Spring naar bijdragen
Borsten Forum

Recommended Posts

1 uur geleden zei Wens2017:

zelf ooit t adviez gehad bij hunkemoller dat de cups 'horen' te kieren... ten eerste zat dat echt niet lekker en ten 2e ziet t er niet uit nog buiten t feit dat t dus echt niet zo hoort de zitten. 

Hahaha..... die verkoopster wilde wel hééééél graag verkopen :45:.

Xx Jaydee 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Jaydee:

Hahaha..... die verkoopster wilde wel hééééél graag verkopen :45:.

Xx Jaydee 

Ja echt he! Heb t toen ook niet gedaan haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Annemarte:

Hee allemaal,

Ik vroeg me af of er dames zijn met een 80 omtrek en wat een borstvergroting voor hen gedaan heeft. Ik lees voornamelijk veel 70 en 75, maar aangezien ik zelf 80 heb, ben ik erg benieuwd naar hoe dit uitpakt. Bijv. met hoeveel cc van welke naar welke cup gegaan? Staan ze ver uit elkaar of juist dichtbij elkaar (omdat je met 80 net iets breder dan gemiddeld bent)? 

Ik heb momenteel zelf 80AA en krijg mentor rond 375cc HP dual plane (pc zei dat dit op een 80D uit zou komen)

Hoop dat iemand haar ervaring met mij wil delen :) 

Hoi

Ik heb ook een omtrek van 80. Ik heb 350cc anatomisch dual plane laten plaatsen. Ik had 80AA/A en zit nu op 80D. Mijn borsten staan iets uit elkaar, netzo als mijn voorsituatie. Ik ben bijna anderhalf jaar po...

lieve gr eef...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 hours ago, Annemarte said:

Hee allemaal,

Ik vroeg me af of er dames zijn met een 80 omtrek en wat een borstvergroting voor hen gedaan heeft. Ik lees voornamelijk veel 70 en 75, maar aangezien ik zelf 80 heb, ben ik erg benieuwd naar hoe dit uitpakt. Bijv. met hoeveel cc van welke naar welke cup gegaan? Staan ze ver uit elkaar of juist dichtbij elkaar (omdat je met 80 net iets breder dan gemiddeld bent)? 

Ik heb momenteel zelf 80AA en krijg mentor rond 375cc HP dual plane (pc zei dat dit op een 80D uit zou komen)

Hoop dat iemand haar ervaring met mij wil delen :) 

Ik geef je toegang tot mijn album. ik had 80 A. nu zei een vriendin van me dat ik geen 80 A heb maar dat ik het nooit fatsoenlijk heb laten opmeten. enfin met meetlint eromheen is het 80 cm 

zoals je op de foto's kan zien ik ben breed maar er zitten geen vetjes op.

hopelijk heb je er iets aan!

ik heb precies hetzelfde gekregen als ze jou hebben geadviseerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 hours ago, e.e.f. said:

Hoi

Ik heb ook een omtrek van 80. Ik heb 350cc anatomisch dual plane laten plaatsen. Ik had 80AA/A en zit nu op 80D. Mijn borsten staan iets uit elkaar, netzo als mijn voorsituatie. Ik ben bijna anderhalf jaar po...

lieve gr eef...

Eef zou ik bij jou mogen kijken?

ik heb 375 cc rond en als jij nu 80 D hebt ben ik toch benieuwd waar ik uit ga komen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@vanAnaarC  Ik heb geen album. Ik was allang geopereerd toen ik dit form tegenkwam helaas...Misschien ga ik binnenkort wel een foto posten :141:

lieve gr eef...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@e.e.f. geen probleem

ik zal je toevoegen aan dat van mij benieuwd wat jij denkt dat mijn cupmaat gaat worden dan.

Ik ben nog geen maten expert haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei e.e.f.:

Hoi

lieve gr eef...

Ooh dan heb je precies de cup die ik ook hoop te krijgen ! Dankjewel voor je reactie!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei vanAnaarC:

Ik geef je toegang tot mijn album. ik had 80 A. nu zei een vriendin van me dat ik geen 80 A heb maar dat ik het nooit fatsoenlijk heb laten opmeten. enfin met meetlint eromheen is het 80 cm 

zoals je op de foto's kan zien ik ben breed maar er zitten geen vetjes op.

hopelijk heb je er iets aan!

ik heb precies hetzelfde gekregen als ze jou hebben geadviseerd.

Dankjewel! Jij bent dus ook nog niet geopereerd las ik in je latere berichtjes? Spannend, wanneer mag je?

Edit: oeps, las verkeerd. Zag net je voorsteltopic! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@vanAnaarC Heb je album gekeken. Ze zien er heel mooi uit!!!

Denk dat je wel op een mooie c misschien wel d gaat uitkomen. Ik ben ook geen expert hierin dus bijt je er niet op vast he...:D

lieve gr eef...

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik meld me ook hier! Ik heb zelfs 85, volgens de PC heb ik dus een brede borstkast en zal ik hunkemoller enzo links moeten gaan laten liggen. Bummer!

Ik heb woensdag mijn operatie, zal tussen de 400 en 500cc krijgen en dus uitkomen op een D-cup. 

Als het mag zou ik het fijn vinden om bij jullie albums te kijken hoe het bij jullie is geworden qua resultaat of voorsituatie. :)

Verder kreeg ik de tip alvast sportbh's te bestellen. Ik heb er al een paar liggen in maat

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.
L, maar die zit qua omvang strak om mijn ribben, alleen de cups kunnen wel nog gevuld worden denk ik.. 

Waar hebben jullie je sportBH's besteld?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei C-her:

Ik meld me ook hier! Ik heb zelfs 85, volgens de PC heb ik dus een brede borstkast en zal ik hunkemoller enzo links moeten gaan laten liggen. Bummer!

Ik heb woensdag mijn operatie, zal tussen de 400 en 500cc krijgen en dus uitkomen op een D-cup. 

Als het mag zou ik het fijn vinden om bij jullie albums te kijken hoe het bij jullie is geworden qua resultaat of voorsituatie. :)

Verder kreeg ik de tip alvast sportbh's te bestellen. Ik heb er al een paar liggen in maat

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.
L, maar die zit qua omvang strak om mijn ribben, alleen de cups kunnen wel nog gevuld worden denk ik.. 

Waar hebben jullie je sportBH's besteld?

Hoihoi, woensdag dat is ook al snel!

Ik heb nog geen album, word 28 april pas geopereerd.. 

ik heb nu 80AA en mijn pc zei dat ik met de 375cc die ik krijg op een 80D kon uitkomen. Ik denk dus dat ik pas in april foto's hier ga plaatsen. De sportbh heb ik alvast besteld via de online shop van Diana Gabriels. de levertijd is echter wel lang (sowieso pas eind februari), dus als je woensdag al je operatie hebt, zou ik hem ergens anders bestellen.

heel veel succes met je operatie, hoop dat je straks lekker kan gaan genieten van je nieuwe boobies ! :) 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Annemarte thank you! Ik mag voorlopig toch nog geen BH aan na de operatie, maar moet een paar weken zo’n band omhouden. Ik ga iig morgen wel voor de zekerheid rondneuzen en bestellen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had 80A of 80B, met 500cc heb ik nu 80F maar meestal 75G. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com