Ga naar inhoud

vanAnaarC : 6 februari 2018 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik heb afgelopen dinsdag een bv gehad.

dual plane, 375 cc, ronde protheses 

van 80A/B naar 80 C/D is dan de bedoeling.

zwelling lijkt al iets af te nemen.

links heb ik geen pijn maar rechts! mijn god. enorme stekende pijn aan de onderkant op dit moment continu.

het litteken ziet er rustig uit. geen roodheid niet abnormaal warm. pijn voelt echt van binnen. 

Ik denk dat dit de aanhechting is van de spieren.

Ik denk dat ik het wellicht wat overbelast heb (ben ook rechts) .

herkent iemand deze pijn?

en tips?

Ik gebruik tramadol en paracetamol..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vanAnaarC

 

He meis,gefeliciteerd met je nw boobs, dat 1 borst pijnlijker is dan de ander dat hoor je vaak, en zolang je inderdaad geen gekke dingen ziet, hoort het over het algemeen bij het herstel.

Je kunt last hebben van de hechting, maar ook de binnenkant van de borst is een open wond, en dit doet ook zeer.

 

Neem je wel je pijnstilling goed op vaste tijden in? anders mag je mij ook een pb sturen, dan wil ik wel even met je meekijken voor een goed schema.

Verder is het echt belangrijk dat je goed je rust neemt,wel af en toe even een stukje door je huis wandelen, anders verstijven je spieren, en er echt rekening mee houden dat je je aan de regels houd, dus geen bewegingen maken die je niet mag.

Over het algemeen zijn de eerste 3 tot 5 dagen het pijnlijkste, en daarna gaat de pijn geleidelijk aan afnemen.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Desert-Rose,

dank voor je reactie.

de medicatie neem ik trouw in.

welke bewegingen wel en niet mogen vind ik echt zeer lastig.

Ik woon alleen; de eerste twee dagen hulp geregeld voor het uit bed komen en daar lijkt het nu mis te gaan.

vanmorgen op bed geen pijn. Ik ga er uit ( na heel wat capriolen) en hoppa het schiet weer terug die pijn.

Heb ook al wel buiten stuk gewandeld. De chirurg zei dat wandelen mag, is dat wellicht toch teveel?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vanAnaarC

 

Buiten wandelen mag best, als je het maar kort houd, dus niet gelijk de hele stad door, gewoon een blokje om is geen probleem, en liever ook als er iemand met je meeloopt, want door de tramadol kun je duizelig worden.

Kun je niemand regelen die je af en toe even komt helpen met dingen, want het gaat hier wel om je herstel.

 

Slapen en makkelijker uit bed komen,  leg een aantal kussens op elkaar , zet daar een kussen recht tegenaan, zo lig je al hogerop in bed ( dit is ook beter omdat dan de zwelling iets minder blijft gedurende het slapen) en is het makkelijker om eruit te gaan.let erop dat je je niet afzet met je armen, alles vanuit de buikspieren en benen.

 

De zwelling is nog vocht en dat kan soms even duren voordat het weg is, goed drinken, water en groene thee,zo gaat het vocht eerder uit je lichaam.

 

Let erop dat je geen repeterende bewegingen maakt ( stofzuigen, dweilen, strijken, etc) niet met je ellebogen boven de schouders, niet zwaar tillen, dus ook geen pannen afgieten etc

 

Het is allemaal even behelpen, en alleen is soms lastig, maar vraag gewoon hulp.

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm ik heb wel iets meer dan blokje om gelopen..dan moet ik dat toch terug schroeven (niet alleen gaan wandelen hoor)

Het hoofdeind van mijn bed heb ik al helemaal omhoog gezet maar extra kussens is een goed idee.

een paar keer per ongeluk een strekkende beweging gemaakt maar al terug getrokken voordat de arm uitgestrekt was.

gelukkig zegt je lijf dan wel heel hard nee.

Ik hoop maar dat ik niets heb beschadigd door het uit bed komen want ik denk dat ik daar toch onbewust teveel mijn armen heb gebruikt.

Vanavond heb ik bezoek dan even met hen oefenenen hoe ik dat beste kan doen.

Moet toch hilarisch gezicht zijn voor een buitenstaander als je daaraan denkt.

koken, haren wassen etc daar heb ik al hulp voor gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allen,

 

Ik ben 37 jaar en woon in Brabant.

mijn kleine borsten was altijd een ding maar het ontbrak me vroeger aan geld en moed om er iets aan te doen.

Ik heb 7 heftige jaren achter de rug.

Ik heb een chronische ziekte waarvoor ik van 2009 t/m vorig jaar 18 keer ben geopereerd en 5 jaar geleden zijn mijn beide ouders overleden.

