Jump to content

Bruiloft

Guest Liesjemulti83

Recommended Posts

Guest Liesjemulti83

Hoi Meiden allemaal,

Ik krijg 27 mei mijn BV en op 18 juli trouwt mijn beste vriendin, dat is 7,5 week later. Ik moet dan een diep uitgesneden jurk aan. Zou dit mogelijk zijn , en ook met een gewone bh of zou dat nog te vroeg zijn ??? Twee weken ervoor, dus 5,5 week na de operatie, is haar vrijgezellenfeest. Zou ik hier wel optimaal van kunnen genieten of zou ik dan nog in helse pijn verkeren ???

Ik ben toch bang ...

Groetjes een bang wezeltje ;o) x

Guest lieka

er staat 6 weken voor dus neem nu genoeg rust en laat het herstel zijn werk doen

hoe beter je je nu aan de regels houd hoe sneller je hersteld

ik denk dat het wel haalbaar is ik ben 6 mei geholpen en ik heb geen pijn

gr lieka

Guest Chantal

In helse pijn verkeer je niet meer hoor :) Als je helse pijnen zult krijgen (wat heel erg mee valt, want ik kan me niet herrineren dat iemand bijna neerviel van de pijn) dan is het de eerste week.

Je kunt nog wat last hebben van steken, brandende borsten etc, maar pijn. Nee, niet meer dan de kleine bijkomstigheden. Wel kan het zijn dan savonds je boobs pijn gaan doen, als je veel en druk bezig bent kan dit voorkomen :)

Over die laaggesneden jurk. Tja, ze adviseren voor de eerste 6 weken je sport BH aan te doen en daarna moet je zelf gewoon kijken hoe het gaat. De ene kan met 7 weken nog geen "echte" BH verdragen en kiest nog eventjes voor de sport BH en de ander loopt bewijs van spreken met 4 weken al met een gewone BH :)

Hoi Liesje,

Ja het is idd voor iedereen persoonlijk en wordt de 6 weken norm overal gehanteerd. Ik weet van mezelf dat ik na mijn eerste bv ook na ruim 5 weken een dagje weg ben geweest met een gewone bh. Dit heeft mijn herstel verder niet gehinderd. Ik had ook nergens last van. Ik heb toen wel een andere bh in mijn tas mee genomen voor het geval dat....

Ik denk dat het verder geen nadelige gevolgen zal hebben hoor. Luister gewoon heel goed naar je lichaam!!

Groetjes en succes

:43:

Daantje

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.