Ga naar inhoud

Lai88 : 13 maart 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Lieve dames

 

Na paar maanden mee te lezen heb ik toch de stap genomen om even ook een topic te openen.

 

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Laila en moeder van 2 kinderen.

 

Ik heb een afspraak staan in maart. Maar ik ben weer zo erg aan het twijfelen?? ik ben bang van de littekens!? ben bij dokter Nio geweest en wil een verkleining en liften doen maar de littekens laten me erg twijfelen. Hij heeft me beloofd onder de borst maar een stukje te snijden niet van hoek tot hoek. Maar jah toch ergens twijfel ik want heb al een buikwandcorrectie en die is alles behalve mooi geworden. Zijn er dames met borstverkleining en liften mag of kan ik julli fotos zien. Ik ga ook een liposuctie buik doen tegelijk met de bvk en liften

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag @Lai88

Jij was ook al vroeg wakker - of kon je niet slapen?

Dat twijfelen hoort er allemaal bij - en valt niet mee.

Mijn BVK dateert van 6 december. Ik stuur je in een PB even een voor en na.

Sterkte en succes met je zoektocht naar informatie. Ga bij verschillende PC's op consult en doe het pas als je zeker bent dat je de littekens zal kunnen aanvaarden - zorg dat je vooral zelf achter je beslissing staat. Welke kant die ook uitgaat. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo doe ik het of niet

 

Ja ik was indd vroeg wakker van al dat getwijfel is me slaap zelfs weg. Ja bedankt heb je pb gezien. Fijn om fotos te zien dat gegoogle vind ik maar eng allemaal. 

19 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Dag @Lai88

Jij was ook al vroeg wakker - of kon je niet slapen?

Dat twijfelen hoort er allemaal bij - en valt niet mee.

Mijn BVK dateert van 6 december. Ik stuur je in een PB even een voor en na.

Sterkte en succes met je zoektocht naar informatie. Ga bij verschillende PC's op consult en doe het pas als je zeker bent dat je de littekens zal kunnen aanvaarden - zorg dat je vooral zelf achter je beslissing staat. Welke kant die ook uitgaat. :35:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo doe ik het of niet

 

Ja ik was indd vroeg wakker van al dat getwijfel is me slaap zelfs weg. Ja bedankt heb je pb gezien. Fijn om fotos te zien dat gegoogle vind ik maar eng allemaal. 

Op 14-2-2018 om 07:27 zei Doe ik het of niet?:
Op 15-2-2018 om 07:29 zei Doe ik het of niet?:

Iemand op het forum zei eens: de littekens zijn een teken van moed van het nemen van deze moeilijke beslissing. :147:

Ja dat geloof ik best het is indd een moeilijk beslissing.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14 februari 2018 om 03:48 zei Lai88:

Lieve dames

 

Na paar maanden mee te lezen heb ik toch de stap genomen om even ook een topic te openen.

 

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Laila en moeder van 2 kinderen.

 

Ik heb een afspraak staan in maart. Maar ik ben weer zo erg aan het twijfelen?? ik ben bang van de littekens!? ben bij dokter Nio geweest en wil een verkleining en liften doen maar de littekens laten me erg twijfelen. Hij heeft me beloofd onder de borst maar een stukje te snijden niet van hoek tot hoek. Maar jah toch ergens twijfel ik want heb al een buikwandcorrectie en die is alles behalve mooi geworden. Zijn er dames met borstverkleining en liften mag of kan ik julli fotos zien. Ik ga ook een liposuctie buik doen tegelijk met de bvk en liften

Hoi Laila, ik weet precies hoe je je voelt, ondanks mijn complicaties raad ik het echt een ieder die er last van heeft (nek/schouder/rug en hoofdpijnklachten) aan. De littekens zijn nu na 3 maanden nauwelijks te zien, en ik heb een donkere huidtype. Dr. van Selms schrok zelfs van het resultaat. Het was en is voor mij flink afzien geweest, maar het is het nog steeds waard hoor. Ik zou zeggen go 4 iT!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-2-2018 om 03:48 zei Lai88:

Lieve dames

 

Na paar maanden mee te lezen heb ik toch de stap genomen om even ook een topic te openen.

 

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Laila en moeder van 2 kinderen.

