Ga naar inhoud

Wat is de beste kliniek?


Aanbevolen berichten

Graag zou ik hier wat meer informatie krijgen over waar je je borsten best kan laten vergroten. Ben hier al jaren over aan het nadenken. Je hoort zoveel slechte dingen. Is een ziekenhuis het beste? Een privé kliniek? Ik zou ze ook zo natuurlijk mogelijk willen. Graag wat info van jullie girls 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dat sterk afhangt van aan wie je het vraagt. Ook hangt t een beetje van je budget af, ik ben bij faceland geweest en ben daar heel tevreden over, dr fresow heeft mij geopereerd en hij maakt volgens mij bij voorkeur natuurlijk borsten. Ik weet dat hier veel meiden ook erg te spreken zijn over dr nio. Persoonlijk zou ik diana gabriels niet doen, voor dat geld kun je prima elders terecht met betere zorg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf door dr straten geopereerd. Echt een hele fijne arts en het resultaat mag er zeker zijn. Verder hoor ik ook goeie dingen over dr. fresow, dr. Van der weij, dr nio en dr. Verdonck. Hier op het forum kan je in de zoekbalk hun namen intypen en dan zal je wel enkele verhalen/foto's kunnen lezen. Succes met de zoektocht! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohja, misschien nog dit. Dé beste kliniek is voor iedereen anders natuurlijk. Het gaat erom dat je een arts en kliniek kan vinden die aansluit bij jouw visie en wens en waarbij jij je prettig voelt natuurlijk :). Het is zeker aangeraden om bij verschillende artsen een consult in te plannen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, er zijn zoveel klinieken, dat hier geen antwoord op te geven is. Het is inderdaad maar net waar jezelf naar op zoek bent. Ik ben bij Dr. Schellekens geweest bij Cosmed Kliniek en ik ben enorm over hem te spreken. Kosten vallen ook heel erg mee en vind het resultaat al erg natuurlijk ogend (400CC rond) en nu net iets langer dan 4 weken PO :D. Lees je lekker in op dit forum en heel veel succes met het nemen van de lastige beslissing! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

iedereen wil wat anders net zoals @Lavelle zegt. Ik ben dolgelukkig met mijn hydrogels door dr Nio in het park! Heel natuurlijk en het pas goed bij mijn figuur!. Ik kreeg ook bij een andere arts een lift aangeraden, maar dr Nio heeft prachtige borsten gemaakt zonder lift!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.