Ga naar inhoud

Veel ruimte tussen de borsten.


Aanbevolen berichten

Ik ben nu 13 dagen PO en heb een gigantisch grote ruimte tussen de borsten wat er echt lelijk uitziet. 

 

Heb het maximale gekregen wat er ingaat (355 cc) met mijn smalle borstkas is dat een heel raar gezicht omdat mijn boobies soortvan naar buiten hangen.

 

Kan dat nog veranderen en meiden die dat in het begin na de operatie hebben gehad, is dat verminderd na een bepaalde tijd?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi,

je hebt echt een smal bovenlijfje zitten ze voor of achter de spier?

 

Ik denk sowieso dat je echt het nog even tijd moet geven tot de zwelling weg is.

je bent pas 11 dagen post OK dat is echt nog kort hoor.

 

geduld... dat zouden ze tegelijk met de prothese samen moeten inbrengen

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei vanAnaarC:

hi,

je hebt echt een smal bovenlijfje zitten ze voor of achter de spier?

 

Ik denk sowieso dat je echt het nog even tijd moet geven tot de zwelling weg is.

je bent pas 11 dagen post OK dat is echt nog kort hoor.

 

geduld... dat zouden ze tegelijk met de prothese samen moeten inbrengen

 

 

hahahahahahaha!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Nini28:

Hahahaha, echt het toverwoord hier op het forum: Geduld  !!

 

Ja, ze zijn dual plane gezet.

Hoop dat zich daar n9g van alles doet, want zo had ik het niet voor ogen gehad:(

Hey Nini28, het gaat er nog wel beter op worden hoor. Ik heb net als jij veel ruimte tussen mijn borsten in en ben ook smal met vergelijkbaar aantal cc (345cc). Kan geen foto zien bij jou dus weet niet of jouw situatie hetzelfde is, maar de eerste paar weken na de operatie vond ik de ruimte superstorend. Na de eerste weken daalden ze in en vond ik het er gelijk veel beter uitzien. Zal je toevoegen aan mijn album zodat je kan zien hoe het nu jaren later eruitziet.

 

Nog steeds hoop ik ze bij mijn wissel wat dichterbij elkaar te krijgen, maar het ziet er in ieder geval wel stukken beter uit dan net na de operatie. Ik sluit me dus aan bij de rest: geduld geduld geduld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Rosanna123:

Hey Nini28, het gaat er nog wel beter op worden hoor. Ik heb net als jij veel ruimte tussen mijn borsten in en ben ook smal met vergelijkbaar aantal cc (345cc). Kan geen foto zien bij jou dus weet niet of jouw situatie hetzelfde is, maar de eerste paar weken na de operatie vond ik de ruimte superstorend. Na de eerste weken daalden ze in en vond ik het er gelijk veel beter uitzien. Zal je toevoegen aan mijn album zodat je kan zien hoe het nu jaren later eruitziet.

 

Nog steeds hoop ik ze bij mijn wissel wat dichterbij elkaar te krijgen, maar het ziet er in ieder geval wel stukken beter uit dan net na de operatie. Ik sluit me dus aan bij de rest: geduld geduld geduld. 

Bedankt voor je reactie.  Ja heb mijn foto maar weggehaald, binnen een paar tellen waren er 65 Views  !!!

Maar nauwelijks reacties. Ik stuur he mijn foto even privé. 

Ja zou heel graag jouw album in willen kijken XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wow, dat gaat snel met die views! Ze zijn nu al populair ;) Ik vind de ruimte tussen je borsten er niet zo dramatisch uitzien hoor. Dat was bij mij ongeveer hetzelfde. Als het goed is moet je mijn album nu in kunnen zien, dan kan je kijken hoe het bij mij is geworden. Natuurlijk ik had ze liever wat dichter bij elkaar gehad, maar het is nog steeds best mooi zoals het nu is.

 

Je hebt nu nog veel zwelling zo te zien, dus ze hebben gewoon nog even de tijd nodig. Geef ze een paar weken hun beauty slaapje, dan heb je straks prachtige borsten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Rosanna123:

Oh wow, dat gaat snel met die views! Ze zijn nu al populair ;) Ik vind de ruimte tussen je borsten er niet zo dramatisch uitzien hoor. Dat was bij mij ongeveer hetzelfde. Als het goed is moet je mijn album nu in kunnen zien, dan kan je kijken hoe het bij mij is geworden. Natuurlijk ik had ze liever wat dichter bij elkaar gehad, maar het is nog steeds best mooi zoals het nu is.

 

Je hebt nu nog veel zwelling zo te zien, dus ze hebben gewoon nog even de tijd nodig. Geef ze een paar weken hun beauty slaapje, dan heb je straks prachtige borsten :)

Heb gelukkig ook wat privé berichten gehad, het zijn dus niet alleen van die gluurders haha. 

Gezien! Bij jou valt het helemaal niet op hoor XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/2/2018 om 18:42 zei Nini28:

Ik ben nu 13 dagen PO en heb een gigantisch grote ruimte tussen de borsten wat er echt lelijk uitziet. 

