Ga naar inhoud

dames met 80 omtrek?


Aanbevolen berichten

Ik meld me ook hier! Ik heb zelfs 85, volgens de PC heb ik dus een brede borstkast en zal ik hunkemoller enzo links moeten gaan laten liggen. Bummer!

Ik heb woensdag mijn operatie, zal tussen de 400 en 500cc krijgen en dus uitkomen op een D-cup. 

 

Als het mag zou ik het fijn vinden om bij jullie albums te kijken hoe het bij jullie is geworden qua resultaat of voorsituatie. :)

 

Verder kreeg ik de tip alvast sportbh's te bestellen. Ik heb er al een paar liggen in maat XL, maar die zit qua omvang strak om mijn ribben, alleen de cups kunnen wel nog gevuld worden denk ik.. 

Waar hebben jullie je sportBH's besteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei C-her:

Ik meld me ook hier! Ik heb zelfs 85, volgens de PC heb ik dus een brede borstkast en zal ik hunkemoller enzo links moeten gaan laten liggen. Bummer!

Ik heb woensdag mijn operatie, zal tussen de 400 en 500cc krijgen en dus uitkomen op een D-cup. 

 

Als het mag zou ik het fijn vinden om bij jullie albums te kijken hoe het bij jullie is geworden qua resultaat of voorsituatie. :)

 

Verder kreeg ik de tip alvast sportbh's te bestellen. Ik heb er al een paar liggen in maat XL, maar die zit qua omvang strak om mijn ribben, alleen de cups kunnen wel nog gevuld worden denk ik.. 

Waar hebben jullie je sportBH's besteld?

Hoihoi, woensdag dat is ook al snel!

Ik heb nog geen album, word 28 april pas geopereerd.. 

ik heb nu 80AA en mijn pc zei dat ik met de 375cc die ik krijg op een 80D kon uitkomen. Ik denk dus dat ik pas in april foto's hier ga plaatsen. De sportbh heb ik alvast besteld via de online shop van Diana Gabriels. de levertijd is echter wel lang (sowieso pas eind februari), dus als je woensdag al je operatie hebt, zou ik hem ergens anders bestellen.

heel veel succes met je operatie, hoop dat je straks lekker kan gaan genieten van je nieuwe boobies ! :) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.