Ga naar inhoud

Lai88 : 13 maart 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Lai88:

Ik ben net thuis heerlijk om thuis te zijn voelt toch wel lekkerder. De rit was wel even pittig maar het was te doen. We waren even nog langs de apotheek geweest heb me medicatie gehaald. 

 

Heb meer last van de liposuctie wat ik voel als ik sta of loop, zo lang ik lig voel ik me goed. 

 

Ik heb nog niet durven te kijken de verpleegster had de gaasjes verwisseld vanochtend ze vroeg of ze een foto moest nemen had dat liever niet. Ik wil ze nog niet zien tot volgende week bij de controle. Mijn buik ziet er wel al mooi plat uit en zit nog veel zwelling in. 

 

Ik raad het iedereen aan die het graag wilt laten doen heb zo lang getwijfeld en de angst van de narcose stelde indd niks voor. Gelukkig dat het allemaal voor bij is nu de rust nemen en lekker genieten van me tietjes hihi. 

Ohhhhhh wat goed.... 

Geniet lekker van je rust thuis.... heerlijk dat het zo goed gaat allemaal. ..

Hoop dat het bij mij ook zo voorspoedig gaat....

Ik wacht al op je volgende update :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi dames. 

 

Ik heb nog steeds niet durven te kijken naar me borsten. Heb beetje gespiekt vanuit de bovekant zag een deukje komt dat door de gaasjes die er nog op zitte? 

 

En heb nog veel pijn van de liposuctie slaap slecht vandaag 3e dag alweer. Hoop dat dit snel voorbij is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames vraagje? 

 

Ik heb de gaasjes nog in me sportbh heb nog niet durven te kijken. Is het erg als ik ze laat tot dinsdag heb ik een controle afspraak?? 

 

Het gaat wel al wat beter maar lopen is nog lastig het recht op staan maar dat komt door de liposuctie de bvk heb ik eigelijk geen last van voel ik niet veel van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Itsnique:

Hoi @Lai88

Heb je het antwoord al gevonden?

Ik ben benieuwd...

Denk eerlijk gezegt dat je wel moet verschonen. .. Wat waren de instructies van de PC?

Hoop dat je je al een stukje beter voelt 

Nee heb nog geen echt andwoordt kunnen vinden heb wel gelezen bij een ouwe topic dat iemand ze liet zitten was niet erg. Maar ik durf het niet! 

 

Ik w8 nog even ermee kijken in het weekend hoe ik me voel. Van de borsten voel ik eigelijk niks maar van de liposuctie pfff dat is wel even door bijten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Lai88:

Nee heb nog geen echt andwoordt kunnen vinden heb wel gelezen bij een ouwe topic dat iemand ze liet zitten was niet erg. Maar ik durf het niet! 

 

Ik w8 nog even ermee kijken in het weekend hoe ik me voel. Van de borsten voel ik eigelijk niks maar van de liposuctie pfff dat is wel even door bijten!

Jeetje nou ik moet me dus echt goed gaan voorbereiden op dit.... Heb je trouwens nog extra drukpak gekregen voor dat gebied en iets gebruikt zoals Arnica om de pijn te verzachten? Ik lees steeds goede dingen daarover.... 

Sterkte lieverd pittig dit ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Itsnique:

Jeetje nou ik moet me dus echt goed gaan voorbereiden op dit.... Heb je trouwens nog extra drukpak gekregen voor dat gebied en iets gebruikt zoals Arnica om de pijn te verzachten? Ik lees steeds goede dingen daarover.... 

Sterkte lieverd pittig dit ...

Dank je wel.

 

Jah ik heb een drukpak gekregen en sportbh en ze zitten allebei heel erg strak maar denk dat het ook wel goed is O strak anders word de zwelling all1 meer? 

 

Nee had niks ervoor gebruik geen druppels of iets anders. 

 

Ja bereid je maar voor het is met medicijnen goed te doen eigelijk maar het is gewoon heeel vervelend hele dag blijven liggen en krom lopen haha ga proberen morgen een stukje lopen misschien zal dat me wel goed doen?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Lai88:

Dank je wel.

 

Jah ik heb een drukpak gekregen en sportbh en ze zitten allebei heel erg strak maar denk dat het ook wel goed is O strak anders word de zwelling all1 meer? 

 

Nee had niks ervoor gebruik geen druppels of iets anders. 

 

Ja bereid je maar voor het is met medicijnen goed te doen eigelijk maar het is gewoon heeel vervelend hele dag blijven liggen en krom lopen haha ga proberen morgen een stukje lopen misschien zal dat me wel goed doen?! 

Haha is goed... Misschien gaat het je wel helpen ja.... succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Itsnique

 

Jah gaat al wat beter gelukkig. Kan wel al wat makkelijker staan en de pijn is veel minder. Dinsdag controle afspraak ben benieuwd. Maar voor de rest gaat al goed slapen gaat ook wat beter wel iritant om op me rug te slapen maar geen keus het moet wel.

 

 Xx lief dat je om me vraagt 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lai88

Doe het vandaag gewoon rustig aan en gelukkig heb je morgen controle.