 

Ik heb een afspraak staan in maart. Maar ik ben weer zo erg aan het twijfelen?? ik ben bang van de littekens!? ben bij dokter Nio geweest en wil een verkleining en liften doen maar de littekens laten me erg twijfelen. Hij heeft me beloofd onder de borst maar een stukje te snijden niet van hoek tot hoek. Maar jah toch ergens twijfel ik want heb al een buikwandcorrectie en die is alles behalve mooi geworden. Zijn er dames met borstverkleining en liften mag of kan ik julli fotos zien. Ik ga ook een liposuctie buik doen tegelijk met de bvk en liften

De twijfels zijn zo herkenbaar en nu..ik zou het zo weer doen. Ondanks de complicatie die ik had en dat aan een kant de littekens groter zijn vanwege die complicatie.  Eindelijk heb ik de borsten waarvan ik droomde. Ik zal deze week even nieuwe foto's maken en je een bp'tje sturen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Katja.l:

Hoi Laila, ik weet precies hoe je je voelt, ondanks mijn complicaties raad ik het echt een ieder die er last van heeft (nek/schouder/rug en hoofdpijnklachten) aan. De littekens zijn nu na 3 maanden nauwelijks te zien, en ik heb een donkere huidtype. Dr. van Selms schrok zelfs van het resultaat. Het was en is voor mij flink afzien geweest, maar het is het nog steeds waard hoor. Ik zou zeggen go 4 iT!!!

Je stelt me echt gerust. Ja gelukkig dat het allemaal goed is gegaan bij jou en de littekens niet meer veel ziet. Zou ik foto mogen zien er van prive als je dat goed vind het gaat mij echt meer om de littekens maar jah elke huid is indd apart wat vele zeggen maar ergens stel ik me zelf gerust raar is dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LiaLa:

De twijfels zijn zo herkenbaar en nu..ik zou het zo weer doen. Ondanks de complicatie die ik had en dat aan een kant de littekens groter zijn vanwege die complicatie.  Eindelijk heb ik de borsten waarvan ik droomde. Ik zal deze week even nieuwe foto's maken en je een bp'tje sturen. 

Ik denk dat wel elke vrouw die een bvk wil laten doen deze twijfels zal hebben? Ik heb nou en 80E Wil graag een 80c hebben. Ja graag als je me fotos wil sturen bedankt voor het reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lai88; ik zou het ook zo weer doen. Ik ben ook heel blij met mijn kleinere boobies. Ik had een kleine complicatie (vanaf week 5/6) die ook wat meer litteken gaat achterlaten maar ik heb nog steeds geen spijt. :01:Makkelijke, stevige, kleine boobies en geen nek-, rug- of schouderpijn meer. 

't is te zeggen; nu weer wel omdat ik gevallen ben met skiën. :kez_11: Maar dat gaat weer over.

:147:

Succes nog met je besluit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Hey @Lai88; wat is eigenlijk je voorsituatie?

En was je herstel van de BWC problematisch dan of stoor je je aan de uiteindelijke littekens?

Haay..

 

Ik heb na 3 zwangerschappen met einde van het zwangerschap 94 te wegen hele erge hang boobies, en daar wil ik vanaf.Ik ben 29 jaar en vind nog te jong om nu al de rest van me leven me boobies te verbergen. Ik heb 24 uur een bh aan ook n8 ik schaam me ervoor en voel me niet op me gemak omdat ze zo erg hangen. En jah buikwand correctie heb ik in het buitenland laten doen en daar heb k erg spijt van!! De litteken is lelijk en scheef wat ik nooit had gedacht maar ik ga na me bvk een littekencorrectie doen hoop dat het dan wel mooi word in ieder geval bedoel beter als dit dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lai88,

Gisteren 1e consult gehad en ik wacht nu op een datum voor bvk bij Velthuis. Ik twijfel ook nog wel, voornamelijk omdat ik toch bang ben voor pijn, lang herstel en de verhouding met de rest van mijn figuur (wat er van over is na 2 zwangerschappen...) Littekens doen me dan weer minder (misschien omdat ik 10 jaar ouder ben, alles wordt minder mooi haha). Succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Lai88:

Je stelt me echt gerust. Ja gelukkig dat het allemaal goed is gegaan bij jou en de littekens niet meer veel ziet. Zou ik foto mogen zien er van prive als je dat goed vind het gaat mij echt meer om de littekens maar jah elke huid is indd apart wat vele zeggen maar ergens stel ik me zelf gerust raar is dat.

Ik zal je wat foto's in een pb sturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Janna1980:

Hi Lai88,

Gisteren 1e consult gehad en ik wacht nu op een datum voor bvk bij Velthuis. Ik twijfel ook nog wel, voornamelijk omdat ik toch bang ben voor pijn, lang herstel en de verhouding met de rest van mijn figuur (wat er van over is na 2 zwangerschappen...) Littekens doen me dan weer minder (misschien omdat ik 10 jaar ouder ben, alles wordt minder mooi haha). Succes met je beslissing!

