Ga naar inhoud

Shaar : 3 maart 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie
1 minuut geleden zei Boobs2015:

Hoi @Shaar gefeliciteerd met je boobies.... zou ik met je meemogen kijken in je album. Hoe zijn ze geplaatst? En wat was je voorsituatie?

Een goed herstel toegwenst...

-xxx-

Ja ik voeg je toe!

Dual plane en mn voorsituatie was een kleine b, staan ook foto's van in mn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Shaar:

Ja ik voeg je toe!

Dual plane en mn voorsituatie was een kleine b, staan ook foto's van in mn album.

Prachtig resultaat al zeg....! Hoe lang en hoe zwaar ben je? Staat mooi in verhouding...! :59:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Boobs2015:

Prachtig resultaat al zeg....! Hoe lang en hoe zwaar ben je? Staat mooi in verhouding...! :59:

 

Dankjewel :wub: ik ben 1.76 en 69 kilo. Na gisteren denk ik wel een stukje zwaarder :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Annemarte:

Dankjewel! Wauw, wat zijn ze supermooi geworden zeg :) 

En dat al zo vlak na de operatie ! Even doorbijten komende weken en daarna lekker genieten ervan!

Dankjewel :wub: ga ik zeker doen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Shaar, 

wat leuk om te lezen!

Ik ben 23 februari geopereerd door Dhr. Hupkens via praktijk Gabriels. 

Ik ben 30, 1,73 en weeg 67kg. En heb 400cc gekregen, ik kom van een A cup af. En ben echt super blij!

De eerste nacht was echt een verschrikking, om de anderhalf uur wakker en om 4 uur kon ik niet meer van de pijn. Na een pijnstiller toch nog 3 uurtjes kunnen slapen. 

Ik wordt de hele week al lekker verwend en wordt thuis al prinses genoemd Hihi. 

 

Maar alles voor een goed herstel!

 

Prettig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Angeleijen:

Dag Shaar, 

wat leuk om te lezen!

Ik ben 23 februari geopereerd door Dhr. Hupkens via praktijk Gabriels. 

Ik ben 30, 1,73 en weeg 67kg. En heb 400cc gekregen, ik kom van een A cup af. En ben echt super blij!

De eerste nacht was echt een verschrikking, om de anderhalf uur wakker en om 4 uur kon ik niet meer van de pijn. Na een pijnstiller toch nog 3 uurtjes kunnen slapen. 

Ik wordt de hele week al lekker verwend en wordt thuis al prinses genoemd Hihi. 

 

Maar alles voor een goed herstel!

 

Prettig herstel!

Goed om te lezen! Dan hebben we ongeveer een beetje dezelfde maten :)

Heb jij een album? Ik zal je toevoegen aan De mijne. 

Dankjewel, en jij ook nog he! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Shaar:

Goed om te lezen! Dan hebben we ongeveer een beetje dezelfde maten :)

Heb jij een album? Ik zal je toevoegen aan De mijne. 

Dankjewel, en jij ook nog he! 

 

Ja echt grappig!

Ik ben net nieuw op het forum en weet nog niet zo goed hoe het werkt.

Maar zal morgen een fotoalbum maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Angeleijen:

Dag Shaar, 

wat leuk om te lezen!

Ik ben 23 februari geopereerd door Dhr. Hupkens via praktijk Gabriels. 

Ik ben 30, 1,73 en weeg 67kg. En heb 400cc gekregen, ik kom van een A cup af. En ben echt super blij!

De eerste nacht was echt een verschrikking, om de anderhalf uur wakker en om 4 uur kon ik niet meer van de pijn. Na een pijnstiller toch nog 3 uurtjes kunnen slapen. 

Ik wordt de hele week al lekker verwend en wordt thuis al prinses genoemd Hihi. 

 

Maar alles voor een goed herstel!

 

Prettig herstel!

 

Toevallig ik wordt 20 april geopeerd door dr hupkens in vlaardingen, ik krijg toevallig ook 400cc hihi, heb je mischien een kijkje mogen nemen in je album ik ben echt benieuwd hoe het er uit ziet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.