Ga naar inhoud

dames met 80 omtrek?


Aanbevolen berichten

Hee allemaal,

Ik vroeg me af of er dames zijn met een 80 omtrek en wat een borstvergroting voor hen gedaan heeft. Ik lees voornamelijk veel 70 en 75, maar aangezien ik zelf 80 heb, ben ik erg benieuwd naar hoe dit uitpakt. Bijv. met hoeveel cc van welke naar welke cup gegaan? Staan ze ver uit elkaar of juist dichtbij elkaar (omdat je met 80 net iets breder dan gemiddeld bent)? 

Ik heb momenteel zelf 80AA en krijg mentor rond 375cc HP dual plane (pc zei dat dit op een 80D uit zou komen)

 

Hoop dat iemand haar ervaring met mij wil delen :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een 80b. Verdonck zei dat ik met Motiva round 375cc dual plane op een ruime D cup uit zou komen. Ben 4 dagen terug geopereerd, dus kan er verder nog weinig over zeggen aangezien ik nog 1,5 week in het verband moet blijven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, 

 

mijn voorsituatie was een 80A. Nu ben ik 8 weken po en heb ik van bh’s een 80D/75E. Ik heb 295cc Natrelle gekregen. Mijn album staat op openbaar dus daar kun je even kijken. Als ik bh’s draag gaan mijn borsten dichter bij elkaar staan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, 

 

mijn voorsituatie was een 80A. Nu ben ik 8 weken po en heb ik van bh’s een 80D/75E. Ik heb 295cc Natrelle gekregen. Mijn album staat op openbaar dus daar kun je even kijken. Als ik bh’s draag gaan mijn borsten dichter bij elkaar staan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Leen_:

Hoi hoi, 

 

mijn voorsituatie was een 80A. Nu ben ik 8 weken po en heb ik van bh’s een 80D/75E. Ik heb 295cc Natrelle gekregen. Mijn album staat op openbaar dus daar kun je even kijken. Als ik bh’s draag gaan mijn borsten dichter bij elkaar staan.

 

x

Mooie maat! Ik ben vrij nieuw op het forum dus heb nog geen idee hoe ik iemands foto's kan bekijken haha oeps :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Lindsey:

Ik had een 80b. Verdonck zei dat ik met Motiva round 375cc dual plane op een ruime D cup uit zou komen. Ben 4 dagen terug geopereerd, dus kan er verder nog weinig over zeggen aangezien ik nog 1,5 week in het verband moet blijven. 

Netjes! succes met het herstel!:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Lindsey:

Ik had een 80b. Verdonck zei dat ik met Motiva round 375cc dual plane op een ruime D cup uit zou komen. Ben 4 dagen terug geopereerd, dus kan er verder nog weinig over zeggen aangezien ik nog 1,5 week in het verband moet blijven. 

Wat heb jij een leuke profielfoto! Past ook helemaal bij mij. Zelfs met een BVK. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Wens2017:

Ik had een lege 80c, zit een beetje tussen de 75 en 80 in qua omvang, hangt heel erg van de hoeveelheid elastiek in de band af. Ik heb 425cc full van motiva en kom tot nu toe uit pp 80f of 75g

Ik heb dat ook, volgens honkemoller online meet ik 80AA, maar als ik in de winkel 75A pas zitten deze ook goed. Mooie maat heb je gekregen, geniet ervan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Annemarte:

Ik heb dat ook, volgens honkemoller online meet ik 80AA, maar als ik in de winkel 75A pas zitten deze ook goed. Mooie maat heb je gekregen, geniet ervan!

Je kunt je maat eigenlijk niet opmeten door de onder en bovenweidte op te meten. Zoek maar eens op google hoe je een bh echt hoort op te meten, heb ik ook gedaan en dan denk je, die meiden van de hunkemoller bakken er vaak maak maar weinig van. Als je omvang bijv 82cm is dan zou je eigenlijk een bh met omvang 70 of 75 moeten hebben. Ik heb er veel aan gehad en ga nog ff t filmpje kijken als ik weer bhs mag kopen, ben nu met 1 borst 4 weken po vandaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wens2017:

Je kunt je maat eigenlijk niet opmeten door de onder en bovenweidte op te meten. Zoek maar eens op google hoe je een bh echt hoort op te meten, heb ik ook gedaan en dan denk je, die meiden van de hunkemoller bakken er vaak maak maar weinig van. Als je omvang bijv 82cm is dan zou je eigenlijk een bh met omvang 70 of 75 moeten hebben. Ik heb er veel aan gehad en ga nog ff t filmpje kijken als ik weer bhs mag kopen, ben nu met 1 borst 4 weken po vandaar.

