Ga naar inhoud

Bbl. Door dr nio


Jenette

Aanbevolen berichten

Hoii allemaal het is al een aantal jaar geleden dat ik hier op dit forum was, ik heb toen in 2015 een borstvergroting gehad. Gedaan door dr nio. Nu wil ik heel graag een Bbl. Braziliaanse bil lift.  Het liefst ook uitgevoerd door dr nio .dat wil zeggen dat ik vet wil laten wegzuigen uit bv buik rug heupen en laten verplaatsen/inspuiten in mijn billen ,is er hier mischien iemand op dit forum die daar ervaring mee heeft. En voor deze behandeling ook bij dr nio is geweest , bijgevoegde foto is om te laten zien hoe ik het bedoelt

groetjes jenette 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

De meeste van deze operaties worden vaak in het buitenland gedaan ik wil dit in Turkije doen omdat daar de resultaten veel mooier zijn en je verblijft een week daar en hier moet je al na een dag weer na huis dat vind ik best minder. Wat zijn de kosten bij dr nio? Ben wel benieuwd wat ze hier vragen want in Turkije was het 3500 euro in totaal 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Naj1984,

 

heb je al contact gehad met mensen in Turkije? Ik ben ook veel aan het lezen en kijken over een BBL. Ik zie er alleen in Nederland niet zo heel veel over dat vind ik jammer. In Spanje zit een goede arts maar ik vind het toch spannend “ zo ver” te moeten vliegen alleen zou ik het zonde vinden als ik NL niet het beste resultaat wordt behaald. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 12-8-2018 om 14:36, Suusje_89 zei:

Hoi Jeanette de foto van hierboven he, is dat gewoon een voorbeeld? Of is dat bij Nio, of weet je welke arts? Liefs

Hoii nee zijn gewoon voorbeeld foto’s 

ik weet niet wie de chirurg is maar wel dat het niet in Nederland is 

gr jenette xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

ik zou eens contact opnemen via Facebook-pagina : Imed-Deutschland-istanbul,  (Anneke), de consulente is Nederlands.

en heeft zelf ervaring hiermee, dus spreekt niet alleen vanuit een bedrijfsoogpunt maar ook vanuit patiënt. het is echt iemand die hier goede adviezen over kan geven.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.