Shaar

Shaar : 3 maart 2018 : Dr. Hupkens : MFIV

Recommended Posts

Goedemiddag, ik ben nieuw hier! Ik snap ook.nog niet helemaal hoe het werkt haha maar dat komt vast goed. 

Ik ben vandaag op consult geweest bij de praktijk van Diana Gabriel. Ik had veel verschillende verhalen gelezen maar ik ben snel en vriendelijk geholpen.

Ik ben 1.76 en weeg 68.5 kilo. 29 jaar.

Ik heb altijd normale borsten gehad maar na 2 kindjes zijn er alleen nog lege zakjes over cup A. Dit staat totaal niet bij mijn lichaam, ik heb brede heupen,brede schouders en grote billen. 

Ik draag nog altijd mn oude bhs in cup C, al zijn ze leeg.... en met mn kleding aan zie je hier niks van ( altijd hooggesloten shirts) maar in bikini is het zo triest, ik wil het gewoon niet meer en ik wil mezelf weer zeker voelen in bikini en bloot! 

Er is mij 400 of 450 cc geadviseerd, ik zal.een foto bijvoegen. 

Morgen nog een consult bij de Pc en de operatie staat nu gepland op 3 maart, zo spannend! 

Kreeg wel te horen dat dokter Hupkens een aparte man was, dat heb ik hier ook al vaak gelezen dus ik ben erg benieuwd! Als hij maar goedf is in zijn vak :)

T lijkt me fijn om met andere te kletsen hierover! 

Groetjes Shaar 

Links zit 450 en rechts 400.

20180215_134251.jpg

20180215_155631.jpg

De twijfel tussen 400 en 450 blijft!! Aarrgghhhh

Zarerdag09:15 melden:43:

50cc is geen wereldsverschil. Wat heeft je pc geadviseerd? 

Misschien moet je jezelf de vraag stellen ( die heb ik mezelf ook gesteld ); waar ben ik eerder bang voor? Dat ze te groot worden of te klein vind? 

Bij mij was het het laatste. Maar er zijn hier ook heel veel meiden die ze liever wat "kleiner" nemen omdat ze bang zijn dat ze ze te groot gaan vinden. 

Geen idee of het je helpt :4: is toch een keuze die je zelf moet maken ook al is die verdomde lastig. 

Jaaa het is zo lastig! De consulente adviseerde 450, omdat dat mooi bij mn rondingen zou passen. Hupkens zelf heeft zich er niet over uit gesproken, zei alleen dat 500 en550 zelfs nog zou kunnen. Maar laat t volledig aan mij.

Ik denk dat ik ter plaatse maar beslis haha.

Bedenk me trouwens dat als er een optie tussen zou zitten, 420 ofzo ik dan meteen die zou doen! Maar daar hebben we t helemaal niet over gehad...

@Shaar spannend! Hoe is het verlopen? Welke keuze heb je uiteindelijk gemaakt? Hoe voel jij je nu?

Ben ook heel benieuwd :D Hopelijk ben je inmiddels hartstikke trotse eigenaar van twee mooie boobies :D 

Klaar!voor 425 gegaan en heel erg blij!!  

Nog even uitvogelen hoe ik.een album kan maken en dan kunnen jullie mee kijken :D

Ik voel me echt prima! Maar dat is wel verraderlijk natuurlijk... Ik log nu wel in bed maar heb nergens last van. Ja een beetje druk en spierpijn maar valt me heel erg mee! 

Mn buik borrelt trouwens enorm :P

Goed zo! Geniet ervan. Bij liep mijn herstel de eerste dagen heel lekker. Weinig pijn, alleen druk en beetje gevoelig in mijn rug. Maar ik niet echt pijn gehad. 

Moge en die buik, ja die zal zich nog wel laten horen en zien :D

hoe heb je PC ervaren? 

Gefeliciteerd met je prachtige borsten! Het ziet er nu al heel mooi uit. Nu lekker uitrusten en heel veel drinken om die akelige narcose uit je systeem te spoelen.

succes met je herstel <3

Ziet er al mooi uit!!