Ga naar inhoud

Littekencorrectie borstvergroting


Hallo.x

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Begin dit jaar heb ik een borstvergroting ondergaan. Het resultaat vind ik prachtig, alleen de littekens zitten zo'n 2cm á 2.5cm boven de borstplooi. Op mijn borsten dus.. Dit vind ik ontzettend lelijk en je ziet het ook bij het vooraanzicht. Ik heb een mail gestuurd naar mijn kliniek met daarin dat ik erg ontevreden ben over de littekens en het niet is geworden wat er beloofd werd.

Ik kreeg hierbij een littekencorrectie aangeboden, deze wordt volledig vergoed door de kliniek! 

Nu is mijn vraag of iemand hier ook ervaring mee heeft en of het litteken er beter uit komt te zien/of dat het naar de plooi verplaatst kan worden?! 

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 24-2-2018 om 21:36 zei Rocker:

Dat was bij mij aan het begin ook, maar je protheses moeten nog zakken waardoor je littekens in de borstplooi terecht komen.
Hoelang geleden ben je geopereerd?

Dankje voor je reactie! Goed om te horen. Ik ben 5 januari geopereerd! Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.