Ga naar inhoud

HELP 2 weken PO, Gek spiertje/adertje. Ervaring?


Gast Desire1308

Aanbevolen berichten

Gast Desire1308

Hi meiden,

 

ik heb een dringende vraag. Nu ik mijn armen weer omhoog kan doen (rustig). Verschijnt er steeds een verticaal gek spiertje of adertje onder mijn borst. Het trekt heel erg en zit heel strak, alsof het vast zit aan iets. Het zit heel vervelend. Heeft iemand hier ervaring mee? 

Please help.

 

bedankt alvast.

xxxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, volgens mij is het een Mondor’s Cord. Ik heb er geen ervaring mee, maar las het eerder hier op het forum. Als je het in de zoekbalk typt terwijl je in de startpagina bent, zou je het moeten kunnen vinden. Dit is een topic dat erover gaat: 

Of anders Google. Volgens mij is het niet ernstigs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Desire1308

 

12 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Moet je niet 6 weken wachten voor je je armen weer omhoog doet?

Ik kan er niks zinnigs over zeggen maar ik zou die beweging in ieder geval achterwege laten dan.

Ik deed bij de eerste check up al zelf me shirt weer aan en dat was gewoon goed. Het is niet dat ik uitbundig sta te zwaaien. Maar voorzichtig mijn shirt aan doen, kan geen kwaad denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Desire1308
3 minuten geleden zei Jolly83:

Hoi, volgens mij is het een Mondor’s Cord. Ik heb er geen ervaring mee, maar las het eerder hier op het forum. Als je het in de zoekbalk typt terwijl je in de startpagina bent, zou je het moeten kunnen vinden. Of anders Google. Volgens mij is het niet ernstigs

Oh thanks!! ik ga het even opzoeken. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt! Dat is Mondors cord. Dat isa en ontsteking van een bloedvat/ kleine ader. Dit komt vaker voor na chirurgische ingrepen. Als je pijn hebt kun je paracetamol of ibuprofen gebruiken. Normaliter verdwijnt Mondors cord na ongeveer een week of 6.

Veel sterkte ermee, @Desire1308.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.