Ga naar inhoud

vanAnaarC : 6 februari 2018 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

On 3/2/2018 at 1:29 PM, vanAnaarC said:

Hi,

 

Oisterwijk 

Kevin Peters

 

dank je! 

 

Hi vanAnaarC,

 

Over 2 weken staat mijn operatie gepland bij K. Peters is Oisterwijk, via DG.

Vind het mega spannend. Hoe is het bij jou verlopen qua operatie? Alles goed gegaan en tevreden met K. Peters en de kliniek?

Groetjes,

Esss

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7-3-2018 at 3:45 PM, Esss said:

Hi vanAnaarC,

 

Over 2 weken staat mijn operatie gepland bij K. Peters is Oisterwijk, via DG.

Vind het mega spannend. Hoe is het bij jou verlopen qua operatie? Alles goed gegaan en tevreden met K. Peters en de kliniek?

Groetjes,

Esss

Hi, het gaat super goed. 

Ik was pas na de middag aan de beurt.

programma was al best uitgelopen daardoor zeker nog een uur moeten wachten maar eenmaal binnen ging het vlot. 

De kliniek of beter gezegd de eigenaar van de kliniek heeft geen goede naam (Google maar eens) maar ik ben super behandeld .

ze waren stuk voor stuk erg aardig .

peters vind ik een aparte maar ach als ie zijn werk maar goed doet he.

ik hoef er geen vrienden mee te worden.

Volgende dag door Zowel de kliniek als DG nog gebeld. 

Weet je al hoeveel cc je krijgt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, vanAnaarC said:

Hi, het gaat super goed. 

Ik was pas na de middag aan de beurt.

programma was al best uitgelopen daardoor zeker nog een uur moeten wachten maar eenmaal binnen ging het vlot. 

De kliniek of beter gezegd de eigenaar van de kliniek heeft geen goede naam (Google maar eens) maar ik ben super behandeld .

ze waren stuk voor stuk erg aardig .

peters vind ik een aparte maar ach als ie zijn werk maar goed doet he.

ik hoef er geen vrienden mee te worden.

Volgende dag door Zowel de kliniek als DG nog gebeld. 

Weet je al hoeveel cc je krijgt ?

 

Hee @vanAnaarC

Fijn dat het super goed gaat! Oh meen je dat lees ik wel meer ja dat het allemaal mega uitloopt maar dat is het waard zullen we dan maar zeggen haha.
Super fijn om dit te lezen, had inderdaad de slechte verhalen over de eigenaar van de kliniek zelf gelezen. Maar klinkt aardig positief allemaal, dat is belangrijk! Bedankt voor je reactie dit scheelt enorm :)

Peters is een aparte man inderdaad haha hoef je geen vrienden mee te worden maar ik had wel echt meteen een goed gevoel bij hem.

 

Ik krijg 350 CC DP ik twijfel alleen nog mega tussen MP en HP. In eerste instantie werd mij 375CC HP geadviseerd, lees dat jij hier ook voor hebt gekozen! Voor mijn lichaam vond ik dit zelf iets te groot dus hou het in iedergeval bij 350CC, Peters zei ook dat als ik minder dan dit zou nemen ik spijt zou gaan krijgen en ze niet mooi zouden vullen. Nog 2 weekjes daarover twijfelen .. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Esss said:

 

Hee @vanAnaarC

Fijn dat het super goed gaat! Oh meen je dat lees ik wel meer ja dat het allemaal mega uitloopt maar dat is het waard zullen we dan maar zeggen haha.
Super fijn om dit te lezen, had inderdaad de slechte verhalen over de eigenaar van de kliniek zelf gelezen. Maar klinkt aardig positief allemaal, dat is belangrijk! Bedankt voor je reactie dit scheelt enorm :)

Peters is een aparte man inderdaad haha hoef je geen vrienden mee te worden maar ik had wel echt meteen een goed gevoel bij hem.

 

Ik krijg 350 CC DP ik twijfel alleen nog mega tussen MP en HP. In eerste instantie werd mij 375CC HP geadviseerd, lees dat jij hier ook voor hebt gekozen! Voor mijn lichaam vond ik dit zelf iets te groot dus hou het in iedergeval bij 350CC, Peters zei ook dat als ik minder dan dit zou nemen ik spijt zou gaan krijgen en ze niet mooi zouden vullen. Nog 2 weekjes daarover twijfelen .. haha

Ik moest wel HP om de boel op te vullen.

nooit zwanger geweest of mega veel afgevallen maar ik had echte lege zakjes.

Ik wilde eigenlijk ook 350 maar kreeg hetzelfde te horen.

uiteindelijk gevaren op het oordeel van Peters en ik heb zeker geen spijt. 

Ik zal je toevoegen aan mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vanAnaarC

Wauw, ziet er echt goed uit! Ze zijn heel mooi geworden. Snap dat je geen spijt hebt, toch wel goed om te vertrouwen op wat Peters zegt. 

Als ik zo jouw “oude” met de mijne vergelijk en met waar je op uit bent gekomen dan kan ik ook wel vertrouwen op het advies van Peters denk ik. 

 

Super bedankt btw! Neemt weer een stukje twijfel weg haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
58 minutes ago, Samanthaadore said:

@vanAnaarC 

Pff heftig allema wat je hebt mee gemaakt.

Respect op hoe je naar het leven kijkt en ook de keuzes die je nu voor jezelf maakt.

Maar nu na het lezen van je topic ben ik ook heel erg nieuwschierig geworden naar foto's.

 

Heel veel succes in de toekomst x

Lief!

Ik zal je toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.