Dat geeft je een broodnuchtere kijk op de wereld en dan weet je dat alle clichees waar zijn;

'je moet zelf de slingers ophangen want een ander doet het niet'

Je moet nooit spijt krijgen van de dingen die je hebt gedaan maar van wat je niet hebt gedaan 

 

Kortom volgens mij las ik die quote zelfs hier op het forum 'ben wel klaar met de wandeling op pad der zelf acceptatie, het is ook te koop'

 

en nu dus gedaan!! helemaal blij vorige week een bv gehad. 

37c cc dual plane, ronde protheses.

Ik voel me zeer prima. herstel super snel maar dat wist ik al van al die andere operaties;)

 

zo ontzettend nieuwsgierig naar het eindresultaat.

 

de reden dat ik dit forum heb opgezocht. je wil toch graag dingen delen en weten of pijntjes die je voelt normaal zijn of even klagen omdat het lang duurt etc.

 

lieve groeten,

 

vanAnaarC

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei vanAnaarC:

Hoi allen,

 

Ik ben 37 jaar en woon in Brabant.

mijn kleine borsten was altijd een ding maar het ontbrak me vroeger aan geld en moed om er iets aan te doen.

Ik heb 7 heftige jaren achter de rug.

Ik heb een chronische ziekte waarvoor ik van 2009 t/m vorig jaar 18 keer ben geopereerd en 5 jaar geleden zijn mijn beide ouders overleden.

Dat geeft je een broodnuchtere kijk op de wereld en dan weet je dat alle clichees waar zijn;

'je moet zelf de slingers ophangen want een ander doet het niet'

Je moet nooit spijt krijgen van de dingen die je hebt gedaan maar van wat je niet hebt gedaan 

 

Kortom volgens mij las ik die quote zelfs hier op het forum 'ben wel klaar met de wandeling op pad der zelf acceptatie, het is ook te koop'

 

en nu dus gedaan!! helemaal blij vorige week een bv gehad. 

37c cc dual plane, ronde protheses.

Ik voel me zeer prima. herstel super snel maar dat wist ik al van al die andere operaties;)

 

zo ontzettend nieuwsgierig naar het eindresultaat.

 

de reden dat ik dit forum heb opgezocht. je wil toch graag dingen delen en weten of pijntjes die je voelt normaal zijn of even klagen omdat het lang duurt etc.

 

lieve groeten,

 

vanAnaarC

 

 

 

 

Jeetje jij heb al een hoop sh#t op je bordje gehad. Snap wel dat je hierdoor een andere kijk op het leven heb. En mijn complimenten dat dit, ondanks alles, zo positief is. Daar moet je heel sterk voor zijn. 

Hier kan ik nog een hoop van leren. 

Ik wens je een voorspoedig herstel!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei vanAnaarC:

Hoi allen,

 

Ik ben 37 jaar en woon in Brabant.

mijn kleine borsten was altijd een ding maar het ontbrak me vroeger aan geld en moed om er iets aan te doen.

Ik heb 7 heftige jaren achter de rug.

Ik heb een chronische ziekte waarvoor ik van 2009 t/m vorig jaar 18 keer ben geopereerd en 5 jaar geleden zijn mijn beide ouders overleden.

Dat geeft je een broodnuchtere kijk op de wereld en dan weet je dat alle clichees waar zijn;

'je moet zelf de slingers ophangen want een ander doet het niet'

Je moet nooit spijt krijgen van de dingen die je hebt gedaan maar van wat je niet hebt gedaan 

 

Kortom volgens mij las ik die quote zelfs hier op het forum 'ben wel klaar met de wandeling op pad der zelf acceptatie, het is ook te koop'

 

en nu dus gedaan!! helemaal blij vorige week een bv gehad. 

37c cc dual plane, ronde protheses.

Ik voel me zeer prima. herstel super snel maar dat wist ik al van al die andere operaties;)

 

zo ontzettend nieuwsgierig naar het eindresultaat.

 

de reden dat ik dit forum heb opgezocht. je wil toch graag dingen delen en weten of pijntjes die je voelt normaal zijn of even klagen omdat het lang duurt etc.

 

lieve groeten,

 

vanAnaarC

 

 

 

 

Hey, welkom!!

Hier is je voorsteltopic dus....was gister al aan t zoeken ma kon nix vinden.

 

Wauw, ik snap je én je heb hlml gelijk! Ik sta inmiddels hetzelfde in het leven. Heft in eigen handen nemen en niet dromen maar doen! Blij voor je dat je t heb gedaan en er easy doorheen gaat. Waar ben jij geholpen? 

 

Ik ben op 29 jan. Via faceland bij bauland geholpen. 400cc dualplane motiva rond full. Mocht je geïnteresseerd zijn dan kun je alles lezen in mijn eigen topic. Ik woon nu in Venlo daarvoor woonde ik ook in brabant (ehvn) x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elisa85 ik ben geopereerd in DG.

tot laaste moment nog getwijfeld;

Ik werk zelf in de medische wereld en ken veel PC's.

