Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Nini28

Veel ruimte tussen de borsten.

Recommended Posts

9 uur geleden zei Moontje95:

Hi Nini,

Hier nog 1! En dan zijn mijn protheses blijkbaar ook nog iets te ver naar buiten geplaatst. Het is nu precies 1 jaar geleden dat ik mijn borsten heb laten doen en ze zijn wel mooi ingedaald. Helaas zijn ze niet meer naar elkaar toe gaan staan, dus ben ik aan het twijfeen voor een wissel. 

Wat jammer! Ik had elders ook een topic geopend, meeste gaven aan dat de ruimte wel bleef.

Helaas heeft het met de bouw te maken van ons anatomie en blijf je het houden.

Hoe verder ik ben.hoe minder ik mij eraan stoor eigenlijk, de ruimte heeft ook wel wat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Nini28:

Wat jammer! Ik had elders ook een topic geopend, meeste gaven aan dat de ruimte wel bleef.

Helaas heeft het met de bouw te maken van ons anatomie en blijf je het houden.

Hoe verder ik ben.hoe minder ik mij eraan stoor eigenlijk, de ruimte heeft ook wel wat.

Klopt, de meeste pc’s houden de anatomie aan, maar er zijn enkele pc’s die wel van de anatomie durven af te wijken. Hierdoor kunnen er bredere protheses worden geplaatst en de ruimte tussen de borsten worden verkleind.. Je moet dit wel echt bij een pc laten doen, die dit vaker doet. dr Van der Pot en Plovier zouden dit kunnen. Ik zoek het topic even voor je op waar ik dit heb gelezen. Zie hieronder: 

Succes! xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei B00bies:

Klopt, de meeste pc’s houden de anatomie aan, maar er zijn enkele pc’s die wel van de anatomie durven af te wijken. Hierdoor kunnen er bredere protheses worden geplaatst en de ruimte tussen de borsten worden verkleind.. Je moet dit wel echt bij een pc laten doen, die dit vaker doet. dr Van der Pot en Plovier zouden dit kunnen. Ik zoek het topic even voor je op waar ik dit heb gelezen. Zie hieronder: 

Succes! xx

Bedankt ik ga de topic meteen doorlezen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Nini28 Hi.. je bent inmiddels een paar weken verder. Wat vind je nu van de ruimte? 

Ik ben 'pas' 2 dagen po en zie ook al een afstand tussen mijn nieuwe babies. Maar wil nog niet ontmoedigd raken, maar geduld opbrengen. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi,

Ik heb ook een breed tussenstuk en ben nu genoeg maanden PO. Dus ben ik plunge bh's gaan dragen. Deze brengen de borsten toch net iets meer naar elkaar toe. ( geen push up)

Vraag dit wel even na aan je PC of jij dit ook mag!

xxx.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik ben nu 1 jaar po en mijn borsten staan nog steeds ver uit elkaar vind ik. Ik ben van de week terug gegaan naar mijn pc en die zei dat het aan mijn voorsituatie ligt. Dat er dus niets aan te doen is en ik me erbij moet neerleggen. Ik denk er over om naar een andere arts te gaan om te kijken wat die zegt. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik er alles aan heb gedaan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 7-3-2018 om 14:28 zei Ctje86:

@Nini28 Hi.. je bent inmiddels een paar weken verder. Wat vind je nu van de ruimte? 

Ik ben 'pas' 2 dagen po en zie ook al een afstand tussen mijn nieuwe babies. Maar wil nog niet ontmoedigd raken, maar geduld opbrengen. :)

Hey! 

Morgen ben ik een week post op en vind het tussenstuk ook zeer breed. Nochtans had de pc tijdens mijn consult gezegd dat ik van nature een goede verhouding had om borsten te hebben die dicht bij elkaar zullen staan. 

Zijn die van jou over de tijd dichter naar elkaar toegekomen? 

(Ik weet dat ik nog kort post op ben, maar zit er wel wat mee) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com