 

Heb het maximale gekregen wat er ingaat (355 cc) met mijn smalle borstkas is dat een heel raar gezicht omdat mijn boobies soortvan naar buiten hangen.

 

Kan dat nog veranderen en meiden die dat in het begin na de operatie hebben gehad, is dat verminderd na een bepaalde tijd?

 

 

 

Hey!

Ik heb je foto niet gezien maar kan je sowieso wel zeggen dat er nog zoveel gaat veranderen!  Toen ik ongeveer een maand po was keek ik er énorm naar uit om te kijken hoe zo’n calvin klein topje nu stond... zag er echt niet uit omdat men borsten uit elkaar bleven staan, heel vreemd onrealistisch zicht :D 

Een paar weken later werden men borsten zachter en gingen ze wel op eigen initiatief elkaar opzoeken :D dus ook al blijf je sowieso wat afstand houden, het scheelt echt al heel veel als ze zachter worden en je dan gewone lingerie aanmag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nini,

 

Hier nog 1! En dan zijn mijn protheses blijkbaar ook nog iets te ver naar buiten geplaatst. Het is nu precies 1 jaar geleden dat ik mijn borsten heb laten doen en ze zijn wel mooi ingedaald. Helaas zijn ze niet meer naar elkaar toe gaan staan, dus ben ik aan het twijfeen voor een wissel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Moontje95:

Hi Nini,

 

Hier nog 1! En dan zijn mijn protheses blijkbaar ook nog iets te ver naar buiten geplaatst. Het is nu precies 1 jaar geleden dat ik mijn borsten heb laten doen en ze zijn wel mooi ingedaald. Helaas zijn ze niet meer naar elkaar toe gaan staan, dus ben ik aan het twijfeen voor een wissel. 

Wat jammer! Ik had elders ook een topic geopend, meeste gaven aan dat de ruimte wel bleef.

Helaas heeft het met de bouw te maken van ons anatomie en blijf je het houden.

Hoe verder ik ben.hoe minder ik mij eraan stoor eigenlijk, de ruimte heeft ook wel wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nini28:

Wat jammer! Ik had elders ook een topic geopend, meeste gaven aan dat de ruimte wel bleef.

Helaas heeft het met de bouw te maken van ons anatomie en blijf je het houden.

Hoe verder ik ben.hoe minder ik mij eraan stoor eigenlijk, de ruimte heeft ook wel wat.

 

Klopt, de meeste pc’s houden de anatomie aan, maar er zijn enkele pc’s die wel van de anatomie durven af te wijken. Hierdoor kunnen er bredere protheses worden geplaatst en de ruimte tussen de borsten worden verkleind.. Je moet dit wel echt bij een pc laten doen, die dit vaker doet. dr Van der Pot en Plovier zouden dit kunnen. Ik zoek het topic even voor je op waar ik dit heb gelezen. Zie hieronder: 

 

 

Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei B00bies:

 

Klopt, de meeste pc’s houden de anatomie aan, maar er zijn enkele pc’s die wel van de anatomie durven af te wijken. Hierdoor kunnen er bredere protheses worden geplaatst en de ruimte tussen de borsten worden verkleind.. Je moet dit wel echt bij een pc laten doen, die dit vaker doet. dr Van der Pot en Plovier zouden dit kunnen. Ik zoek het topic even voor je op waar ik dit heb gelezen. Zie hieronder: 

 

 

Succes! xx

Bedankt ik ga de topic meteen doorlezen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

 

Ik heb ook een breed tussenstuk en ben nu genoeg maanden PO. Dus ben ik plunge bh's gaan dragen. Deze brengen de borsten toch net iets meer naar elkaar toe. ( geen push up)

 

Vraag dit wel even na aan je PC of jij dit ook mag!

 

xxx.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik ben nu 1 jaar po en mijn borsten staan nog steeds ver uit elkaar vind ik. Ik ben van de week terug gegaan naar mijn pc en die zei dat het aan mijn voorsituatie ligt. Dat er dus niets aan te doen is en ik me erbij moet neerleggen. Ik denk er over om naar een andere arts te gaan om te kijken wat die zegt. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik er alles aan heb gedaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 7-3-2018 om 14:28 zei Ctje86:

@Nini28 Hi.. je bent inmiddels een paar weken verder. Wat vind je nu van de ruimte? 

 

Ik ben 'pas' 2 dagen po en zie ook al een afstand tussen mijn nieuwe babies. Maar wil nog niet ontmoedigd raken, maar geduld opbrengen. :)

Hey! 

Morgen ben ik een week post op en vind het tussenstuk ook zeer breed. Nochtans had de pc tijdens mijn consult gezegd dat ik van nature een goede verhouding had om borsten te hebben die dicht bij elkaar zullen staan. 

Zijn die van jou over de tijd dichter naar elkaar toegekomen? 

(Ik weet dat ik nog kort post op ben, maar zit er wel wat mee) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.