Ga naar inhoud

Sarah01 : BV: 28 december 1e consult: Rijnland Ziekenhuis Leiderdorp


Sarah01

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik ben Sarah, een 22-jarige hbo-studente uit Amsterdam. Op 28 december heb ik mijn eerste consult in het Rijnland Ziekenhuis in Leiderdorp (waar ik vandaan kom en waar mijn ouders nog steeds wonen).

Op mijn 14e begonnen al mijn vriendinnetjes borsten te krijgen. Ook bij mij is het rond die tijd begonnen, maar ook weer snel gestopt. Al snel had ik door dat ik veel langzamer was dan mijn vriendinnen, maar mijn ouders zeiden dat ik geduld moest hebben en dat mn borsten tot mn 21e door zouden groeien.

Inmiddels ben ik 22 en loop ik nog steeds met een A of AA-cupje rond (ik weet zelf de maat niet precies). Al jaren loop ik met het idee te spelen een borstvergroting te laten doen, maar ik vond mezelf altijd nog te jong. Nu is de tijd eindelijk gekomen dat ik mezelf oud genoeg vind, en daarom ben ik een paar weken geleden naar mn huisarts gegaan. Hij verwees mij al snel door naar het Rijnland ziekenhuis in Leiderdorp.

Mijn doel is absoluut niet om grote borsten te krijgen. Maar ik wil in ieder geval íéts hebben, en geen aa-cup! Ik ga dus voor een B, en hoop dat de chirurg dit kan verwezelijken

Is er trouwens iemand met ervaring in het Rijnland Ziekenhuis?

Groetjes,

Sarah V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sarah

Ik ben geholpen door Dr. Van Drunen in het Rijnland Ziekenhuis in Leiderdorp.

Wat ik een groot pluspunt vond was dat hij niet in cupmaten denkt. Hij gaf mij implantaten die ik in m'n bh moest doen en dan een truitje erover en dan kan je zelf bepalen hoe het staat op je groter of kleiner wilt.

Groetjes Sabine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.