Ik heb dat ook gehad en had toen een verkeerde beweging gemaakt in bed. Ik werd wakker met mijn armen boven mijn hoofd.

Misschien is het dat maar.

 

Hopelijk gaat het over tegen morgen.

:35:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Hoi @Lai88

Doe het vandaag gewoon rustig aan en gelukkig heb je morgen controle.

Ik heb dat ook gehad en had toen een verkeerde beweging gemaakt in bed. Ik werd wakker met mijn armen boven mijn hoofd.

Misschien is het dat maar.

 

Hopelijk gaat het over tegen morgen.

:35:

 

Ja het begint al wat minder te worden gelukkig. Ja ben benieuwd heb me boobies nog niet gezien ben zo benieuwd hoe ze eruit zien. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames. 

 

Nou ben geweest vanmiddag bij nio en heb me boobies gezien vond ze heel mooi gedaan! Ben er wel blij mee. Alleen jammer nio is zo haastig met alles.

 

Mocht de hema sportbh halen en aan doen. Heb dat gelijk gedaan en thuis me zelf goed gewassen en me haren gewassen heerlijk is dit!! Alleen is die sport bh wat strak had een 85 d moeten halen in plaats van 80 d heb nog veel zwelling van de liposuctie en de bvk.

 

Voor de rest gaat het heeel wat stuk beter gelukkig en ben blij met me boobies hopen dat het moooi littekens nou worden. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lai88:

Hallo dames. 

 

Nou ben geweest vanmiddag bij nio en heb me boobies gezien vond ze heel mooi gedaan! Ben er wel blij mee. Alleen jammer nio is zo haastig met alles.

 

Mocht de hema sportbh halen en aan doen. Heb dat gelijk gedaan en thuis me zelf goed gewassen en me haren gewassen heerlijk is dit!! Alleen is die sport bh wat strak had een 85 d moeten halen in plaats van 80 d heb nog veel zwelling van de liposuctie en de bvk.

 

Voor de rest gaat het heeel wat stuk beter gelukkig en ben blij met me boobies hopen dat het moooi littekens nou worden. 

 

 

Dat klinkt allemaal heel goed @Lai88. Ik ben blij voor jou. Heb je foto's genomen en in je album gezet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Dat klinkt allemaal heel goed @Lai88. Ik ben blij voor jou. Heb je foto's genomen en in je album gezet?

Hai ja ben er super blij mee hopen dat het mooi geneest.

 

Nee ik weet niet hoe dat werkt. Weet ook niet hoe ik toegang moet vragen om naar iemand de album te kunnen kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo dames

 

Het is alweer 4 weken geleden dat ik mijn bvk heb gehad. Het gaat veeel beter. Alleen heb ik een vraagje ik heb nog wel de hechtpleisters zitten op de tepels die zijn er nog niet uitgevallen, en durf er niet aan te zitten! Is dit niet erg zo te laten zitten tot ze er zelf afvallen? ben weer bang dat als ik ze eruit haal dat daar wondje onstaat. 

 

Onder de borst zijn er veel al af gevallen bij het doushen. Heb wel aan de hoeken van de borsten een klein gaatje maar zit een korst op en de andere kant een wit laagje erop net als eiwitte lijkt ? dat heb nio gesproken heeft me gezegt dat ik betandine er op moet doen en gaasje er over heen. 

 

Ben al1 vergeten te vragen over de hechtpleisters misschien dat iemand van de dames het hier ook had na 4 weken nog de pleisters erop zitten?? 

 

Xx lai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Lai88, wat fijn om jouw positieve ervaring te lezen.

ik wordt 8 mei ook door Nio geopereerd en krijg ook een verkleining.

Ik kan weinig info vinden over hem mbt een bkv. wel heel veel vergrotingen en ook foto's maar weinig foto's van BKV door hem uitgevoerd.

onwijs fijn voor je dat alles goed is gegaan en het hartstikke meevalt. hoe is de vorm nu? en hoe gaat het met je?

Heb je toevallig een foto van het resultaat voor mij? en hoe is het met je buik?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-4-2018 om 15:50 zei Lai88:

Hallo dames

 

Het is alweer 4 weken geleden dat ik mijn bvk heb gehad. Het gaat veeel beter. Alleen heb ik een vraagje ik heb nog wel de hechtpleisters zitten op de tepels die zijn er nog niet uitgevallen, en durf er niet aan te zitten! Is dit niet erg zo te laten zitten tot ze er zelf afvallen? ben weer bang dat als ik ze eruit haal dat daar wondje onstaat. 

 

Onder de borst zijn er veel al af gevallen bij het doushen. Heb wel aan de hoeken van de borsten een klein gaatje maar zit een korst op en de andere kant een wit laagje erop net als eiwitte lijkt ? dat heb nio gesproken heeft me gezegt dat ik betandine er op moet doen en gaasje er over heen. 

 

Ben al1 vergeten te vragen over de hechtpleisters misschien dat iemand van de dames het hier ook had na 4 weken nog de pleisters erop zitten?? 

 

Xx lai

@Lai88, misschien best even @best_boobie taggen. Die weet vaak raad. :42:

Ik had geen hechtpleisters maar had mijn BVK ook niet bij Nio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.