Nou die waren niet zo enthousiast over mijn plan...

uiteindelijk dacht ik oke wat weet ik ;

communicatie is Kak bij DG maar door mijn werk weet ik zelf veel dus ik heb ze niet nodig.

Wat als er toch complicaties zijn.. dan gaat het me geld kosten maar dan kan ik alsnog gebruik maken van mijn connecties..

halleluja dat het zo ontzettend goed gaat dat realiseer ik me wel hoor als je hier de verhalen leest.

 

Ik zal je toegang geven tot mijn album!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei vanAnaarC:

@prix jou ook toegang gegeven en dank voor je lieve woorden

 

Ze zijn voor 1 week po prachtig. Dat gaat natuurlijk alleen maar mooier worden. Ze passen heel mooi bij je postuur. Geniet ervan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel! denk wel dat mijn bestelde grote C kleine D iets groter gaat uitpakken maar dat zien we dan wel hahah

vandaag voelen ze opeens ook veel soepeler. 

zal over paar dagen weer een nieuwe foto maken als er wezelijk verschil is dan zet ik die erbij.

 

Ik ga weer snel aan het werk.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @vanAnaarC!

 

Welkom hier! Jeetje wat een jaren heb je achter de rug zeg! Inderdaad tijd om zelf de slingers op te hangen en van het leven een feestje te maken.

Inderdaad heel fijn dat je hier op het forum veel kunt terug lezen en vinden over de "pijntjes" die we allemaal ervaren. Daardoor krijg je als "leek" in ieder geval haha heel veel rust in je hoofd :4:

Ik ben zelf 2 februari geopereerd en vandaag weer voor het eerst aan het werk gegaan.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei vanAnaarC:

dankjewel! denk wel dat mijn bestelde grote C kleine D iets groter gaat uitpakken maar dat zien we dan wel hahah

vandaag voelen ze opeens ook veel soepeler. 

zal over paar dagen weer een nieuwe foto maken als er wezelijk verschil is dan zet ik die erbij.

 

Ik ga weer snel aan het werk.

groetjes!

Mag ik ook meekijken in je album? Spoedig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa 7 slechte jaren slechte goede:) kom maar op it's just begun 

 

ik heb je toegevoegd.

beetje zo speurend bij de andere albums denk ik toch uiteindelijk uit te komen op een grotere maat dan 'besteld' 

geen idee als ik in de lingeriewinkel liep vond ik cup C al groot dus ook nooit echt ster geweest in maten inschatten 

benieuwd wat jullie denken wat de maat zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vanAnaarC Ziet er al goed uit zeg voor zo kort po! Door welke pc ben je eigenlijk geopereerd? Ik heb je ook toegevoegd aan mijn album, ik heb 400 en 450 cc rond dual plane gekregen. Ik ben vandaag 7 weken po. 'Nep' borsten hebben blijkbaar een grotere bh maat nodig dan echte borsten :P Momenteel zit ik op een 75E maar het oogt meer als een D. Het kan zijn dat ik nog naar de 75F ga als mijn borstspier de komende weken nog wat meer gaat ontspannen. 

 

Je kunt anders Best_boobie een prive berichtje sturen met je afmetingen, voorsituatie en welke protheses je nu precies gekregen heeft, zij heeft veel ervaring met toekomstige cupmaten schatten. (natuurlijk zonder garantie :P) Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, je zou me een pb kunnen sturen, dan reken ik het voor je uit :P 

Maar uhm, zou je me ook willen toevoegen. Op deze manier word ik natuurlijk wel nieuwsgierig :rolleyes:

Je hebt wel nogal wat meegemaakt de laatste jaren.. Jeetje zeg.. Hoe meer je meemaakt, hoe nuchterder je vaak in het leven komt te staan. Merk het zelf ook. Sommige dingen laten je inzien dat je het leven moet leven, en moet hopen dat het vanzelf beter wordt. Dus heel goed hoe je het gedaan hebt :35: 

Mag ik vragen wat er precies aan de hand is, waarvoor je zo vaak geopereerd moest worden? En zijn die operaties nu klaar? Of staan er nog gepland voor de toekomst? (mag ook prive als je het liever niet hier verteld uiteraard, en als je het liever helemaal niet verteld, dan is dat evengoed prima!! )

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@vanAnaarC

 

Hoi meis,

 

Ik heb je topics even samengevoegd, verhuisd naar een andere categorie, en gedeeltelijk de titel aangepast, kan alleen nergens terug vinden door welke pc en welke locatie je bent geholpen, dus als je dat nog even wilt vermelden dan zet ik dat nog even  in de titel zodat die compleet is.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.