Ga naar inhoud

Operatie Diana Gabriels afgezegd goede keus?


Silvers

Aanbevolen berichten

Hi allemaal!,

 

Ik ben 19 jaar, ben echt helemaal gek van fitness en heb dan ook wedstrijden gedaan. Voor ik trainde had ik altijd een volle C maar sinds mijn vetpercentage zo omlaag is gegaan zijn 't echt theezakjes geworden. Dit jaar dan ook de knoop doorgehakt en besloten een borstvergroting te ondergaan. 

 

Ik kwam vooral via Youtube bij Diana Gabriels terecht, afgelopen weekend op consult geweest. Liep wel wat uit maar goed, alles ging heel vlot. Wat raar was was dat de operatie 5 dagen later ingepland kon worden terwijl er op de brief stond dat dit minimaal 7 dagen moest zijn. Ik vond het allemaal wel erg snel gaan en heb dus nog even gewacht met de betaling. Toen ik gisteravond op internet naar ervaringen van deze kliniek keek ben ik me rotgeschrokken.. zoveel negativiteit.. ik las verhalen over operaties onder tijddruk en zeer slechte nazorg. Ik heb me heel snel bedacht. Heb dan ook de operatie afgebeld. Was nog niet betaald en dit kon dus ook zonder extra kosten. Ik zou 400cc laten plaatsen trouwens. Ik ben nu van plan een afspraak te maken bij dr Straten, kliniek Hyendael. Of Boerhaave. Hoe denken jullie hierover? Zijn er meiden die wél een goede ervaring bij DG gehad hebben? Maar vooral, die na een complicatie goed geholpen zijn? En hebben jullie ervaring bij 1 vd andere 2 klinieken? 

 

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Silvers:

Hi allemaal!,

 

Ik ben 19 jaar, ben echt helemaal gek van fitness en heb dan ook wedstrijden gedaan. Voor ik trainde had ik altijd een volle C maar sinds mijn vetpercentage zo omlaag is gegaan zijn 't echt theezakjes geworden. Dit jaar dan ook de knoop doorgehakt en besloten een borstvergroting te ondergaan. 

 

Ik kwam vooral via Youtube bij Diana Gabriels terecht, afgelopen weekend op consult geweest. Liep wel wat uit maar goed, alles ging heel vlot. Wat raar was was dat de operatie 5 dagen later ingepland kon worden terwijl er op de brief stond dat dit minimaal 7 dagen moest zijn. Ik vond het allemaal wel erg snel gaan en heb dus nog even gewacht met de betaling. Toen ik gisteravond op internet naar ervaringen van deze kliniek keek ben ik me rotgeschrokken.. zoveel negativiteit.. ik las verhalen over operaties onder tijddruk en zeer slechte nazorg. Ik heb me heel snel bedacht. Heb dan ook de operatie afgebeld. Was nog niet betaald en dit kon dus ook zonder extra kosten. Ik zou 400cc laten plaatsen trouwens. Ik ben nu van plan een afspraak te maken bij dr Straten, kliniek Hyendael. Of Boerhaave. Hoe denken jullie hierover? Zijn er meiden die wél een goede ervaring bij DG gehad hebben? Maar vooral, die na een complicatie goed geholpen zijn? En hebben jullie ervaring bij 1 vd andere 2 klinieken? 

 

xxxxxxx

Hoi hoi

Dr. Straten is een hele goede pc, en ook bij Boerhaave werken goede pc's. Ook de nazorg is in beide klinieken goed, zover ik daarover kan oordelen, dus ik denk dat je absoluut een goede keuze gemaakt hebt om af te zeggen.
Het is wettelijk zo, dat je een 'redelijke' bedenktermijn moet hebben, en dat 'redelijk' is eigenlijk verwoord naar 7 dagen. In eerdere rechtszaken, wordt een week idd gezien als de 'redelijke' termijn, zoals deze in de informed consent genoemd wordt.

Ik zag tevens je aanvraag voor de club van maart, maar ik kan meiden pas toevoegen als ze daadwerkelijk een operatiedatum hebben. Anders wordt het erg onoverzichtelijk :)
Dus laat het me even weten als je een datum hebt gepland bij een van de klinieken waar je nog op consult gaat, dan kan ik je toelaten. 

Updates kunnen gewoon in dit topic, en als je mij of desert rose dan tagt, dan kunnen we je titel tzt aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Zo heb je alles makkelijk bij elkaar staan :)
Stuur me maar ff een pb tegen de tijd dat je een datum hebt, om je toe te laten in de club. Dan komt het dan in orde :)

 

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Silvers, ik begrijp je keuze om de operatie af te zeggen via DG. Lijkt me toch lastig als je er zo naar uit kijkt en eindelijk de knoop hebt doorgehakt!

 

Ikzelf ben 27 december door dr. Straten geopereerd via kliniek Heyendael. Ben tot nu toe ontzettend tevreden! Je kunt mijn ervaring tijdens het consult en de operatie in mijn topic lezen. Je krijgt via Heyendael standaard 1 jaar nazorg, met de mogelijkheid om voor een extra bedrag voor 3 of 5 jaar nazorg te kiezen. Ikzelf heb voor 3 jaar gekozen omdat dit me toch wel een veilig gevoel gaf. 