Hoi janna1980

 

Jah het blijft een moeilijke keus! Hopen dat we er geen spijt van zullen hebben na de operatie.

 

Jah pijn moet wel even doorbijten en daar komen we wel overheen. Maar het blijft wel moeilijk als het misgaat of lelijke littekens voor altijd zult houden. Maar we moeten uitgaan van het beste misschien is dat wel het beste en is het eigelijk niet eens zo nodig om ons zo drum over te maken. Succses laat maar weten waneer het zal gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Janna1980

Hi Lai88,

 

Ik zie er voorlopig van af, eerst nog wat meer research doen, man net nieuwe job en misschien zelfs nog wachten tot de kinderen wat ouder zijn. Succes met je afspraak! Ik zou wat voorbeelden meenemen (foto's) en een lijstje met vragen, en ook vragen hoe hij denkt het te gaan doen, welke methode etc. Op mijn 1e consult kreeg ik voornamelijk te horen wat niet mogelijk was, maar geloof dat ik ook nog niet zo goed wist wat ik wilde (neig nu richting lift ipv verkleining, eigenlijk wil ik beide en dat zou niet kunnen). En ik denk dat ik een overnachting toch wel fijn vindt ivm jonge kinderen thuis (ff nachtje echt rust). Ik volg je verder! Groetjes Janna

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Janna1980:

Hi Lai88,

 

Ik zie er voorlopig van af, eerst nog wat meer research doen, man net nieuwe job en misschien zelfs nog wachten tot de kinderen wat ouder zijn. Succes met je afspraak! Ik zou wat voorbeelden meenemen (foto's) en een lijstje met vragen, en ook vragen hoe hij denkt het te gaan doen, welke methode etc. Op mijn 1e consult kreeg ik voornamelijk te horen wat niet mogelijk was, maar geloof dat ik ook nog niet zo goed wist wat ik wilde (neig nu richting lift ipv verkleining, eigenlijk wil ik beide en dat zou niet kunnen). En ik denk dat ik een overnachting toch wel fijn vindt ivm jonge kinderen thuis (ff nachtje echt rust). Ik volg je verder! Groetjes Janna

 

Hay janna1980

 

Ik heb 13 maart een afspraak staan bij dokter nio. Verkleining liften en liposuctie buik. Ik denk er al jaren over en heb de stap nou genomen. Ik ben alleen heel bang van de littekens hoop dat die mooi dun en klein zullen worden! Ik lees de hele dag door hoop dat het snel voorbij is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎6‎-‎3‎-‎2018 om 01:53 zei Lai88:

 

Hay janna1980

 

Ik heb 13 maart een afspraak staan bij dokter nio. Verkleining liften en liposuctie buik. Ik denk er al jaren over en heb de stap nou genomen. Ik ben alleen heel bang van de littekens hoop dat die mooi dun en klein zullen worden! Ik lees de hele dag door hoop dat het snel voorbij is.

Dr Nio is heel goed hoor. Ik zie alleen maar mooie dunne littekens van hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei gastmama:

Dr Nio is heel goed hoor. Ik zie alleen maar mooie dunne littekens van hem!

Ik heb eigelijk niks kunnen vinden over hem littekens. Zou dat wel graag willen zien. Heb in het balkje boven gezocht maar kon niks vinden en zien. 

 

Als er dames zijn met nio bvk of bv of ik in julli albums mag kijken :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je twijfel, zelf er 10 jaar over gedaan om het door te zetten (geen tijd, kleine kinderen, druk op het werk enz). Ik heb een borstkleining/lift zonder implantaten gehad bij de Bergman clinics.

Ik had een (zwaar hangende) e cup en nu een parmantige c cup. Ben erg blij met het resultaat en denk nu had ik het maar 10 jaar eerder gedaan. 

De eerste 4 weken zijn even pittig en heb ik heel rustig (lees netflixen op bed of de bank) aan gedaan maar nu  ruim 3 maanden verder, doe ik alles weer. Ook kan ik eindelijk weer sporten en paardrijden zonder pijn. 

De wonden zijn bij mij zonder complicaties genezen en de littekens beginnen al lichter te worden (Je ziet ze natuurlijk nog wel en ik hoop dat de littekencreme van de Bergman die ik nu gebruik ze verder doen vervagen. 

Ik wens je sterkte met het nemen van een beslissing.

Voor het resultaat zie mijn foto album op dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.