Ga naar inhoud

Borsten gevoelloos/verdoofd na bv


Hallo.x

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Hallo.x:

Hoi allemaal!

 

Begin dit jaar heb ik mijn bv ondergaan en mijn borsten zijn gedeeltelijk tot op heden toe nogsteeds gevoelloos. Hoe kan dit en gaat dit überhaupt over? Zoja, hoelang duurt dit nog?

 

Groetjes :)

Ik heb dat gevoelloze zeker 6 weken in meer of mindere mate gehad. Daarna begon het veel minder te worden. Vooral de onderkant bij de littekens is erg lang heel gevoelloos geweest. Eigenlijk pas sinds een weekje ofzo heb ik weer compleet gevoel en ik ben morgen 8 weken po! Mijn tepels waren juist hyper gevoelig en beginnen nu minder gevoelig te worden. In het begon kon ik er niet eens aankomen en de bh was een gruwel om aan te hebben zonder de tepel pads erop....

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei gastmama:

Ik heb dat gevoelloze zeker 6 weken in meer of mindere mate gehad. Daarna begon het veel minder te worden. Vooral de onderkant bij de littekens is erg lang heel gevoelloos geweest. Eigenlijk pas sinds een weekje ofzo heb ik weer compleet gevoel en ik ben morgen 8 weken po! Mijn tepels waren juist hyper gevoelig en beginnen nu minder gevoelig te worden. In het begon kon ik er niet eens aankomen en de bh was een gruwel om aan te hebben zonder de tepel pads erop....

Dankje voor je bericht! Oei.. fijn dat het nu eindelijk goed is! Dan wacht ik ook nog even een tijdje geduldig af :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Hallo.x:

Hoi allemaal!

 

Begin dit jaar heb ik mijn bv ondergaan en mijn borsten zijn gedeeltelijk tot op heden toe nogsteeds gevoelloos. Hoe kan dit en gaat dit überhaupt over? Zoja, hoelang duurt dit nog?

 

Groetjes :)

Hey!

Vervelend he :rolleyes: ik heb het ook en ben nu bijna 4 maand po. 

Men linker tepel werkt wel al, men rechter tepelhof doet nog niet mee. Ziet er heel gek uit en daardoor lijken ze minder gelijk. 

Ik maakte me er deze week ook wat zorgen om maar een vriendin die me voorgegaan is (ondertussen zo’n 5 jaar geleden) zei “geduld en nog eens geduld” Hebben we nog al gehoord hier he :D 

Bij haar was het gevoel pas normaal na een jaar, toen ze dus eigelijk de hoop al had opgegeven. 

Je kan mss voor jezelf elke 2 weken ofzo testen hoe groot het gebied is dat verdoofd is en dat ergens bijhouden, zo zie je of er evolutie is :) 

 

grtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben inmiddels bijna 3 maanden po en ik heb nog steeds een heel doof/gevoelloos gedeelte. Allebei mijn borsten hebben dat aan de onderkant.. In het begin had ik (ook) heel gevoelige tepels, maar dat is er na 6 of 7 weken geloof ik wel af gegaan. Nu voelen die weer helemaal normaal en dat vond ik het belangrijkst! Ik maak me er niet zo'n zorgen om, heb er toch geen last van en inderdaad: geduld :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hallo.x

Ik heb sinds mijn prothesewissel van mei 2016 al geen gevoel meer in mijn tepels en in het gedeelte van mijn tepels naar mijn littekens. Mijn tepels reageren nog wel op kou en opwinding. Ik zie het gebeuren, maar voel er niks van :45:. Denk ook niet dat dat ooit nog weer gaat gebeuren. Maar ik heb er geen problemen mee eigenlijk. 

 

xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.