Ga naar inhoud

Shaar : 3 maart 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Goedemiddag, ik ben nieuw hier! Ik snap ook.nog niet helemaal hoe het werkt haha maar dat komt vast goed. 

Ik ben vandaag op consult geweest bij de praktijk van Diana Gabriel. Ik had veel verschillende verhalen gelezen maar ik ben snel en vriendelijk geholpen.

Ik ben 1.76 en weeg 68.5 kilo. 29 jaar.

Ik heb altijd normale borsten gehad maar na 2 kindjes zijn er alleen nog lege zakjes over cup A. Dit staat totaal niet bij mijn lichaam, ik heb brede heupen,brede schouders en grote billen. 

Ik draag nog altijd mn oude bhs in cup C, al zijn ze leeg.... en met mn kleding aan zie je hier niks van ( altijd hooggesloten shirts) maar in bikini is het zo triest, ik wil het gewoon niet meer en ik wil mezelf weer zeker voelen in bikini en bloot! 

Er is mij 400 of 450 cc geadviseerd, ik zal.een foto bijvoegen. 

Morgen nog een consult bij de Pc en de operatie staat nu gepland op 3 maart, zo spannend! 

Kreeg wel te horen dat dokter Hupkens een aparte man was, dat heb ik hier ook al vaak gelezen dus ik ben erg benieuwd! Als hij maar goedf is in zijn vak :)

T lijkt me fijn om met andere te kletsen hierover! 

Groetjes Shaar 

 

Links zit 450 en rechts 400.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie

50cc is geen wereldsverschil. Wat heeft je pc geadviseerd? 

 

Misschien moet je jezelf de vraag stellen ( die heb ik mezelf ook gesteld ); waar ben ik eerder bang voor? Dat ze te groot worden of te klein vind? 

 

Bij mij was het het laatste. Maar er zijn hier ook heel veel meiden die ze liever wat "kleiner" nemen omdat ze bang zijn dat ze ze te groot gaan vinden. 

Geen idee of het je helpt :4: is toch een keuze die je zelf moet maken ook al is die verdomde lastig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa het is zo lastig! De consulente adviseerde 450, omdat dat mooi bij mn rondingen zou passen. Hupkens zelf heeft zich er niet over uit gesproken, zei alleen dat 500 en550 zelfs nog zou kunnen. Maar laat t volledig aan mij.

Ik denk dat ik ter plaatse maar beslis haha.

 

Bedenk me trouwens dat als er een optie tussen zou zitten, 420 ofzo ik dan meteen die zou doen! Maar daar hebben we t helemaal niet over gehad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Annuh:

@Shaar spannend! Hoe is het verlopen? Welke keuze heb je uiteindelijk gemaakt? Hoe voel jij je nu?

Ik voel me echt prima! Maar dat is wel verraderlijk natuurlijk... Ik log nu wel in bed maar heb nergens last van. Ja een beetje druk en spierpijn maar valt me heel erg mee! 

Mn buik borrelt trouwens enorm :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Shaar:

Ik voel me echt prima! Maar dat is wel verraderlijk natuurlijk... Ik log nu wel in bed maar heb nergens last van. Ja een beetje druk en spierpijn maar valt me heel erg mee! 

Mn buik borrelt trouwens enorm :P

 

Goed zo! Geniet ervan. Bij liep mijn herstel de eerste dagen heel lekker. Weinig pijn, alleen druk en beetje gevoelig in mijn rug. Maar ik niet echt pijn gehad. 

Moge en die buik, ja die zal zich nog wel laten horen en zien :D

 

hoe heb je PC ervaren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden ik ga proberen mn verslag te typen want ik lig toch wakker en kan niet slapen...

 

09:15 Moest ik me melden, nog steeds niet zenuwachtig ^_^

Met de assistent nog wat dingen doorgesproken en zei dat ik nog steeds twijfelde tussen 400 en 450. Ik vroeg of ze toevallig geen 425 hadden want dan was t makkelijk voor me, doen we die! Noiu die waren er gelukkig dus ik had eindelijk beslist. Voelde goed, gewoon de gulden middenweg. 

 

Rond 10 uur mocht ik mee komen om me om te kleden, en daarna wachten op dokter Hupkens voor t aftekenen. 

Opeens zei hij dat ik wel erg veel vel had onderin en dat t misschien ooit tot een lift zou komen. Maar dat had ie vorige keer al uitgelegd en besproken zei hij. Uhhh pardon!?? Daar hebben we het helemaal nket over gehad! Hij zei dat ik genoeg soepel vel had maar niks over dat t misschien "te veel" was en er ooit een lift moest komen! Ik was hier best wel even van geschrokken zo vlak voor de operatie en vind t nog steeds niet netjes dat dit zo gegaan is. Hij stelde me wel gerust dat het meestal niet nodig was en dat het een soort standaardpraatje was en dat hij het wel moest zeggen. Hij zei dat hij er mooie borsten van ging maken en ik kon eigenlijk nket anders dan hem maar vertrouwen.

Ze moesten wel goed hoog geplaatst worden en mn litteken zit niet in de plooi maar iets er boven. 

Volgens hem gingen ze wel iets "natuurlijker" ogen door deze situatie en daar ben ik alleen maar blij mee. 

 

Naar de operatie kamer waar ik lekker aan t kletsen was met de anesthesioloog en assistente, verteld fat ik ging dromen over mn vakantie naar Ibiza en mn goedgevulde bikini en weg was Ik! 

 

Het volgende moment werd ik wakker op de uitslaapkamer en ik ging meteen kijken onder de dekens! Wauw ik ben blij!! De maat en vorm lijken nu al super.

Ik heb allemaal filmpjes en foto's verstuurd naar mn vrienden waar ik me nu niks meer van kan herinneren hahaha 

Ik voelde me erg goed en mocht al snel naar huis. Hupkens was ook erg blij met t resultaat en zei dat ik me over de lift niet druk moest maken en dat ze mooi gevuld waren.

 

Eenmaal in de auto bedacht ik me dat ik eigenlijk amper informatie had gehad over wat nu... de assistente kwam naar buiten gerend met mn recepten en terwijl ik in de auto zat heb ik gelukkig nog wat dingen kunnrn vragen, wel een beetje vreemd haha maar gelukkig bestaat dit forum en weet ik door jullie al heel veel! 

 

Eenmaal.thuis stond er een doos met een prachtige bos bloemen voor de deur, van vrienden, echt super lief! 

Ik ben op bed gaan liggen en voelde me eigenlijk nog steeds heel goed. Wel de druk op mn borst en spierpijn gevoel maar echt wel prima! 

Toen wilde ik naar de badkamer om ze te laten zien aan mn Man, en voor de paracetamol zetpil. Opeens werd ik helemaal naar en bad t gevoel dat ik ging flauw vallen. Fit gebeurde ook bijna en mijn man wist natuurlijk niet hoe hij mij moest opvangen! Uiteindelijk steun tegen de muur en gauw weer naar bed gelopen. 

Ik had oorsuizen heel erg en voelde me heel vreemd, had ook opeens pijn.

Gauw de paracetamol zetpil erin en weer gaan liggen. 

Wat cola gedronken en toen ging het weer gelukkig. 

 

Ik lig nu nog steeds lekker op bed maar kan nog niet slapen. Voel me nu wel weer goed.

 

Zo sorry een heel lang verhaal geworden!! 

Ik.hou jullie graag op de hoogte middels berichtjes en foto's, zeg maar als je me wilt volgen.

 

Liefs Shaar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.