, kan jij mij helpen ajb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Zou ik ook een kijkje mogen nemen? 

Mij ben ook op consult geweest bij dokter hupkens en die begon ook over een lift, waar ik erg van schrok. Door dit forum bij dokter Nio uitgekomen en die vond een lift niet nodig. Ook dokter peters vond een lift niet nodig. Ik word vrijdag geopereerd door dokter nio. Ik krijg 400 cc hp. 

Ik ben 28 jaar, 1.74 en 63 kilo. Ook na mijn twee zwangerschappen is er weinig over van mijn borsten. 

Ik twijfel alleen of 400cc niet te groot gaat worden, dus ben benieuwd naar jouw resultaat! 

Gr Tamara 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi shaar,

 

Ben gister op consult geweest bij de praktijk van Diana, en heb volgende week een afspraak met Dr Damen.

Zo ik jou foto's mogen zien?

Ik ben zelf 1,70 en 60 kg en heb nu een kleine B het advies was ook 400 / 450 het ziet er niet super groot uit maar schrok toch wel toen ze het aantal cc's noemde. Wil straks wel gewoon normale bh's aankunnen en niet van de dikke banden 

 

Ben ook nog bij een andere kliniek geweest heb bij beide een goed gevoel alleen adviseerde de andere kliniek anatomische en dan hp 425 dus ben zwaar aan het overdenken.

Ben ook heel bang dat er iets mis gaat.

 

Wil dit eigenlijk al sinds mijn 20e maar nu met mijn 36e toch maar de knoop aan het doorhakken.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Tammy89:

Hi! Zou ik ook een kijkje mogen nemen? 

Mij ben ook op consult geweest bij dokter hupkens en die begon ook over een lift, waar ik erg van schrok. Door dit forum bij dokter Nio uitgekomen en die vond een lift niet nodig. Ook dokter peters vond een lift niet nodig. Ik word vrijdag geopereerd door dokter nio. Ik krijg 400 cc hp. 

Ik ben 28 jaar, 1.74 en 63 kilo. Ook na mijn twee zwangerschappen is er weinig over van mijn borsten. 

Ik twijfel alleen of 400cc niet te groot gaat worden, dus ben benieuwd naar jouw resultaat! 

Gr Tamara 

 

6 minuten geleden zei Sunnyangel:

Hoi shaar,

 

Ben gister op consult geweest bij de praktijk van Diana, en heb volgende week een afspraak met Dr Damen.

Zo ik jou foto's mogen zien?

Ik ben zelf 1,70 en 60 kg en heb nu een kleine B het advies was ook 400 / 450 het ziet er niet super groot uit maar schrok toch wel toen ze het aantal cc's noemde. Wil straks wel gewoon normale bh's aankunnen en niet van de dikke banden 

 

Ben ook nog bij een andere kliniek geweest heb bij beide een goed gevoel alleen adviseerde de andere kliniek anatomische en dan hp 425 dus ben zwaar aan het overdenken.

Ben ook heel bang dat er iets mis gaat.

 

Wil dit eigenlijk al sinds mijn 20e maar nu met mijn 36e toch maar de knoop aan het doorhakken.

 

Groetjes

Ik heb jullie beide toegevoegd, hopelijk hebben jullie er iets aan! Er staan ook foto's van mijn voorsituatie. Ik ben zelf erg blij nu met 425. Niet te klein, zeker niet ze zijn best groot! Maar wel mooi groot en niet té... vind ik dan he

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Tammy89:

Ow wauw super mooi!!!

dit stelt me echt heel erg gerust! Onze voorsituatie is bijna hetzelfde! Ik zal zo even kijken of ik ook foto’s kan plaatsen in Mn album.

bedankt dat ik mocht kijken! 

 

Graag gedaan! Ik heb er zelf ook veel aan gehad om bij anderen te kijken dus ben blij om iets terug te doen haha 

Ik benieuwd bij jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!!! Vanmorgen lekker mn haren gewassen, voel me gelijk weer een stuk meer mens! Mn man kan er alleen niks van en t was een soort marteling maar toch haha ik ben weer fris!

 

Verder gaat het echt super goed met me, totaal geen pijn en voor mn gevoel kan ik alles weer! En dat is nou net de pest... dat mag natuurlijk niet!! En als je je zo goed voelt is dat echt heel moeilijk... :( maar ik probeer echt zo rustig mogelijk te doen... jullie nog tips??? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.