Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Nini28

Veel ruimte tussen de borsten.

Recommended Posts

Ik ben nu 13 dagen PO en heb een gigantisch grote ruimte tussen de borsten wat er echt lelijk uitziet. 

Heb het maximale gekregen wat er ingaat (355 cc) met mijn smalle borstkas is dat een heel raar gezicht omdat mijn boobies soortvan naar buiten hangen.

Kan dat nog veranderen en meiden die dat in het begin na de operatie hebben gehad, is dat verminderd na een bepaalde tijd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Nina,

Misschien handig om een foto erbij te plaatsen.

grote kans dat wij hier helemaal niet vinden dat de ruimte groot is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei vanAnaarC:

Hoi Nina,

Misschien handig om een foto erbij te plaatsen.

grote kans dat wij hier helemaal niet vinden dat de ruimte groot is.

Gedaan!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hi,

je hebt echt een smal bovenlijfje zitten ze voor of achter de spier?

Ik denk sowieso dat je echt het nog even tijd moet geven tot de zwelling weg is.

je bent pas 11 dagen post OK dat is echt nog kort hoor.

geduld... dat zouden ze tegelijk met de prothese samen moeten inbrengen

• Like 2
  • Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hai,

Heb je dual plane? Dan kan het zijn dat de borstspieren nog gaan ontspannen. Het is nog maar zo kort..Ik sluit me aan bij vanAnaarC: geduldddddd!!! En geloof me, ik weet hoe lastig dat is! 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahahaha, echt het toverwoord hier op het forum: Geduld  !!

Ja, ze zijn dual plane gezet.

Hoop dat zich daar n9g van alles doet, want zo had ik het niet voor ogen gehad:(

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei vanAnaarC:

hi,

je hebt echt een smal bovenlijfje zitten ze voor of achter de spier?

Ik denk sowieso dat je echt het nog even tijd moet geven tot de zwelling weg is.

je bent pas 11 dagen post OK dat is echt nog kort hoor.

geduld... dat zouden ze tegelijk met de prothese samen moeten inbrengen

hahahahahahaha!!!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Nini28:

Hahahaha, echt het toverwoord hier op het forum: Geduld  !!

Ja, ze zijn dual plane gezet.

Hoop dat zich daar n9g van alles doet, want zo had ik het niet voor ogen gehad:(

Hey Nini28, het gaat er nog wel beter op worden hoor. Ik heb net als jij veel ruimte tussen mijn borsten in en ben ook smal met vergelijkbaar aantal cc (345cc). Kan geen foto zien bij jou dus weet niet of jouw situatie hetzelfde is, maar de eerste paar weken na de operatie vond ik de ruimte superstorend. Na de eerste weken daalden ze in en vond ik het er gelijk veel beter uitzien. Zal je toevoegen aan mijn album zodat je kan zien hoe het nu jaren later eruitziet.

Nog steeds hoop ik ze bij mijn wissel wat dichterbij elkaar te krijgen, maar het ziet er in ieder geval wel stukken beter uit dan net na de operatie. Ik sluit me dus aan bij de rest: geduld geduld geduld. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Rosanna123:

Hey Nini28, het gaat er nog wel beter op worden hoor. Ik heb net als jij veel ruimte tussen mijn borsten in en ben ook smal met vergelijkbaar aantal cc (345cc). Kan geen foto zien bij jou dus weet niet of jouw situatie hetzelfde is, maar de eerste paar weken na de operatie vond ik de ruimte superstorend. Na de eerste weken daalden ze in en vond ik het er gelijk veel beter uitzien. Zal je toevoegen aan mijn album zodat je kan zien hoe het nu jaren later eruitziet.

Nog steeds hoop ik ze bij mijn wissel wat dichterbij elkaar te krijgen, maar het ziet er in ieder geval wel stukken beter uit dan net na de operatie. Ik sluit me dus aan bij de rest: geduld geduld geduld. 

Bedankt voor je reactie.  Ja heb mijn foto maar weggehaald, binnen een paar tellen waren er 65 Views  !!!

Maar nauwelijks reacties. Ik stuur he mijn foto even privé. 

Ja zou heel graag jouw album in willen kijken XX

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh wow, dat gaat snel met die views! Ze zijn nu al populair ;) Ik vind de ruimte tussen je borsten er niet zo dramatisch uitzien hoor. Dat was bij mij ongeveer hetzelfde. Als het goed is moet je mijn album nu in kunnen zien, dan kan je kijken hoe het bij mij is geworden. Natuurlijk ik had ze liever wat dichter bij elkaar gehad, maar het is nog steeds best mooi zoals het nu is.

Je hebt nu nog veel zwelling zo te zien, dus ze hebben gewoon nog even de tijd nodig. Geef ze een paar weken hun beauty slaapje, dan heb je straks prachtige borsten :)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Rosanna123:

Oh wow, dat gaat snel met die views! Ze zijn nu al populair ;) Ik vind de ruimte tussen je borsten er niet zo dramatisch uitzien hoor. Dat was bij mij ongeveer hetzelfde. Als het goed is moet je mijn album nu in kunnen zien, dan kan je kijken hoe het bij mij is geworden. Natuurlijk ik had ze liever wat dichter bij elkaar gehad, maar het is nog steeds best mooi zoals het nu is.

Je hebt nu nog veel zwelling zo te zien, dus ze hebben gewoon nog even de tijd nodig. Geef ze een paar weken hun beauty slaapje, dan heb je straks prachtige borsten :)

Heb gelukkig ook wat privé berichten gehad, het zijn dus niet alleen van die gluurders haha. 

Gezien! Bij jou valt het helemaal niet op hoor XX

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 12/2/2018 om 18:42 zei Nini28:

Ik ben nu 13 dagen PO en heb een gigantisch grote ruimte tussen de borsten wat er echt lelijk uitziet. 

Heb het maximale gekregen wat er ingaat (355 cc) met mijn smalle borstkas is dat een heel raar gezicht omdat mijn boobies soortvan naar buiten hangen.

Kan dat nog veranderen en meiden die dat in het begin na de operatie hebben gehad, is dat verminderd na een bepaalde tijd?

Hey!

Ik heb je foto niet gezien maar kan je sowieso wel zeggen dat er nog zoveel gaat veranderen!  Toen ik ongeveer een maand po was keek ik er énorm naar uit om te kijken hoe zo’n calvin klein topje nu stond... zag er echt niet uit omdat men borsten uit elkaar bleven staan, heel vreemd onrealistisch zicht :D 

Een paar weken later werden men borsten zachter en gingen ze wel op eigen initiatief elkaar opzoeken :D dus ook al blijf je sowieso wat afstand houden, het scheelt echt al heel veel als ze zachter worden en je dan gewone lingerie aanmag!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had hetzelfde probleem als jou en bij mij zijn ze nog wat dichter bij elkaar komen te staan na 1,5 maand. Nog niet panikeren. Stuur me ff een privébericht als je enkele foto's van het verschil wil zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben breed en de PC heeft ook tegen mij gezegd dat er wel wat ruimte tussen gaat zitten.. 

Ben erg benieuwd hoe het eruit komt te zien, ik lees even hier mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi Nini,

Hier nog 1! En dan zijn mijn protheses blijkbaar ook nog iets te ver naar buiten geplaatst. Het is nu precies 1 jaar geleden dat ik mijn borsten heb laten doen en ze zijn wel mooi ingedaald. Helaas zijn ze niet meer naar elkaar toe gaan staan, dus ben ik aan het twijfeen voor een wissel. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com