Ooh dat verklaart een hoop... ik heb toevallig omvang van 82cm ja, en vind bh met 75 omvang een stuk beter zitten dan met 80. Dankjewel voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in theorie klopt dat, toch altijd ff passen denk ik hoor. Je hoort het tussenstukje bij je borstbeen niet naar voren te kunnen trekken en de cups moeten echt aansluiten, zelf ooit t adviez gehad bij hunkemoller dat de cups 'horen' te kieren... ten eerste zat dat echt niet lekker en ten 2e ziet t er niet uit nog buiten t feit dat t dus echt niet zo hoort de zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wens2017:

zelf ooit t adviez gehad bij hunkemoller dat de cups 'horen' te kieren... ten eerste zat dat echt niet lekker en ten 2e ziet t er niet uit nog buiten t feit dat t dus echt niet zo hoort de zitten. 

Hahaha..... die verkoopster wilde wel hééééél graag verkopen :45:.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Annemarte:

Hee allemaal,

Ik vroeg me af of er dames zijn met een 80 omtrek en wat een borstvergroting voor hen gedaan heeft. Ik lees voornamelijk veel 70 en 75, maar aangezien ik zelf 80 heb, ben ik erg benieuwd naar hoe dit uitpakt. Bijv. met hoeveel cc van welke naar welke cup gegaan? Staan ze ver uit elkaar of juist dichtbij elkaar (omdat je met 80 net iets breder dan gemiddeld bent)? 

Ik heb momenteel zelf 80AA en krijg mentor rond 375cc HP dual plane (pc zei dat dit op een 80D uit zou komen)

 

Hoop dat iemand haar ervaring met mij wil delen :) 

 

 

Hoi

 

Ik heb ook een omtrek van 80. Ik heb 350cc anatomisch dual plane laten plaatsen. Ik had 80AA/A en zit nu op 80D. Mijn borsten staan iets uit elkaar, netzo als mijn voorsituatie. Ik ben bijna anderhalf jaar po...

 

lieve gr eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, Annemarte said:

Hee allemaal,

Ik vroeg me af of er dames zijn met een 80 omtrek en wat een borstvergroting voor hen gedaan heeft. Ik lees voornamelijk veel 70 en 75, maar aangezien ik zelf 80 heb, ben ik erg benieuwd naar hoe dit uitpakt. Bijv. met hoeveel cc van welke naar welke cup gegaan? Staan ze ver uit elkaar of juist dichtbij elkaar (omdat je met 80 net iets breder dan gemiddeld bent)? 

Ik heb momenteel zelf 80AA en krijg mentor rond 375cc HP dual plane (pc zei dat dit op een 80D uit zou komen)

 

Hoop dat iemand haar ervaring met mij wil delen :) 

 

Ik geef je toegang tot mijn album. ik had 80 A. nu zei een vriendin van me dat ik geen 80 A heb maar dat ik het nooit fatsoenlijk heb laten opmeten. enfin met meetlint eromheen is het 80 cm 

zoals je op de foto's kan zien ik ben breed maar er zitten geen vetjes op.

hopelijk heb je er iets aan!

ik heb precies hetzelfde gekregen als ze jou hebben geadviseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, e.e.f. said:

 

Hoi

 

Ik heb ook een omtrek van 80. Ik heb 350cc anatomisch dual plane laten plaatsen. Ik had 80AA/A en zit nu op 80D. Mijn borsten staan iets uit elkaar, netzo als mijn voorsituatie. Ik ben bijna anderhalf jaar po...

 

lieve gr eef...

Eef zou ik bij jou mogen kijken?

ik heb 375 cc rond en als jij nu 80 D hebt ben ik toch benieuwd waar ik uit ga komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei e.e.f.:

 

Hoi

 

Ik heb ook een omtrek van 80. Ik heb 350cc anatomisch dual plane laten plaatsen. Ik had 80AA/A en zit nu op 80D. Mijn borsten staan iets uit elkaar, netzo als mijn voorsituatie. Ik ben bijna anderhalf jaar po...

 

lieve gr eef...

Ooh dan heb je precies de cup die ik ook hoop te krijgen ! Dankjewel voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei vanAnaarC:

Ik geef je toegang tot mijn album. ik had 80 A. nu zei een vriendin van me dat ik geen 80 A heb maar dat ik het nooit fatsoenlijk heb laten opmeten. enfin met meetlint eromheen is het 80 cm 

zoals je op de foto's kan zien ik ben breed maar er zitten geen vetjes op.

hopelijk heb je er iets aan!

ik heb precies hetzelfde gekregen als ze jou hebben geadviseerd.

Dankjewel! Jij bent dus ook nog niet geopereerd las ik in je latere berichtjes? Spannend, wanneer mag je?

 

Edit: oeps, las verkeerd. Zag net je voorsteltopic! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.