 

Ik ben nu bijna 7 weken po, en als ik tijdens mijn herstel periode belde of mailde kreeg ik heel snel een reactie op mijn vragen. Toen ik rond de 3 weken po was merkte ik vrijdagnacht toen ik naar bed ging dat er een hechting uit mijn litteken stak, het rood was en er wat vocht uit kwam. Ik heb meteen foto’s gemaakt en om 2 uur snachts een mail gestuurd, met de verwachting dat ik pas maandag een reactie zou krijgen ivm met het weekend. Toen ik zaterdagochtend wakker werd om 09:00 had ik al een reactie van dr. Straten zelf die me geruststelde en advies gaf! Ze hebben ook een noodnummer wat je altijd kunt bellen, maar dat vond ik voor die hechting niet nodig. Toch was het een hele geruststelling dat ik zo snel een reactie kreeg van de pc zelf :) 

 

Ik kon vrij snel terecht bij Heyendael voor een consult, en je kunt onder voorbehoud ook al een optie nemen op een eventuele operatiedatum. Je kunt altijd bij beiden een consult inplannen en kijken bij wie je je het best voelt!

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook best slechte ervaringen met Diana Gabriels. Ik was daar op consult geweest, was allemaal heel erg lopende band werk, alles liep ook anderhalf uur uit. Toen aan de beurt had ik echt het gevoel dat ik moest haasten, de vrouw waarmee ik het consult had kwam wat geïrriteerd over als ik een vraag stelde. Ook vond ik het niet fijn dat ik geen idee had wie dan mijn PC was, ik kreeg alleen een naam maar geen gesprek. Toch een operatie gepland omdat het bij Diana snel kon en het was goedkoper dan andere klinieken (dom dom dom). 

 

Omday ik ondergewicht had moest ik bloed laten prikken. Dit heb ik gedaan en mijn dokter zei dat alles in orde was. De resultaten had ik gestuurd naar Mn PC. Kreeg ik een paar dagen voor de operatie te horen dat de PC mij niet wou opereren omdat mijn kalium waarde niet goed was. Ik mijn dokter gebeld, die zei gewoon dat het prima was. Ik de kliniek gebeld, werd elke keer door verbonden en niemand wist waar ik het over had. Mijn PC was ineens op vakantie en kon het ook niet uitleggen.

 

al met al, super vage kliniek die volgens mij alleen maar uit is op geld. Ik betaal nu veel meer bij Bergman kliniek (bijna het dubbele) maar ik kan ook na de operatie altijd terecht en alles is veel persoonlijker, dat vind ik het dan wel waard. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Aloysa:

Hoi @Silvers, ik begrijp je keuze om de operatie af te zeggen via DG. Lijkt me toch lastig als je er zo naar uit kijkt en eindelijk de knoop hebt doorgehakt!

 

Ikzelf ben 27 december door dr. Straten geopereerd via kliniek Heyendael. Ben tot nu toe ontzettend tevreden! Je kunt mijn ervaring tijdens het consult en de operatie in mijn topic lezen. Je krijgt via Heyendael standaard 1 jaar nazorg, met de mogelijkheid om voor een extra bedrag voor 3 of 5 jaar nazorg te kiezen. Ikzelf heb voor 3 jaar gekozen omdat dit me toch wel een veilig gevoel gaf. 

 

Ik ben nu bijna 7 weken po, en als ik tijdens mijn herstel periode belde of mailde kreeg ik heel snel een reactie op mijn vragen. Toen ik rond de 3 weken po was merkte ik vrijdagnacht toen ik naar bed ging dat er een hechting uit mijn litteken stak, het rood was en er wat vocht uit kwam. Ik heb meteen foto’s gemaakt en om 2 uur snachts een mail gestuurd, met de verwachting dat ik pas maandag een reactie zou krijgen ivm met het weekend. Toen ik zaterdagochtend wakker werd om 09:00 had ik al een reactie van dr. Straten zelf die me geruststelde en advies gaf! Ze hebben ook een noodnummer wat je altijd kunt bellen, maar dat vond ik voor die hechting niet nodig. Toch was het een hele geruststelling dat ik zo snel een reactie kreeg van de pc zelf :) 

 

Ik kon vrij snel terecht bij Heyendael voor een consult, en je kunt onder voorbehoud ook al een optie nemen op een eventuele operatiedatum. Je kunt altijd bij beiden een consult inplannen en kijken bij wie je je het best voelt!

 

Succes!

Hoi Aloysa, 

 

Ja dit is zeker een domper.. ik voel me ook best rot nu. Je hebt je er toch helemaal op ingesteld.. en dan gaat het niet door. Maar het is ook dom van mij geweest om niet naar meerdere ervaringen te kijken vóór ik de operatie inplande, ik keek alleen op de website/instagram van DG zelf. Dit is natuurlijk alleen maar positief.... 

 

Wat goed! Wat een service, ik ga het zeker lezen. Ik wil ook zeker een consult gaan inplannen hier vandaag, ga zometeen bellen. Dat is ook vooral waar 't mij om gaat de garantie op nazorg. Enige nadeel is dat deze kliniek in Nijmegen zit terwijl ik in Amsterdam woon... maar dat moet ik er maar voor over hebben. :) 

 

dankjewel voor je bericht! @Aloysa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.