Ga naar inhoud

Lai88 : 13 maart 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Op ‎8‎-‎4‎-‎2018 om 15:50 zei Lai88:

Hallo dames

 

Het is alweer 4 weken geleden dat ik mijn bvk heb gehad. Het gaat veeel beter. Alleen heb ik een vraagje ik heb nog wel de hechtpleisters zitten op de tepels die zijn er nog niet uitgevallen, en durf er niet aan te zitten! Is dit niet erg zo te laten zitten tot ze er zelf afvallen? ben weer bang dat als ik ze eruit haal dat daar wondje onstaat. 

 

Onder de borst zijn er veel al af gevallen bij het doushen. Heb wel aan de hoeken van de borsten een klein gaatje maar zit een korst op en de andere kant een wit laagje erop net als eiwitte lijkt ? dat heb nio gesproken heeft me gezegt dat ik betandine er op moet doen en gaasje er over heen. 

 

Ben al1 vergeten te vragen over de hechtpleisters misschien dat iemand van de dames het hier ook had na 4 weken nog de pleisters erop zitten?? 

 

Xx lai

Heel eerlijk gezegd zou ik hier toch even over bellen met Nio.. Iedere arts heeft hier zo zijn eigen visie en handelswijze op, dus zou dit toch even met eigen pc bespreken :) 

Thanks @Doe ik het of niet? voor de tag :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 24-4-2018 om 11:43 zei Dnise:

@Lai88, wat fijn om jouw positieve ervaring te lezen.

ik wordt 8 mei ook door Nio geopereerd en krijg ook een verkleining.

Ik kan weinig info vinden over hem mbt een bkv. wel heel veel vergrotingen en ook foto's maar weinig foto's van BKV door hem uitgevoerd.

onwijs fijn voor je dat alles goed is gegaan en het hartstikke meevalt. hoe is de vorm nu? en hoe gaat het met je?

Heb je toevallig een foto van het resultaat voor mij? en hoe is het met je buik?

 

 Hallo @Dnise

 

 Het gaat goed met mij. Tijd gaat allemaal te snel eerst was het veeel lezen over bvk en ervaring en fotos zoeken nu is dat weer allemaal voorbij. Haha zit ik maar af en toe hier te kijken. 

 

Maar het gaat goed de vorm ben ik ook blij mee! Mooie dunne littekens gelukkig geen ontstekingen. Had kleine wondjes hele kleine maar is nadat ik een zalfje had gehad snel goed weer genezen. 

 

Verder gaat het goed! Had dit eerder moeten doen en ben heel blij dat de littekens mooi dun zijn geworden ze zijn nog wel rood maar het is ook nog niet zo lang geleden. 

 

Nou succes alvast moet goed komen bij nio!

 

Ik zal morgen en foto sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 29-4-2018 om 02:09 zei Lai88:

 Hallo @Dnise

 

 Het gaat goed met mij. Tijd gaat allemaal te snel eerst was het veeel lezen over bvk en ervaring en fotos zoeken nu is dat weer allemaal voorbij. Haha zit ik maar af en toe hier te kijken. 

 

Maar het gaat goed de vorm ben ik ook blij mee! Mooie dunne littekens gelukkig geen ontstekingen. Had kleine wondjes hele kleine maar is nadat ik een zalfje had gehad snel goed weer genezen. 

 

Verder gaat het goed! Had dit eerder moeten doen en ben heel blij dat de littekens mooi dun zijn geworden ze zijn nog wel rood maar het is ook nog niet zo lang geleden. 

 

Nou succes alvast moet goed komen bij nio!

 

Ik zal morgen en foto sturen.

@Lai88, ik ben ondertussen ook geopereerd en ben zo blij ermee. Het is zo erg meegevallen en hopelijk zullen de littekens net zo mooi als bij jouw worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 11-5-2018 om 20:09 zei Dnise:

@Lai88, ik ben ondertussen ook geopereerd en ben zo blij ermee. Het is zo erg meegevallen en hopelijk zullen de littekens net zo mooi als bij jouw worden.

Hoi  @Dnise hoe gaat het met je sorry ben al tijdje niet meer actief geweest.

 

Ben blij dat je er blij mee bent! hoe zijn de littekens nou? bij mij is het gelukkig dun streepje gebleven al1 waar het een klein beetje open was in de hoek is dat een beetje breed litteken. maar dat zie je ook niet veel ben er met dag blijer mee gelukkig xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.