Ga naar inhoud

Lai88 : 13 maart 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi @Estherlu

 

Bedankt voor je berichtje.

Fijn dat het allemaal goed is gelopen.

Jah ik zie veel openwonden daar schrik ik ook van dan geneest het minder mooi ook. Gelukkig was dat niet het geval bij jou!

 

Ik heb even op jou profiel geklikt kan geen foto's zien weet niet hoe ik toegang moet vragen naar je album. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Succes morgen @Lai88.

En die narcose stelt niets voor.

Aan iets moois denken en voor je het weet ben je weer wakker met nieuwe boobies;

:53:

Dank je wel:unsure: ja ik zal aan me kinderen denken is het leukste waar ik op dat moment aan kan denken. Ik zal snel wat van me laten horen. Xx trusten alvast 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Bedankt lieffi. Ik ben net in de kamer terug ben nog wat slaperig. Heb nog geen pijn. Tot nu toe alleen me borsten branden een beetje. Ben benieuwd eat de arts zal zegge als hij langs komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Branden en drukkend gevoel had ik ook. Zorg dat je tijdig je pijnmedicatie neemt. Ik dacht na 3 dagen te kunnen stoppen maar dat was niet het geval. :kez_11:

Succes met je herstel en doe het rustig aan ook al voel je je goed.

Heb je drains?

En moet je een nachtje in het ziekenhuis blijven?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Branden en drukkend gevoel had ik ook. Zorg dat je tijdig je pijnmedicatie neemt. Ik dacht na 3 dagen te kunnen stoppen maar dat was niet het geval. :kez_11:

Succes met je herstel en doe het rustig aan ook al voel je je goed.

Heb je drains?

En moet je een nachtje in het ziekenhuis blijven?

 

Jah heb net 2 paracetamol genomen 2. 500mg. Jah het brandt heel erg me borsten jah heb drains . Moet indd een n8tje blijven slapen. Ze staan heel erg hoog en zijn hard. Heb nog.  Niet gekeken durf eigelijk niet. Raar is dat he

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Lai88:

Jah heb net 2 paracetamol genomen 2. 500mg. Jah het brandt heel erg me borsten jah heb drains . Moet indd een n8tje blijven slapen. Ze staan heel erg hoog en zijn hard. Heb nog.  Niet gekeken durf eigelijk niet. Raar is dat he

Komt goed meid. Veel drinken en rusten. Niet te veel op het forum zitten. :lazy2: is beter.

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies. :53:

Ben je eigenlijk helemaal ingepakt?

Ik heb de volgende dag gekeken toen ze het verband er af haalden en heb meteen foto's gemaakt. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Op naar een goed herstel. En gewoon pijnmedicatie innemen, als je de bloedspiegel stabiel houdt werkt het beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Komt goed meid. Veel drinken en rusten. Niet te veel op het forum zitten. :lazy2: is beter.

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies. :53:

Ben je eigenlijk helemaal ingepakt?

Ik heb de volgende dag gekeken toen ze het verband er af haalden en heb meteen foto's gemaakt. :4:

Ja heb ook zo een dorts heb al 2 liter water bijna op. Geen eetlust nog ook. Jah ben goed ingepakt lipo pak aan. Mijn smokey pak haha. En zo sport bh aan dat van voren sluit. Pijn is te doen als ik blijf liggen als ik ga plassen heb ik wel pijn .

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Itsnique:

@Lai88  spannend hoor hahaha ik zou ook niet durven kijken meteen ....

Rust lekker uit...

Ben zo benieuwd naar je resultaten... 

Heb je geen pijn van de lipo?

Ja ik durf niet kijken komt wel later. Het is een volle C geworden kleine D. Zei nio me ze staan wel echt hoog net of ik er wat in heb zitten. Ik een kleine anker trouwens gekregen zij nio me onder de borst dus maar klein beetje wou niet zo lange litteken! Hopen dat het nou mooi zal genezen.

 

Liposuctie ja als ik lig voel ik er niet veel van. Maar als ik op sta om naar de wc te lopen. Nou dan voel ik de pijn wel en morgen zal het denk ik wel iets erger worden maar hoe de verpleegster me al heeft gezegt als je de medicatie op tijd neemt is het allemaal goed te doen.  

 

Duurde wel even voordat ze met mij klaar waren ben 11 uur ongeveer na binnen gegaan bij de O.K en was rond half 4 wakker. Voor de rest is alles goed gegaan vertelde de arts mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LiaLa:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Op naar een goed herstel. En gewoon pijnmedicatie innemen, als je de bloedspiegel stabiel houdt werkt het beter.

Jah dat klopt tot nu toe is het goed te doen. De verpleegster vertelde me dat ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net thuis heerlijk om thuis te zijn voelt toch wel lekkerder. De rit was wel even pittig maar het was te doen. We waren even nog langs de apotheek geweest heb me medicatie gehaald. 

 

Heb meer last van de liposuctie wat ik voel als ik sta of loop, zo lang ik lig voel ik me goed. 

 

Ik heb nog niet durven te kijken de verpleegster had de gaasjes verwisseld vanochtend ze vroeg of ze een foto moest nemen had dat liever niet. Ik wil ze nog niet zien tot volgende week bij de controle. Mijn buik ziet er wel al mooi plat uit en zit nog veel zwelling in. 

 

Ik raad het iedereen aan die het graag wilt laten doen heb zo lang getwijfeld en de angst van de narcose stelde indd niks voor. Gelukkig dat het allemaal voor bij is nu de rust nemen en lekker genieten van me tietjes hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.